Et slag på samvittigheden :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.052 visninger
70 svar
3 synes godt om
17. april 2013

bøllen

Min den ene store dreng sagde her til sengetid.

Ville ønske vi kunne få vores den gamle mor tilbage, hende der altid var glad 

Avvv den rammer lige i hjertet  Og den i forvejen MEGET dårlige samvittighed. Øv så fik tårerne da lige frit løb igen igen. Og maven snørere sig sammen i knuder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Hvem?

bøllen skriver:

Min den ene store dreng sagde her til sengetid.

Ville ønske vi kunne få vores den gamle mor tilbage, hende der altid var glad 

Avvv den rammer lige i hjertet  Og den i forvejen MEGET dårlige samvittighed. Øv så fik tårerne da lige frit løb igen igen. Og maven snørere sig sammen i knuder.

Anmeld

17. april 2013

bøllen

Hvem? skriver:

Tak  Øv den sad ski lige i skabet 

Anmeld

17. april 2013

Kløver

Sådan en følelse kan man nemt have og når de så lige rammer det punkt gør det bare så ondt

Anmeld

17. april 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Sådan en følelse kan man nemt have og når de så lige rammer det punkt gør det bare så ondt

Helt vildt , der er jo intet jeg heller vil. Men sket er sket . Bliver aldrig den samme igen. Det værste er når det er på ungernes bekostning. Den mindste har ikke oplevet andet men de store kan jo huske mig som før.

Anmeld

17. april 2013

ditski

ved ikke hvorfor men et kram skal du have, det må være hårdt at få afvise

Anmeld

17. april 2013

bøllen

ditski skriver:

ved ikke hvorfor men et kram skal du have, det må være hårdt at få afvise

Døjer med kroniske smerter ( piskesmæld ) samt en masse følger deraf. Hvilket gør jeg har daglige smerter = meget lidt overskud til tider.

tak 

Anmeld

17. april 2013

bøllen

hold da op .......  12 besøg på min profil på 15 min....

Anmeld

17. april 2013

ditski

bøllen skriver:

Døjer med kroniske smerter ( piskesmæld ) samt en masse følger deraf. Hvilket gør jeg har daglige smerter = meget lidt overskud til tider.

tak 

Åhh så har du dit at døje med, håber det går den rette vej du skal hver fald have en kæmpe fra mig

Anmeld

17. april 2013

Kløver

bøllen skriver:

Helt vildt , der er jo intet jeg heller vil. Men sket er sket . Bliver aldrig den samme igen. Det værste er når det er på ungernes bekostning. Den mindste har ikke oplevet andet men de store kan jo huske mig som før.

Mine er også små, og ved ikke andet, end den jeg er, og man har det jo i forvejen skidt hvis man føler det går ud over ungerne

Men er sikker på du trods alt, giver så meget godt til dine børn, selvom de måske ser hvordan du var før så er du jo også fantastisk som du er nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.