Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Kender det desværre,Ib arbejdsevne siger 4 timer pr uge, og de vil hverken eje eller have mig på flex teamet i kommunen, menin sagsbehandler siger hun intet kan stille op og især nu hvor de ikke giver pension til dem under 40 det er noget rod Held og lykke med det hele
Kender det desværre,Ib arbejdsevne siger 4 timer pr uge, og de vil hverken eje eller have mig på flex teamet i kommunen, menin sagsbehandler siger hun intet kan stille op og især nu hvor de ikke giver pension til dem under 40 det er noget rod Held og lykke med det hele
det lyder godt nok kompliceret
så er vist mere end passende at man siger i lige måde håber da i finder en løsning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Jeg forstår så bare ikke hvis man er over 25 at man ikke er medlem af en a-kasse og får dagpenge i stedet. Jeg syne personligt ikke at su'en er for lav, vi skal bare være taknemmelige for at vi har den. Men den bør nu være mere attraktiv end kh.
Jeg forstår så bare ikke hvis man er over 25 at man ikke er medlem af en a-kasse og får dagpenge i stedet. Jeg syne personligt ikke at su'en er for lav, vi skal bare være taknemmelige for at vi har den. Men den bør nu være mere attraktiv end kh.
nu kan der jo være flere årsager til at man ikke kommer i akasse .. feks i min kærestes tilfælde.. han er over 25 men han har dels ikke haft timerne til at kunne få indtægt af den vej, og dels har vi ganske simpelt ikke haft pengene (i vores situation som den er pt. skulle vi vælge imellem vores indbos forsikring og a-kassen som han ikke ville få noget fra)
Albertsen92 skriver: Jeg glæder mig til den dag, folk ikke har så travlt med andre.
Jeg glæder mig til den dag, folk ikke har så travlt med andre.
tror du nogensinde den dag kommer ?
LuLy skriver: Jeg har ondt i røven (jeg indrømmer det gerne) fordi jeg betaler skat til at folk kan gå derhjemme og klø røv - for det er der satme mange der gør! Og så synes jeg det er helt til grin at det er mere attraktivt at gå på kontanthjælp end at tage en uddannelse fordi kh er højere end su. Derfor har jeg "ondt i røven", ærlig talt
Jeg har ondt i røven (jeg indrømmer det gerne) fordi jeg betaler skat til at folk kan gå derhjemme og klø røv - for det er der satme mange der gør! Og så synes jeg det er helt til grin at det er mere attraktivt at gå på kontanthjælp end at tage en uddannelse fordi kh er højere end su. Derfor har jeg "ondt i røven", ærlig talt
jydeinden skriver: det lyder godt nok kompliceret så er vist mere end passende at man siger i lige måde håber da i finder en løsning
jydeinden skriver: tror du nogensinde den dag kommer ?
Månsson skriver: Jeg har det hvis lige som dig og forstår ik hva det ska til til for når a-kassen er opfundet.. Bliver sku os harm når man så ser at dem der får kh smider flere 1000på opsparingskontoer osv hver månede men får fri plads osv. og at man finde på at sige at man ik vil sidde ved kassen i fakta fordi det giver for lidt ergo må kh være for høj
Jeg har det hvis lige som dig og forstår ik hva det ska til til for når a-kassen er opfundet.. Bliver sku os harm når man så ser at dem der får kh smider flere 1000på opsparingskontoer osv hver månede men får fri plads osv. og at man finde på at sige at man ik vil sidde ved kassen i fakta fordi det giver for lidt ergo må kh være for høj
LuLy skriver: Ja, hvis man føler at man kan tillade sig at være kræsen og opfører sig forkælet, så bekræfter det jo bare at kh'en er for høj - den skal jo være så lav at den motiverer/tvinger til at komme i arbejde eller starte på uddannelse.
Ja, hvis man føler at man kan tillade sig at være kræsen og opfører sig forkælet, så bekræfter det jo bare at kh'en er for høj - den skal jo være så lav at den motiverer/tvinger til at komme i arbejde eller starte på uddannelse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128