et umuligt valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Puha søde... Håber inderligt på at det er din visdomstand...

Hvordan har du det idag?

Kram

synes faktisk jeg har det lidt bedre i dag.. har stadig meget ondt, men synes at smerten i kæben er lidt bedre (hvilket passer med at han jo skyllede med klorhexidin i går)... psykisk har jeg det ret godt! er helt sikker på jeg traf den rigtige beslutning, og nu skal det antibiotika jeg får bare virke
mht. lammelsen er der ingen forskel.. det hænger stadig lige meget, men jeg er igang med genoptræningen og så må vi se..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

synes faktisk jeg har det lidt bedre i dag.. har stadig meget ondt, men synes at smerten i kæben er lidt bedre (hvilket passer med at han jo skyllede med klorhexidin i går)... psykisk har jeg det ret godt! er helt sikker på jeg traf den rigtige beslutning, og nu skal det antibiotika jeg får bare virke
mht. lammelsen er der ingen forskel.. det hænger stadig lige meget, men jeg er igang med genoptræningen og så må vi se..

Det lyder jo super godt Søde...

Anmeld

30. juni 2009

Ox.

Caroline86 skriver:

Puha hvor jeg da bare håber tingene begynder at gå rigtig godt for jer, men synes du er SÅ super sej, det er helt sikkert beundringsværdigt!!!!

Anmeld

30. juni 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

En god nyhed, og jeg håber de gode nyheder er i stort overtal de næste 8 mdr. inden din fødsel Det bliver i hvert fald et hårdbørt barn I får.

Knus Linda 25+3

Anmeld

30. juni 2009

Mca<3

Caroline86 skriver:

nå...nu er jeg hjemme fra tandlæge og læge.. lægen fik jeg ikke en skid ud af, andet end en henvisning til fys (som jeg selv bad om...)det tog hende 1 time og 20 min!!!!! min egen læge holder desværre ferie, så hende jeg var inde hos..tja...
Men inden jeg var ved lægen var jeg hos tandlægen som tog røngten billeder og jeg har en MEGET dum visdomstand som han mener er skyld i det hele!
Jeg skal have antibiotika i 5 dage og han skyllede da jeg var derinde, så vi håber det forsvinder.. han sagde den er til at operere hvis ikke det bliver bedre, så det er rart at vide, hvis det skulle blive nødvendigt.. har helt vanvittigt ondt i kæben nu, og selvom jeg er fuldstændig smadret, kan jeg ikke falde i søvn pga. smertene...

Årh gud søde ,,, Fortalte du ikke tandlægen at du er gravid ??? Man må IKKE få taget røngten billeder hvis man er gravid

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

Årh gud søde ,,, Fortalte du ikke tandlægen at du er gravid ??? Man må IKKE få taget røngten billeder hvis man er gravid

jojo..det vidste godt jeg er gravid...så længe der bliver dækket af med bly (rundt om halsen i det er tilfælde), så sker der ikke noget ved røngten
Strålerne kan ikke trænge igennem bly, så de stopper når man bliver beskyttet på den måde.. Er også derfor de på røngten-afdelingerne på hospitalerne render rundt med store blyforklæder på

Anmeld

30. juni 2009

Mca<3

Yes ,, fik også selv lige googlet det  Har altid hørt man ikke må ,, men det er jo moderne tider ,, fnis

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

Yes ,, fik også selv lige googlet det  Har altid hørt man ikke må ,, men det er jo moderne tider ,, fnis

jeps, det er lige det
nixen, de får ikke lov til at gøre noget der ikke er godt for bebser..så vil jeg hellere have ondt!

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

blev ringet op her til eftermiddag.. skal til tandlægen igen i morgen da det lader til det er lidt værre end først antaget
Nu var der nogle andre der havde kigget på røngtenbillederne, og det viser sig at der er hul direkte ned til tanden og en byld (betændelse) nede ved tanden (forklarer da for fanden smerterne).. Så i morgen skal jeg ind og have skyllet det igen, og så giver de mig skyllesprøjte osv med hjem så jeg selv kan skylle 3 gange om dagen...

Anmeld

30. juni 2009

Stineve

Kære Caroline.. Hvor er jeg ked af at hører om din situation ...
Men hvor er du bare sej..   jeg ønsker dig og daniel alt held og lykke, med det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.