Et slag på samvittigheden :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

VIPpigen

Husk at holde dine smerter nede, det er den bedste både at beskytte sine børn... Lad vær med at overanstrenge dig.

der er ikke noget som er godt for dine smerter, tænker et varmt brusebad, en wellnessdag en gang imellem, eller noget andet (her er det bedste gerne 1 - 1 1/2 time i badekarret med MEGET varmt vand, så mine muskler og led i foden bliver løsnet op)

og er muligheden der, så lad manden overtage nogen af pligterne, så du har mere overskud til børnene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Masig

bøllen skriver:

Det fylder heldigvis ikke hele tiden med særlig i weekenden og ferie. Og nu her hvor de er hjemme pga loockout . Det var begyndt at gå den rigtige vej. Men så skete der en del som vi ikke lige var herre over. Og ja det gør så mine smerter stiger til det uoverskuelige igen. 

er rigtig glad for at læse dit indlæg det giver mig håb om, drengene ikke nødvendigvis behøver at blive " ødelagte " hvis du kan følge mig.

så mange tak fordi du ville dele din erfaring. Er sikker på du har ret, og selvfølgelig går det. Vi skal nok bare lidt mere på den anden side.

Det skal nok gå alt sammen.... 

Kan ikke sætte mig ind i hvordan det er at have de smerter, men ville lige dele min erfaring med at være barn til en med de smerter, bare så din dårlige samvittighed ikke helt for taget over 

Anmeld

18. april 2013

bøllen

Martsbaby skriver:

Du får lige et med på vejen!
Jeg kender ikke din historie, men uanset hvad, så er det da en øv udmelding at få

Tak du have 

Døjer med daglige smerter efter biluheld. Hvilket påvirker mig en del i hverdagen. Så de mærker en mor som er meget forandret. 

Anmeld

18. april 2013

bøllen

Louise :-) skriver:

Av for den /:
Børn taler virkelig bare direkte ud af posen og puha hvor kan det gør ondt nogen gange.

til dig

Ja man siger jo at sandheden kommer fra fulde folk og børn.

tak skal du have

ja den sad ski lige i skabet første gang de direkte har sagt sådan. 

Anmeld

18. april 2013

bøllen

VIPpigen skriver:

Husk at holde dine smerter nede, det er den bedste både at beskytte sine børn... Lad vær med at overanstrenge dig.

der er ikke noget som er godt for dine smerter, tænker et varmt brusebad, en wellnessdag en gang imellem, eller noget andet (her er det bedste gerne 1 - 1 1/2 time i badekarret med MEGET varmt vand, så mine muskler og led i foden bliver løsnet op)

og er muligheden der, så lad manden overtage nogen af pligterne, så du har mere overskud til børnene...

Åh hvor jeg prøver .. Og havde faktisk helt vild meget styr på det. Lige indtil der skete en masse her de sidste 4 mdr, som bare virkelig har været meget hårde ved mig.

lige nu er de store jo lockoutet , hvilket betyder en hverdag med 2 drenge som er ved at rykke hovederne af hinanden = mange konflikter. 

jeg prøver, aldrig har vi brugt så meget varmt vand som efter jeg er kommer galt afsted.  Men lige nu har jeg ikke helt kontrollen over mine smerter. Men det kommer igen. 

Anmeld

18. april 2013

tine1985

bøllen skriver:

Tak for svar. Jeg vil da bestemt overveje at prøve det. For som sagt virker det bestemt for godt til at være sandt.

Det synes jeg bestemt også at du skal! Og du skriver bare til mig, hvis der er noget du gerne vil vide 

Anmeld

18. april 2013

bøllen

tine1985 skriver:

Det synes jeg bestemt også at du skal! Og du skriver bare til mig, hvis der er noget du gerne vil vide 

Tak skal du have 

Den varme tingest , hvad præsic er det ??

for købte sådan en nakke fidus som kunne varmes og ligges på. Det havde den modsatte effekt.

Anmeld

18. april 2013

2721

bøllen skriver:

heldigvis gør vi det bedste vi kan , og vi gør det godt

selv om dømmekraften svigter indimellem. 

Vil gerne snakke... Det skal bare være efter S er puttet for L kan slet slet ikke putte i øjeblikket. 

Helt i orden, du skriver bare når der er ro

Anmeld

18. april 2013

Carina:-)

Åh for pokker....

Anmeld

18. april 2013

AnthonsMor

bøllen skriver:

Tak du have 

Døjer med daglige smerter efter biluheld. Hvilket påvirker mig en del i hverdagen. Så de mærker en mor som er meget forandret. 

Det er jeg ked af at høre, men forståeligt, hvis smerterne påvirker din hverdag.. Dog synd ungerne kan mærke det, men det kan altså bare desværre ikke undgåes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.