Bassemor<3 skriver:
Tal dog ordentligt !
lige nu er det dig der ikke taler pænt..
men prøv at forestil dig at du ikke har muglighed for at få passet barnet ude, da det vil resultere i 2 dages skigetur+ barnet kun vil ammes... så mugligheden for en uafbrudt nat er otopi..
forstil dig oven i den værste sygdoms periode med dit barn.. altså hans søvn mønster der+ du så altså bare skulle stå op kl 0600 forde barnet der var frisk... og du så først kunne hvile dig kl 9 når barnet skulle ud og sove igen.. men du aldrig kunne vide om det var 30min eller 2 timer du havde ro..
dette gentager du så fra barnet er 3-10 mdr.. dvs 7 mdr.. hvor du jubler de nætter du har sovet 4 timer i streg...
så kommer veninden og fortæller.
jeg ved hvordan jeg kan løse du søvnproblem..
det er så dejlig nemt at være på barsel jeg når så meget.
mit barn sover igennem.. og han sover også godt om dagen..
så den dag man sidder med sit eget vidunder som man elsker, og får den smørre skal man havde stor mental overskud for at nøjes med at svare..
RART FOR DIG..
når man så får stukken.. du burde stoppe med natamningen, dit barns hjerne har brug for sammenhængede søvn for at udvikle sig eller du skulle tage at prøve Godnat og sov godt metoden. så kan en enkelt spydig bemærkning godt flyve afsted.
og ja jeg kan se jeg forkusere på søvn, som et isiue og ja. da at blive vækket hver 2 time er totour, og det er bare det der fylder mest.
Anmeld