bøllen skriver:
Døjer med kroniske smerter ( piskesmæld ) samt en masse følger deraf. Hvilket gør jeg har daglige smerter = meget lidt overskud til tider.
tak 
Jeg ville lige give dig et fif mht dit piskesmæld. Jeg har selv har et rigtig slemt et af slagsen, men er stortset symptomfri den dag i dag. Det kan jeg takke en reumatolog på Riget for. Han forklarede mig at han så på et piskesmæld som en forstuvning i nakken. Og en forstuvning ethvert andet sted på kroppen, ville man jo aldrig forsøge at massere eller knække på plads. (jeg havde på det tidspunkt gået til fysioterapi/ kiropraktor/ akupunktur flere gange om ugen i 2 år). Han sagde at hvis jeg stoppede alle behandlinger, men i stedet lå på en elektrisk varmepude i 30 min hver morgen og hver aften og tog alm smertestillende hver gang jeg var generet (selvfølgelig efter anvisninger), lovede han mig, at jeg ville være symptomfri efter 6 mdr. Og jeg blev det allerede efter 3
Det var altså en sand mirakelkur for mig, og hvis du ikke har prøvet det allerede, synes jeg bestemt at du skal give det et forsøg. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at se bort fra mit indlæg hvis du evt har forsøgt allerede eller er træt af "gode råd".
Det var bare en så stor og afgørende ting i mit liv, at komme ud af det smertehelvede og tilbage til en normal hverdag, så jeg deler min erfaring hver gang jeg støder på et piskesmældsoffer 
Anmeld