bøllen skriver:
Det lyder jo helt fantastisk 
Nu er der jo flere grader af piskesmæld, så er lidt nysgerrig efter at høre hvor hårdt ramt du var ?
Tænker på hvordan det påvirkede din hverdag osv
og hvor længe du havde gået med det.
Altså det er ærligt talt en lidt sløret periode, da jeg måtte på sygeorlov fra studiet, og egentlig bare var meget alene, da jeg havde for ondt til at deltage i div. sociale aktiviteter. Men kan huske at jeg tog 14 piller om dagen, og de kun lige tog toppen. Jeg havde altid voldsom hovedpine, kvalme og var i evigt søvnmangel,fordi jeg aldrig kunne sove ordenligt pga spændinger og smerter. Det skete også ofte, at en muskel gik i krampe, og det gjorde simpelthen så ondt at jeg ikke kunne stå på mine ben, og skreg af smerte. Senere hen satte det sig meget i mine kæber, og det var så slemt, at jeg i perioder kun kunne spise flydende kost fordi jeg ikke kunne åbne munden, og havde også svært ved at tale ordenligt. Mine kæber var simpelthen låst fast, så jeg måtte have en særlig bideskinne i om natten, for at skåne mine tænder og en særlig tandbørste, da der simpelthen ikke var plads til en almindelig.
Så har det sikkert også været en masse andet, som jeg lykkeligt har glemt
Men det var virkelig et helvede, og jeg er helt utroligt glad for, at jeg har fået det bedre. Jeg tror jeg led af det i ca. 3 år. Men var dog i en af mine bedre perioder, da jeg startede "varmebehandlingen". Det vil sige en af de perioder, hvor jeg godt kunne åbne munden og ikke fik så mange kramper. Det gik altidlidt bedre for mig i sommerhalvåret end den kolde vinter.
Anmeld