hvad sker der lige for os danskere..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Maja88

Chevro skriver:

Ja selvfølgelig kan vores børn rammes og det bliver de da også af alt muligt andet - men ikke de slemme sygedomme som man vaccinere mod.

Men vores børn kan jo nå at blive ramt for det de ikke er vacciberet mod endnu.. og vores kommende børn.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

B&J

jaa godt spørgsmål, daniel får sine det syntes jeg er vigtigt

Anmeld

10. april 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
raca skriver:

sikke da en fordom.. der fik du lige stemplet alle dem som er jv.. ikke at jeg er..

men jeg kan ikke rat godt hånter sådanne fordomme der bygger på ren uvidendhed..

jv vacsinere deres børn.

Ahh, vil nu ikk kalde det en fordom - hun skærer det ret grundigt ud i pap, at hun ikke aner det, Men sætter spørgsmålstegn ved, at i Jehovas vidner må de ikke dele blod, derfor kunne det være, at nogen ikke får deres børn vaccineret, pga deres religion

Det vil jeg ikke kalde en fordom, men en undren/betænklighed/''det kunne være'' .. Det betyder jo ikke at hun er fordomsfuld overfor Jehova, det kan være hvilken som helst anden religion

Anmeld

10. april 2013

Laulund87

Maria har fået alle vaccinationer! Det gør ikke noget at man er lidt bagefter med dem f.eks pga sygdom, bare man får det gjort. Forstår slet ikke man tør lade være eller mener det ikke er nødvendigt

Anmeld

10. april 2013

LSM

raca skriver:

sikke da en fordom.. der fik du lige stemplet alle dem som er jv.. ikke at jeg er..

men jeg kan ikke rat godt hånter sådanne fordomme der bygger på ren uvidendhed..

jv vacsinere deres børn.

Det er overhovedet ikke en fordom! Jeg respektere alle religioner, jeg skrev bare mine tanker ned, om det måske kunne være religiøst betinget at så mange ikke vaccinere deres børn
Jeg skriver at det ikke ville undre mig hvis det kunne være religiøst betinget, jh var bare et eks.
Synes også jeg gør det tydeligt i mit indlæg at jeg ikke er ude på at støde nogen

Anmeld

10. april 2013

LSM

Nadia&Daniel skriver:

Jehovas vidner's børn bliver vaccineret - da dette er en helt anden ting end blod

Hilsen mor til Laura, som også bliver vaccineret

Ved godt det er noget helt andet :-)
Det ville bare ikke undre mig hvis der er en religion der siger man ikke skal vaccinere sine børn

Anmeld

10. april 2013

EnGodMor

Min søn får alle vaccinerne

Men jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal syntes om det, for selvom han følger/får dem, så har han alligevel fået/haft  fåresyge og rødehunde

Anmeld

10. april 2013

Silas&Mille

Både Silas og Mille er og bliver vaccineret efter planen.

Jeg er også selv vaccineret og det samme er kæresten.

Vi er fuldt ud klar over fordele og ulemper ved vaccinerne og jeg synes bestemt fordelene er flere en ulemperne. 

Anmeld

10. april 2013

maryjane

Jeg fatter det heller ikke! Det er direkte uansvarligt! 

Anmeld

10. april 2013

Sara.

H+S Skjolgborg. skriver:

ja godt ?.

Alle mine 4 uger har fået alle deres min lille søn skal have sin her til 3 års undersøgelsen også .Så mine får dem så høre ikke under de % der

Skal de have en til 3 års undersøgelsen?
Min dreng blev 3 d.7 april, og var til 3 års undersøgelse d.8 (puha han er blevet stor)
Men lægen nævnte intet om vaccination??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.