et umuligt valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ladydan1 skriver:

Hej Caroline

Nervesmerter er et helvede uden lige - og kan hverken forstås eller forklares til andre der ikke har prøvet det selv. DEt er virkelig forfærdeligt.

Det kan godt være du ikke kan komme i behandling for sygdommen, men du kan få medicin der tager/reducerer smerterne indtil 3 trimester i graviditeten.

En smertestillende coctail kan måske gøre de næste 6 mdr til at holde ud?!

Jeg ved at lysten til at spise piller som bolcher ikke er stor, men valget er vel egentlig som valget mellem pest eller kolera!

Jeg fik selv en diclon, voltaren retard, pinex-comb (disse anbefales dog ikke umiddelbart under grav.)

Men snak med din læge om hvad du kan gøre, hvad du kan få (han kender din sygehistorie) og så håber jeg bestemt i finder en løsning.

Held og lykke
:-) Sisse

tak Sisse...
Du har helt ret, det kan nemlig ikke beskrives...
Jeg får pinexcomp nu, og de tager det værste... men må max tage dem 5 uger (pga. afhængigheden )... Men det skulle også gerne være fuldstændig væk til den tid...hvis ikke, så må jeg tage den derfra... men nu vil jeg i hvert fald trille afsted og få mig noget dejlig massage!
knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

MyBaby

Hej Caroline!

Jeg fik helt gåsehud, da jeg læste dit indlæg! Jeg føler virkelig med dig - det lyder som en frygtelig sygdom!

Men det er flot, at du kæmper videre. Jeg sender dig en masse tanker herfra!

Nina

Anmeld

28. juni 2009

Brams

Ville bare lige sende dig en kaerlig tanke og en lille hilsen. Kan godt forstaa at du har valgt at kaempe for det.

Haaber at du kommer igennem det, med dig selv i godt behold.

Knus fra Trine

Anmeld

28. juni 2009

Fiona78

Caroline86 skriver:

Åhh ha... har bare været en rigtig skidt weekend, og det bliver værre og værre...
Fredag ved 11-12-tiden begyndte jeg at få voldsom hovedpine og det blev værre og værre i løbet af dagen..kunne ikke falde i søvn, og selvom jeg lå i sengen det meste af eftermiddagen blev det bare værre... Daniel fandt mig krøllet sammen, grædende på badeværelsesgulvet kl.01.30 og så kørte han mig til Århus Sygehus på neurologisk afdeling.. her blev jeg indlagt og fik panodil mod smerten (som jo bare SLET ikke virkede på en så voldsom smerte)...
Jeg blev efter rigtig dårlig behandling udskrevet i går aftes gog havde det fint med det.. indtil i dag hvor min sygdom (som har været væk i 1½ år) pludselig meldte sin ankomst igen... jeg har siden jeg var 15 været ramt at gentagne Zooster (skoldkobber) angreb INDE i nerverne som har givet mig adskillige lammelser... Idag hænger ansigtet og ingen tvivl om at jeg er ved at få en ny lammelse...
Jeg har 2 muligheder..
1. jeg kan fortsætte sådan her, hvilken giver mig smerter og ubehag eller
2. jeg kan komme til behandling på hospitalet (14 dage), som kan hjælpe mig, måske, men som med garanti slår baby ihjel...
Jeg ANER ikke hvad jeg skal gøre, for jeg synes ikke jeg kan sige farvel til det barn! selvom jeg ikke er længere henne, føler jeg bare så meget allerede, at det kan jeg ikke...
Er bare så frustreret!
Knus Caroline, 5+5

Sender alt min støtte jeres vej, du virker som en pige med ben i næsen så bare giv sygdommen en på tuden og kæmp for jeres ønskebarn

Anmeld

28. juni 2009

Betina88

Hvor du sej , Caroline86 ..

Håber virkelig du ka' få en stopper for den sygdom ..

Det er fedt at høre , at nogle er så viljestærke som du er .. Held og lykke med det hele , og hold os underrettet , hva' der sker med tiden ..

Anmeld

28. juni 2009

Nemesis

Caroline86 skriver:

tak Sisse...
Du har helt ret, det kan nemlig ikke beskrives...
Jeg får pinexcomp nu, og de tager det værste... men må max tage dem 5 uger (pga. afhængigheden )... Men det skulle også gerne være fuldstændig væk til den tid...hvis ikke, så må jeg tage den derfra... men nu vil jeg i hvert fald trille afsted og få mig noget dejlig massage!
knus

5 uger!...og det var mig der fik dem i knap 6 mdr...ja ja her var der ingen limit.

:-) Men ellers er pinexcomp og diclon en god blanding :-)

God massagetur.

:-) Sisse

Anmeld

28. juni 2009

Cris

Diana... skriver:

Ahh søde Caroline 

Hvor er det bare synd jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller rådgive dig til, det kun et valg i selv kan tage... 

Men ville da lige sende en MASSE   og tanker til dig og håber for dig at det hele går i sig selv igen...

Knus

Samme her...

Kan det være, at graviditeten har "aktiveret" sygdomen igen? Kan det være, at det ville ske hver gang du er gravid? Er det ikke muligt at undersøge mere og mere og høre, om nogle kan anbefale noget medicin, som ikke skader barnet?

Hvor er det hårdt!!!! 

Anmeld

28. juni 2009

Guldet

Ej kæreste Caroline..

Øv hvor er det træls.. bliver så ked af det på dine vejne.. Men godt at du kæmper imod   får at du får det bedre..
Synes sgu du er sej! Kæmpe krammer til dig

Anmeld

28. juni 2009

Pige2009

Hvor uheldig har man lov at være! Det lyder jo til, at du/I har besluttet jer for at beholde og kæmpe for det lille nye liv I sammen har skabt. Dejligt med opbakning fra Daniel, for I skal virkelig holde sammen, når dit helbred og krop ter sig sådan.

Jeg ville nok også kæmpe for mit barn og gøre alt hvad der stod i min magt, for at beholde det, når I nu så brændende ønsker barnet, og som Eva siger, så kan du risikere, at det er det samme næste gang du bliver gravid. Håber virkelig det bedste for dig, og at dine smerter snart bliver menneskelige.

Knus Linda 25+1

Anmeld

28. juni 2009

Ox.

Puha, ved slet ikke hvad jeg skal sige, dte er bare så synd for jer at i skal igennem det!

Håber der er noget der kan gøres så du kan beholde din baby!!

Mange knus og gode ønsker herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.