hvad sker der lige for os danskere..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.641 visninger
73 svar
112 synes godt om
10. april 2013

Maja88

Ja hører lige i nyhederne at det kun er 90% af danske børn som bliver vaccineret... vi skal op på 95% for at vi ikke skal frygte af epedimier af udryddede farlige sygdomme i dk....

så hvad sker der lige for det... hvorfor får folk ikke deres børn vaccineret???

en læge udtalte sig om det var dovenskab for vi havde jo ikke set de sygdomme i laang tid.... NEJ FORDI VI BLIVER VACCINERET,,, men i og  med vi ikke bliver vaccineret så er der chance for de kommer igen...

så vacciner jeres børn.. afsted med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Lise

Nogle mennesker er mere bange for bivirkninger end for de sygdomme vi vaccinerer mod 

Mine er naturligvis vaccinerede. 

Anmeld

10. april 2013

LSM

Maja88 skriver:

KKeJa hører lige i nyhederne at det kun er 90% af danske børn som bliver vaccineret... vi skal op på 95% for at vi ikke skal frygte af epedimier af udryddede farlige sygdomme i dk....

en læge udtalte sig om det var dovenskab for vi havde jo ikke set de sygdomme i laang tid.... NEJ FORDI VI BLIVER VACCINERET,,, men i og  med vi ikke bliver vaccineret så er der chance for de kommer igen...

Jeg forstår det virkelig heller ikke :-(
Men nogen er imod vacciner, tænker der også kam være noget religiøst, ved det selvfølgelig ikke, har ikke sat mig ind o de forskellige religioner, men ved da at man som fx jehova ikke må få blod, så det skulle heller ikke undre mig hvis heller ikke de vaccinere deres børn, men skal selvfølgelig passe på hvad jeg siger. det var bare en st tanke, og ikke for at støde nogen overhovedet

Anmeld

10. april 2013

Benjamins'mor

Min søn kommer afsted hver gang. Og det samme kommer bebs når den kommer ud.

Anmeld

10. april 2013

Maja88

LSM skriver:

Jeg forstår det virkelig heller ikke :-(
Men nogen er imod vacciner, tænker der også kam være noget religiøst, ved det selvfølgelig ikke, har ikke sat mig ind o de forskellige religioner, men ved da at man som fx jehova ikke må få blod, så det skulle heller ikke undre mig hvis heller ikke de vaccinere deres børn, men skal selvfølgelig passe på hvad jeg siger. det var bare en st tanke, og ikke for at støde nogen overhovedet

det kan da egentlig godt være???

jeg har også altid kun hørt det med blod men kan da godt være noget med vacciner også men tror det ikke

Anmeld

10. april 2013

Mother-love

Kg forstår det vitterligt heller ikke. De er gratis og man skal ikke bekymre sig om de sygdomme.
Men folk bestemmer det jo selv. Men jeg synes ikke at kunne komme i tanke om en eneste god grund til man ikke skulle vaccinere sine børn.

Anmeld

10. april 2013

StudPsyk

Maja88 skriver:

Ja hører lige i nyhederne at det kun er 90% af danske børn som bliver vaccineret... vi skal op på 95% for at vi ikke skal frygte af epedimier af udryddede farlige sygdomme i dk....

Jeg synes også det er bekymrende - for i sidste ende er det langt farligere at få de sygdomme end bivirkningerne, og jeg synes også vi har et ansvar overfor hinanden!

Jeg havde mæslinger, da jeg var barn, det var ret alvorligt. Og det tog lang tid at diagnosticere for "det fandtes jo ikke mere" - men jo det gør det, og i højere og højere grad, fordi ikke nok børn vaccineres..

Anmeld

10. april 2013

Troldemommi

Tænk at nogle forældre tør at vælge det fra, fatter det bare ikke.

Monica

Anmeld

10. april 2013

Maja88

Måske nogen kunne være fiks og lave en afstemning om man gør det eller ej.. jeg kan ikke hitte ud af det

Anmeld

10. april 2013

Chevro

Sølle de børn der muligvis bliver ramt på et tidspunkt ! Det er jo ikke børnene der vælger det fra - men vil da give mine 100 vacciner hvis jeg vidste de aldrig ville blive syge!

Forstår ikke man overhovedet KAN vælge det fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.