Et slag på samvittigheden :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

bøllen

ditski skriver:

Åhh så har du dit at døje med, håber det går den rette vej du skal hver fald have en kæmpe fra mig

Det ændre sig desværre ikke  Så må trække med den dårlige samvittighed... Takker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Mine er også små, og ved ikke andet, end den jeg er, og man har det jo i forvejen skidt hvis man føler det går ud over ungerne

Men er sikker på du trods alt, giver så meget godt til dine børn, selvom de måske ser hvordan du var før så er du jo også fantastisk som du er nu

Det har man nemlig ..

tak skal du have  Du kender jo nok den dårlig samvittighed overfor ungerne. Prøver at hænge i, og det går da. Men kommer jo desværre ikke til det samme som før. Så det påvirker jo ungerne, de jo store. Og det er altså ikke sjovt.

Anmeld

17. april 2013

1990h

bøllen skriver:

Min den ene store dreng sagde her til sengetid.

Ville ønske vi kunne få vores den gamle mor tilbage, hende der altid var glad 

Avvv den rammer lige i hjertet  Og den i forvejen MEGET dårlige samvittighed. Øv så fik tårerne da lige frit løb igen igen. Og maven snørere sig sammen i knuder.

håber det går over med piskesmældet en dag så i alle kan blive ultra glade igen

Anmeld

17. april 2013

bøllen

1990h skriver:

håber det går over med piskesmældet en dag så i alle kan blive ultra glade igen

Udsigterne er desværre ikke gode. Det er en kronisk smertetilstand. Så slipper nok ikke helt. Men mon ikke jeg bliver bedre til at håndtere det med tiden.

Tak...

Anmeld

17. april 2013

Kløver

bøllen skriver:

Det har man nemlig ..

tak skal du have  Du kender jo nok den dårlig samvittighed overfor ungerne. Prøver at hænge i, og det går da. Men kommer jo desværre ikke til det samme som før. Så det påvirker jo ungerne, de jo store. Og det er altså ikke sjovt.

Puha nej

Anmeld

17. april 2013

MortilElias2010

bøllen skriver:

Min den ene store dreng sagde her til sengetid.

Ville ønske vi kunne få vores den gamle mor tilbage, hende der altid var glad 

Avvv den rammer lige i hjertet  Og den i forvejen MEGET dårlige samvittighed. Øv så fik tårerne da lige frit løb igen igen. Og maven snørere sig sammen i knuder.

Anmeld

17. april 2013

bøllen

MortilElias2010 skriver:

Tak skal du have

Anmeld

18. april 2013

2721

Årh søde

Anmeld

18. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Årh søde

Tak  Ved det jo godt men øv den rammer når T siger det

Anmeld

18. april 2013

tine1985

bøllen skriver:

Døjer med kroniske smerter ( piskesmæld ) samt en masse følger deraf. Hvilket gør jeg har daglige smerter = meget lidt overskud til tider.

tak 

Jeg ville lige give dig et fif mht dit piskesmæld. Jeg har selv har et rigtig slemt et af slagsen, men er stortset symptomfri den dag i dag. Det kan jeg takke en reumatolog på Riget for. Han forklarede mig at han så på et piskesmæld som en forstuvning i nakken. Og en forstuvning ethvert andet sted på kroppen, ville man jo aldrig forsøge at massere eller knække på plads. (jeg havde på det tidspunkt gået til fysioterapi/ kiropraktor/ akupunktur flere gange om ugen i 2 år). Han sagde at hvis jeg stoppede alle behandlinger, men i stedet lå på en elektrisk varmepude i 30 min hver morgen og hver aften og tog alm smertestillende hver gang jeg var generet (selvfølgelig efter anvisninger), lovede han mig, at jeg ville være symptomfri efter 6 mdr. Og jeg blev det allerede efter 3  

Det var altså en sand mirakelkur for mig, og hvis du ikke har prøvet det allerede, synes jeg bestemt at du skal give det et forsøg. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at se bort fra mit indlæg hvis du evt har forsøgt allerede eller er træt af "gode råd".

Det var bare en så stor og afgørende ting i mit liv, at komme ud af det smertehelvede og tilbage til en normal hverdag, så jeg deler min erfaring hver gang jeg støder på et piskesmældsoffer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.