Ja den sætning er jeg virkelig ved at være træt af !!
Vi fik i 2012 en skøn søn ! han har fra dag 1 været super nem ! han sov igennem uden mad om natten fra 1½ md. han er altid glad, spiser når han skal spise, er udadvendt og med mega mod på alt. han er nu 14 md. og stadigvæk super nem, han sover når vi putter ham, og vi hører ikke et pip fra ham til næste morgen, samme når han skal sove middagslur. Han er fremmelig på mange punkter.
dette skal ikke lyde som et "se hvor perfekt mit barn er" oplæg. Men vi har også været igennem tigerperioder, sygdom og søvnløse nætter. og når jeg så kommenterer noget hvor folk fx. søger svar på et problem med deres barn (folk jeg kender) så skriver at jeg har jo også bare et nemt barn , og jeg ved ikke hvordan det i virkeligheden er.
JO det gør jeg faktisk og det begynder at irriterer mig. Selv da vi var indlagt i over en uge fordi min søn har refluks på urinvejene sagde de "han sover da hele tiden, du ved da vist ikke hvordan det er at have små børn" det er selvfølgelig med et glimt i øjet, men gud hvor er det belastende! selvfølgelig ved jeg hvordan det er at have små børn, man bliver jo ikke babyekspert udelukkende hvis man får fx. et kolik barn. .
sorry skulle lige ud med det. .
BØVS !
Anmeld