Et slag på samvittigheden :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

Åh for pokker....

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Chevro

bøllen skriver:

Døjer med kroniske smerter ( piskesmæld ) samt en masse følger deraf. Hvilket gør jeg har daglige smerter = meget lidt overskud til tider.

tak 

Kender godt følelsen! Jeg har også konstant dårlig samvittighed over min træthed og smerter (bilulykke) - men min søn er født i det, så han kommer heller ikke til at opleve andet

På trods af at jeg har fået 10 gange mere overskud og energi pga ham, så er det hårdt alligevel..

Anmeld

18. april 2013

bøllen

Martsbaby skriver:

Det er jeg ked af at høre, men forståeligt, hvis smerterne påvirker din hverdag.. Dog synd ungerne kan mærke det, men det kan altså bare desværre ikke undgåes

Både og - jeg kan rimelig styre mine smerter i hverdagen 

men det kræver meget . Når jeg er hjemme alene om dagen har jeg en meget struktureret hverdag med mange pauser . Og et aktivitet niveau der passer .

men i weekend , ferie og nu hvor ungerne er hjemme grundet lockout kører det ikke .. For jeg får ikke den ro og hvile som jeg har behov for .

Men selv om jeg har nogenlunde styr på

smerterne kan det ikke undgåes de mærker en forskel , da mit aktivitet niveau er faldet meget . Jeg går simpelthen død efter kort tid . Og de er vant til en mor som er meget aktiv , så der er noget af en forskel

Anmeld

18. april 2013

bøllen

Martsbaby skriver:

Det er jeg ked af at høre, men forståeligt, hvis smerterne påvirker din hverdag.. Dog synd ungerne kan mærke det, men det kan altså bare desværre ikke undgåes

Både og - jeg kan rimelig styre mine smerter i hverdagen 

men det kræver meget . Når jeg er hjemme alene om dagen har jeg en meget struktureret hverdag med mange pauser . Og et aktivitet niveau der passer .

men i weekend , ferie og nu hvor ungerne er hjemme grundet lockout kører det ikke .. For jeg får ikke den ro og hvile som jeg har behov for .

Men selv om jeg har nogenlunde styr på

smerterne kan det ikke undgåes de mærker en forskel , da mit aktivitet niveau er faldet meget . Jeg går simpelthen død efter kort tid . Og de er vant til en mor som er meget aktiv , så der er noget af en forskel

Anmeld

18. april 2013

bøllen

Chevro skriver:

Kender godt følelsen! Jeg har også konstant dårlig samvittighed over min træthed og smerter (bilulykke) - men min søn er født i det, så han kommer heller ikke til at opleve andet

På trods af at jeg har fået 10 gange mere overskud og energi pga ham, så er det hårdt alligevel..

Til dig også . Øv du også skal døje med smerter 

Vores den lille er også født ind i det så han kender som din ikke andet . men de store var 8 så de husker jo tiden før .

jeg er i forvejen meget ramt af dårlig samvittighed overfor drengene og at han så sætter ord på hans " savn " gør ekstra ondt .

prøver så godt jeg kan at de ikke bliver påvirket men det kan ikke ændre på at jeg ikke kan lave det samme med dem som før .

Til dig også . Øv du også døjer med smerter 

Anmeld

18. april 2013

tine1985

bøllen skriver:

Tak skal du have 

Den varme tingest , hvad præsic er det ??

for købte sådan en nakke fidus som kunne varmes og ligges på. Det havde den modsatte effekt.

Det er bare en helt almindelig elektrisk varmepude. Et fladt rektangel med en ledning. Og så kan den indstilles i 2 forskellige temperaturniveauer. Mindes faktisk noget med at jeg først følte at den gjorde det værre og jeg fik også lidt kvalme af at bruge den, men det vendte heldigvis hurtigt

Anmeld

18. april 2013

bøllen

tine1985 skriver:

Det er bare en helt almindelig elektrisk varmepude. Et fladt rektangel med en ledning. Og så kan den indstilles i 2 forskellige temperaturniveauer. Mindes faktisk noget med at jeg først følte at den gjorde det værre og jeg fik også lidt kvalme af at bruge den, men det vendte heldigvis hurtigt

Ok skulle lige være sikker .

så ligger du bare på den ?

Anmeld

18. april 2013

tine1985

bøllen skriver:

Ok skulle lige være sikker .

så ligger du bare på den ?

Jep. Sådan så den ligger under nakke og skuldre. Jeg plejede bare at sætte mit væggeur 1/2 time før jeg skulle op og så sove videre på varmepuden i 30 min. Og så ligge mig ind på den igen om aftenen og hygge med en bog, et blad eller comp. i 30-60 min. Den havde også en meget trættende effekt på mig, så den hjalp mig også med at falde i søvn

Anmeld

18. april 2013

bøllen

tine1985 skriver:

Jep. Sådan så den ligger under nakke og skuldre. Jeg plejede bare at sætte mit væggeur 1/2 time før jeg skulle op og så sove videre på varmepuden i 30 min. Og så ligge mig ind på den igen om aftenen og hygge med en bog, et blad eller comp. i 30-60 min. Den havde også en meget trættende effekt på mig, så den hjalp mig også med at falde i søvn

Ok tak for svar :-)

bruger du den fortsat eller var det en periode ?

Anmeld

18. april 2013

tine1985

bøllen skriver:

Ok tak for svar :-)

bruger du den fortsat eller var det en periode ?

Altså nu hvor jeg betegner mig selv som helt rask, bliver den kun brugt, når der opstår spændinger en sjælden gang imellem. Min mand bruger den faktisk oftere end mig, da han ofte har nogle dumme arbejdsstillinger, som giver lidt hold i nakken, og det kurerer den også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.