et umuligt valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

altså den kan løsne de muskler der sidder og driller, men jeg ved jo reelt ikke om det er nok til at fjerne smerten, da kilden stadig ikke er fundet
Nu prøver jeg en tandlæge, og ser om det kan være visdomstænder der driller, for kæben gør nuller naller, og det kan jo godt spænde fuldstændig til

Okey, ja skynd du dig og en tid ved tandlægen.. Håber virkelig  det bedste for jer... Vil støtte dig hele vejen igennem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Okey, ja skynd du dig og en tid ved tandlægen.. Håber virkelig  det bedste for jer... Vil støtte dig hele vejen igennem...

tak dejlige.. jeg ved du er der!

Anmeld

29. juni 2009

Rasmine

Jeg håber virkelig på det bedste for Jer.
Sikke dog et valg at skulle træffe, fedt du kæmper!

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

tak dejlige.. jeg ved du er der!

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

får mere og mere følelsen af at det hele drejer sig om mine tænder...
Har mega ondt i kæben og det bliver værre og værre.. skal heldigvis til tandlæge kl.13, og til egen klge 14.15...  bliver lidt underligt at skulle til egen læge, ambivalent... skal have lavet vandrejournal og tale om alt det her fis
men...håber bare sådan tandlægerne finder nogle store stygge visdomstænder de kan flå ud, og så er smerterne overstået!
Jeg er allerede igang med genoptræningen af mit ansigt..ser ikke pænt ud når det hænger sådan, men jeg lader mig nu ikke slå ud af det..
knus

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

får mere og mere følelsen af at det hele drejer sig om mine tænder...
Har mega ondt i kæben og det bliver værre og værre.. skal heldigvis til tandlæge kl.13, og til egen klge 14.15...  bliver lidt underligt at skulle til egen læge, ambivalent... skal have lavet vandrejournal og tale om alt det her fis
men...håber bare sådan tandlægerne finder nogle store stygge visdomstænder de kan flå ud, og så er smerterne overstået!
Jeg er allerede igang med genoptræningen af mit ansigt..ser ikke pænt ud når det hænger sådan, men jeg lader mig nu ikke slå ud af det..
knus

Jeg føler virkelig med dig... Det må være rigtig ubehageligt med så mange smerter i kæben... Av av!

Anmeld

29. juni 2009

missKat

Jamen sødeste Caroline!!
Sikke da meget her er sket, mens jeg ikke lige har være på baby.dk!!

jeg er da virkelig VIRKELIG ked af at høre det er blusset op igen!!!
hold fast jeg blev rørt da jeg læste starten på dit indlæg..............!!!!!
jeg tænker bare så meget på dig og det kanj eg se vi er mange der gør!

dog fik jeg lidt mere oprejsning, da jeg kom længere om i siderne og til min glæde ser at du har valgt at kæmpe!
jeg ved jo hvordan det er at kæmpe mod sygdom og hvor meget det kræver, ikke mindst mentalt!!
så det er virkeligt MEGET styrke du henter lige nu og SÅ stort du har det i dig!!!

du ved hvor jeg er og jeg håber det går som du håber ved lægerne i dag!!

masser af knus og klem!!!

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

nå...nu er jeg hjemme fra tandlæge og læge.. lægen fik jeg ikke en skid ud af, andet end en henvisning til fys (som jeg selv bad om...)det tog hende 1 time og 20 min!!!!! min egen læge holder desværre ferie, så hende jeg var inde hos..tja...
Men inden jeg var ved lægen var jeg hos tandlægen som tog røngten billeder og jeg har en MEGET dum visdomstand som han mener er skyld i det hele!
Jeg skal have antibiotika i 5 dage og han skyllede da jeg var derinde, så vi håber det forsvinder.. han sagde den er til at operere hvis ikke det bliver bedre, så det er rart at vide, hvis det skulle blive nødvendigt.. har helt vanvittigt ondt i kæben nu, og selvom jeg er fuldstændig smadret, kan jeg ikke falde i søvn pga. smertene...

Anmeld

29. juni 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

Åhh ha... har bare været en rigtig skidt weekend, og det bliver værre og værre...
Fredag ved 11-12-tiden begyndte jeg at få voldsom hovedpine og det blev værre og værre i løbet af dagen..kunne ikke falde i søvn, og selvom jeg lå i sengen det meste af eftermiddagen blev det bare værre... Daniel fandt mig krøllet sammen, grædende på badeværelsesgulvet kl.01.30 og så kørte han mig til Århus Sygehus på neurologisk afdeling.. her blev jeg indlagt og fik panodil mod smerten (som jo bare SLET ikke virkede på en så voldsom smerte)...
Jeg blev efter rigtig dårlig behandling udskrevet i går aftes gog havde det fint med det.. indtil i dag hvor min sygdom (som har været væk i 1½ år) pludselig meldte sin ankomst igen... jeg har siden jeg var 15 været ramt at gentagne Zooster (skoldkobber) angreb INDE i nerverne som har givet mig adskillige lammelser... Idag hænger ansigtet og ingen tvivl om at jeg er ved at få en ny lammelse...
Jeg har 2 muligheder..
1. jeg kan fortsætte sådan her, hvilken giver mig smerter og ubehag eller
2. jeg kan komme til behandling på hospitalet (14 dage), som kan hjælpe mig, måske, men som med garanti slår baby ihjel...
Jeg ANER ikke hvad jeg skal gøre, for jeg synes ikke jeg kan sige farvel til det barn! selvom jeg ikke er længere henne, føler jeg bare så meget allerede, at det kan jeg ikke...
Er bare så frustreret!
Knus Caroline, 5+5

Jamen søde søde Caroline, sidder og får helt gåsehud !

Kan så godt forstå din fortvivelse, gud hvor må det være hårdt, når man bare ønsker det barn så meget, som du gør !
Jeg krydser så meget fingre for at det "bare" er den der visdomstand, selv om det dælme også kan være nok så smertefuldt !
Dejligt at du har Daniel til at nusse op om dig .. Han er en go dreng
KÆMP DET BEDSTE DU VED, SMUKKE!!!!

Hold mig lige opdateret - Tænker på dig.

Anmeld

30. juni 2009

Mira0911

Puha søde... Håber inderligt på at det er din visdomstand...

Hvordan har du det idag?

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.