et umuligt valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

Mormilla

Ej det er jeg da ked af at høre!!!
Kan ikke sige dig hvad du skal gøre! Mærk efter inde i dig selv eller spørg din læge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Åhh ha... har bare været en rigtig skidt weekend, og det bliver værre og værre...
Fredag ved 11-12-tiden begyndte jeg at få voldsom hovedpine og det blev værre og værre i løbet af dagen..kunne ikke falde i søvn, og selvom jeg lå i sengen det meste af eftermiddagen blev det bare værre... Daniel fandt mig krøllet sammen, grædende på badeværelsesgulvet kl.01.30 og så kørte han mig til Århus Sygehus på neurologisk afdeling.. her blev jeg indlagt og fik panodil mod smerten (som jo bare SLET ikke virkede på en så voldsom smerte)...
Jeg blev efter rigtig dårlig behandling udskrevet i går aftes gog havde det fint med det.. indtil i dag hvor min sygdom (som har været væk i 1½ år) pludselig meldte sin ankomst igen... jeg har siden jeg var 15 været ramt at gentagne Zooster (skoldkobber) angreb INDE i nerverne som har givet mig adskillige lammelser... Idag hænger ansigtet og ingen tvivl om at jeg er ved at få en ny lammelse...
Jeg har 2 muligheder..
1. jeg kan fortsætte sådan her, hvilken giver mig smerter og ubehag eller
2. jeg kan komme til behandling på hospitalet (14 dage), som kan hjælpe mig, måske, men som med garanti slår baby ihjel...
Jeg ANER ikke hvad jeg skal gøre, for jeg synes ikke jeg kan sige farvel til det barn! selvom jeg ikke er længere henne, føler jeg bare så meget allerede, at det kan jeg ikke...
Er bare så frustreret!
Knus Caroline, 5+5

århh det er jeg da frygtelig ked af at høre...
pas på dig selv... ved ikke lige hvad du skal gøre, men hold da op en svær beslutning.. håber i finder en løsning, så du kan fortsætte din graviditet, men husk at det er dig der er vigtigt...

Anmeld

28. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Fandme nej!!!
Jeg giver sgu ikke op uden kamp! Har ligget den sidste time med den ene hånd på maven og den anden på hjertet, og der er ingen tvivl!! den sygdom kan komme an, og jeg skal sgu nok vise hvem der bestemmer!!!!!
Jeg skal til kropsterapeut i dag, og taler med min svigermor, som er psykoterapeut senere, og så bestiller jeg tid hos læge, fys og tandlæge i morgen! Så kan den bare komme an, for jeg skal NOK vise den hvem der bestemmer! Det kommer til at gøre ondt, er jo helvedes ild inde i nerverne, men jeg har bekæmpet den før, og gør det igen!
Men jeg får brug for Jer!!! Det bliver hårdt, men jeg VIL....
Tak for al Jeres støtte...

Knus en meget viljestærk Caroline, som har besluttet at kæmpe for både barn og helbred - på sin HELT egen måde!

så stort... det er vildt stort at du prøver at tage "røven" på din sygdom, hvis man kan sige det sådan..

Anmeld

28. juni 2009

Lise

Fy for dén, Caroline - det lyder grimt!  Men du er sej! Jeg håber og tror at det kommer til at gå godt...

Jeg hepper på dig og babyen - og ønsker smerterne laaaaaaaaaaaaaaangt væk!

Anmeld

28. juni 2009

Nanna1985

Årh Nej  Det er jeg rigtig ked af og høre

Du er SEJ og det her skal I nok klare jer igennem.. Jeg forstår godt du vælger at kæmpe  

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Ej Sødeste... Det er jeg ked af at høre... Jeg kan ikke give dig råd... Men prøv og snak med din læge, hvad i kan gøre og hvad der er det bedste for ikke at Baby skal dø...

Føler virkelig med dig...

Masser af Knus og Kram herfra....

Anmeld

29. juni 2009

Henriette72

Hej Søde

Har lige læst dit indlæg og blev helt ked af det på jeres vegne. Du kan tro jeg nok skal støtte dig alt det du har brug for.

Jeg er sikker på at du nok skal klare det selvom det bliver hårdt.

Henriette

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
nå..så må det være på tide med en opdatering..
var til kropsterapi i går, og hun blev simpelthen chokeret da hun fik fat i mig.. jeg var fuldstændigt låst hele vejen op i ryggen, i nakken og mine halsmuskler tror åbenbart de er knogler
hun fik løsnet en masse i ryg og nakke, men dem på halsen kunne hun simpelthen ikke få lov til at åbne op, så det kommer til at tage tid. Hun mener sagtens det kan være alle de spændinger der har givet mig hovedpine, og endda lammelse (som er helt tilbage nu), da blodtilførslen var blokeret og derved har skabt ravage.
udover det med nakke, ryg, hoved var jeg i rigtig god balance, og hun siger det er en sund graviditet jeg har (som jeg jo også selv synes)... Hun sagde dog til mig at jeg for en sikkerheds skyld skulle tage til en tandlæge og få tjekket tænder og kæbe.
Jeg var SINDSYGT træt da jeg kom hjem, men kunne bare ikke falde i søvn , lå i mange timer og vendte og drejede mig, stadig med smerterne, og til sidst gik jeg ned på sofaen hvor daniel puttede mig og vi faldt i søvn sammen... tidligt i morges gik jeg op i seng igen, og daniel tog på arbejde.
Lige nu har jeg det ok... Jeg har lidt ondt, og jeg er stadig smadder træt, men ellers er det mest frustration der fylder... Er stadig sikker på min beslutning om at kæmpe, så jeg giver ikke op!
En lang update, sorry
Knus Caroline 5+6

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

nå..så må det være på tide med en opdatering..
var til kropsterapi i går, og hun blev simpelthen chokeret da hun fik fat i mig.. jeg var fuldstændigt låst hele vejen op i ryggen, i nakken og mine halsmuskler tror åbenbart de er knogler
hun fik løsnet en masse i ryg og nakke, men dem på halsen kunne hun simpelthen ikke få lov til at åbne op, så det kommer til at tage tid. Hun mener sagtens det kan være alle de spændinger der har givet mig hovedpine, og endda lammelse (som er helt tilbage nu), da blodtilførslen var blokeret og derved har skabt ravage.
udover det med nakke, ryg, hoved var jeg i rigtig god balance, og hun siger det er en sund graviditet jeg har (som jeg jo også selv synes)... Hun sagde dog til mig at jeg for en sikkerheds skyld skulle tage til en tandlæge og få tjekket tænder og kæbe.
Jeg var SINDSYGT træt da jeg kom hjem, men kunne bare ikke falde i søvn , lå i mange timer og vendte og drejede mig, stadig med smerterne, og til sidst gik jeg ned på sofaen hvor daniel puttede mig og vi faldt i søvn sammen... tidligt i morges gik jeg op i seng igen, og daniel tog på arbejde.
Lige nu har jeg det ok... Jeg har lidt ondt, og jeg er stadig smadder træt, men ellers er det mest frustration der fylder... Er stadig sikker på min beslutning om at kæmpe, så jeg giver ikke op!
En lang update, sorry
Knus Caroline 5+6

Altid noget at kom afsted... Terapien kan den hjælpe med det værste eller ?

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Altid noget at kom afsted... Terapien kan den hjælpe med det værste eller ?

altså den kan løsne de muskler der sidder og driller, men jeg ved jo reelt ikke om det er nok til at fjerne smerten, da kilden stadig ikke er fundet
Nu prøver jeg en tandlæge, og ser om det kan være visdomstænder der driller, for kæben gør nuller naller, og det kan jo godt spænde fuldstændig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.