Har nu læst denne tråd nogen gange og må hellere sige på forhånd at der findes en irrationel og rationel Line i dette spørgsmål.
Den irrationelle Line synes også alle helst vil have piger og de næsten kigger medlidende på mig når jeg kommer med mine to drenge og min store pige ikke er med. Den irrationelle Line forstår dem jo, for man er da bare heldigere når man får piger - stop ikke rase endnu læs videre.
Den irrationelle Line har heldigvis mindre og mindre plads men hun dukker op, og der er det bare sådan at det der er galt med drenge er de ikke er piger.
Nu vil den rationelle Line give en forklaring: jeg har mistet en pige, mistet muligheden for at realisere alle de drømme jeg havde om mine to piger da jeg havde dem her hos mig. Jeg har skulle drømme nye drømme og i de drømme har mine to piger for den enes vedkommende skulle skifte køn og det har bare været en udfordring af de store.
I min desperation kom det til at handle om kønnet og jeg kunne slet ikke forlige mig med tanken om det var en dreng jeg ventede.
Ønsket om et bestemt kan have en forhistorie.
Men derudover kan skuffelsen jo måske i højere grad ses som en sorg over det man ikke får end en skuffelse over det man får. Men vil dog sige, går man rundt og ved man i den grad ønsker et bestemt køn skal man måske ikke bede om at få kønnet oplyst, for det er bare en del svære at blive skuffet over tissemand elle tissekone når man lige har født det skønne væsen selv.
Line som nu har 1 levende pige og 2 levende drenge og ja desværre også en død pige og jeg ville ikke bytte mine drenge for en milion piger og havde jeg vidst hvor meget mors de drenge de bliver havde jeg da kun ønsket mig drenge - griner
Anmeld