Beck skriver:
Aah soede...
Har slet ikke set du var gravid, her sidder jeg bare paa den anden side af jorden, og anede ikke du var gravid... Tillykke soede...
Det goer mig ondt din sygdom er brudt frem igen, nu har jeg ikke laest hele traaden, saa ved ikke hvad du har svaret de andre, men jeg kunne ogsaa forestille mig, at det er graviditeten der maaske har skudt din sygdom igang igen 
Haaber alt gaar som detg skal soede, jeg oensker dig alt held og lykke, mange knus og kram fra mig 
Taenker paa dig...
hej Putte!
Ja, det er noget værre noget, det hele... Men heldigvis fandt vi ud af, at det "bare" er en mega byld i en visdomstand nede i kæben... De vil ikke operere mig, så længe jeg er gravid pga. infektionsrisikoen, men de siger jeg skal regne med at få den fjernet senere hen... Så jeg er på smertestillende og antibiotika.. -som det så viste sig at jeg ikke kunne tåle, så smerter, "morgen"kvalme, antibiotika-allergi, og varme.. ikke en god blanding

Men nu har jeg fået noget nyt antibiotika, som jeg indtil videre godt kan tåle...
Og så skal jeg stå med en kanyle helt nede ved tandkødet 3 gange om dagen for at skylle med klorhexidin...er pænt bange for at stikke mig med den

men en lille update fra en noget udmattet Caroline...
Anmeld