nå..så må det være på tide med en opdatering..
var til kropsterapi i går, og hun blev simpelthen chokeret da hun fik fat i mig.. jeg var fuldstændigt låst hele vejen op i ryggen, i nakken og mine halsmuskler tror åbenbart de er knogler

hun fik løsnet en masse i ryg og nakke, men dem på halsen kunne hun simpelthen ikke få lov til at åbne op, så det kommer til at tage tid. Hun mener sagtens det kan være alle de spændinger der har givet mig hovedpine, og endda lammelse (som er helt tilbage nu), da blodtilførslen var blokeret og derved har skabt ravage.
udover det med nakke, ryg, hoved var jeg i rigtig god balance, og hun siger det er en sund graviditet jeg har (som jeg jo også selv synes)... Hun sagde dog til mig at jeg for en sikkerheds skyld skulle tage til en tandlæge og få tjekket tænder og kæbe.
Jeg var SINDSYGT træt da jeg kom hjem, men kunne bare ikke falde i søvn

, lå i mange timer og vendte og drejede mig, stadig med smerterne, og til sidst gik jeg ned på sofaen hvor daniel puttede mig og vi faldt i søvn sammen... tidligt i morges gik jeg op i seng igen, og daniel tog på arbejde.
Lige nu har jeg det ok... Jeg har lidt ondt, og jeg er stadig smadder træt, men ellers er det mest frustration der fylder... Er stadig sikker på min beslutning om at kæmpe, så jeg giver ikke op!
En lang update, sorry

Knus Caroline
5+6
Anmeld