hvad sker der lige for os danskere..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Maja88

Chevro skriver:

Sølle de børn der muligvis bliver ramt på et tidspunkt ! Det er jo ikke børnene der vælger det fra - men vil da give mine 100 vacciner hvis jeg vidste de aldrig ville blive syge!

Forstår ikke man overhovedet KAN vælge det fra.

Men os som vaccinerer kan vel også nå at blive ramt alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

raca

LSM skriver:

Jeg forstår det virkelig heller ikke :-(
Men nogen er imod vacciner, tænker der også kam være noget religiøst, ved det selvfølgelig ikke, har ikke sat mig ind o de forskellige religioner, men ved da at man som fx jehova ikke må få blod, så det skulle heller ikke undre mig hvis heller ikke de vaccinere deres børn, men skal selvfølgelig passe på hvad jeg siger. det var bare en st tanke, og ikke for at støde nogen overhovedet

sikke da en fordom.. der fik du lige stemplet alle dem som er jv.. ikke at jeg er..

men jeg kan ikke rat godt hånter sådanne fordomme der bygger på ren uvidendhed..

jv vacsinere deres børn.

Anmeld

10. april 2013

Maja88

raca skriver:

sikke da en fordom.. der fik du lige stemplet alle dem som er jv.. ikke at jeg er..

men jeg kan ikke rat godt hånter sådanne fordomme der bygger på ren uvidendhed..

jv vacsinere deres børn.

Gjorde hun da overhovedet ikke.. hun stillede sig undrende over for det og stillede spørgsmålstegn

Anmeld

10. april 2013

raca

vacsine er et TILBUD... dette syntes jeg er vigtigt at holde sig for øje. også kan modspørgsmålet så være.. 

hvor mange af jer har tænkt mere over vacsinene end, det er selv bare noget man gør forde lægen siger det?  er jeres børn vacsineret efter i som forældre har reflekteret over vacsinesns fordel og ulemper og søgt oplysning om det?

når forældre fravælger vaciner gør de på et meget vel undersøgt grundlag.. langt hovdeparten.. de er ikke uansvarlige, men har et andet syn på sygdomme og det at vacsinere..

nogle fravælger vacsinen eller får den delt op, da de ikke mener det er rimligt at smide 1-3 gange levende dog svækket virus ind i kroppen på et lille barn

nogle fravælger forde deres første barn var alergisk over for hjælpestofferne og døden nær af vacinene.. så derfor udskyder eller fravælger de den til de efterfølgende børn..

mine børn er vacineret, men det er et tilvalg efter jeg har undersøgt sagen og forholdt mig kritisk og vudret at jeg godt kunne forsvare at lade dem vacinere..

Anmeld

10. april 2013

raca

Maja88 skriver:

nej. i er jo vacsineret der er ligesom pointen med vacsine..

Anmeld

10. april 2013

Kløver

Mine bliver vaccineret, desværre måtte lillesøsters 1års udsættes nogle uger, da hun stadig har problemer med ørerne og skal forbi ørelægen først

Anmeld

10. april 2013

Chevro

Maja88 skriver:

Ja selvfølgelig kan vores børn rammes og det bliver de da også af alt muligt andet - men ikke de slemme sygedomme som man vaccinere mod.

Anmeld

10. april 2013

Nadia&Daniel

Jehovas vidner's børn bliver vaccineret - da dette er en helt anden ting end blod

Hilsen mor til Laura, som også bliver vaccineret

Anmeld

10. april 2013

Nadia&Daniel

LSM skriver:

Jeg forstår det virkelig heller ikke :-(
Men nogen er imod vacciner, tænker der også kam være noget religiøst, ved det selvfølgelig ikke, har ikke sat mig ind o de forskellige religioner, men ved da at man som fx jehova ikke må få blod, så det skulle heller ikke undre mig hvis heller ikke de vaccinere deres børn, men skal selvfølgelig passe på hvad jeg siger. det var bare en st tanke, og ikke for at støde nogen overhovedet

Jehovas vidner's børn bliver vaccineret - da dette er en helt anden ting end blod

Hilsen mor til Laura, som også bliver vaccineret

Anmeld

10. april 2013

H+S Skjolgborg.

Maja88 skriver:

Ja hører lige i nyhederne at det kun er 90% af danske børn som bliver vaccineret... vi skal op på 95% for at vi ikke skal frygte af epedimier af udryddede farlige sygdomme i dk....

så hvad sker der lige for det... hvorfor får folk ikke deres børn vaccineret???

en læge udtalte sig om det var dovenskab for vi havde jo ikke set de sygdomme i laang tid.... NEJ FORDI VI BLIVER VACCINERET,,, men i og  med vi ikke bliver vaccineret så er der chance for de kommer igen...

så vacciner jeres børn.. afsted med dem

ja godt ?.

Alle mine 4 uger har fået alle deres min lille søn skal have sin her til 3 års undersøgelsen også .Så mine får dem så høre ikke under de % der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.