Er dette "vold"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Frk.S

Det kan måske ikke ligefrem kaldes vold - men det gør det IKKE ok.

Jeg ville aldrig ALDRIG acceptere hvis min kæreste behandlede vores datter sådan (får helt ondt i hjertet ved tanken). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Om jeg fatter hvordan du bare kan lade det stå til?!

Tænk på det bette barn der bliver overfaldet af (fra barnets syn) en meget STOR mand med truende adfærd -

Han kunne gå amok på mig, for jeg kan da i det mindste forsvare mig selv - men at man "tillader" at udsætte sine børn for sådan noget, jamen jeg fatter det ikke og kommer heller ALDRIG til det!

Hvad mener du? Lade stå til? Det er lige sket og jeg er virkelig vred og ked af det. Men hvad havde du tænkt? Jeg kan jo ikke bare tage mine børn og gå min vej nu. Lad være med at dømme mig for det er svært at skrive noget uden at blive dømt eller misforstået. Han har aldrig lagt hånd på dem og jeg jeg ville aldrig tillade det. aldrig.

Anmeld

25. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Min kæreste er far til vores børn. Han har temprament. Der er sket nogle ting gennem årene. For nogle måneder siden smed min kæreste et glas vand i hoved på vores søn med fuld overlæg. Han sad pjask våd i sengen. Det var fordi han ville have vand og da han fik det ville han ikke have det alligevel. Han skreg og så smed min kæreste vand i hovedet på ham. Idag da vores dreng skulle have tøj af var han sur og ville ingenting. Han ville beholde sin yndlings t-shirt på men skulle have den af og have creme på og nattøj. Min kæreste stod for det i aften. Fordi vores dreng ikke ville have t-shirt af endte det med at min kæreste rev t-shirten i stykker og jeg går ind i værelset fordi jeg høre min dreng græde og sige at far ødelagde min trøje. Og da jeg kom ind smed min kæreste trøjen i hovedet på mig. Min dreng var ulykkelig og jeg måtte holde ham tæt ind til mig. Han  blev ved at sige at far havde ødelagt hans trøje. Jeg er så vred. Min kæreste sagde ikke engang undskyld. Jeg er flov for burde have smuttet for længst. Men mit spørgsmål er nu

ER dette vold?

Kan du garantere, at din kæreste ikke slår næste gang?
Ja, jeg vil kalde det psykisk vold, han laver en fysisk handling, der ene og alene har til formål at skade jeres barn.
Jeg synes, at du skal gøre noget nu, inden der sker noget alvorligt.

Anmeld

25. marts 2013

LinLin

Anonym skriver:

Hvad mener du? Lade stå til? Det er lige sket og jeg er virkelig vred og ked af det. Men hvad havde du tænkt? Jeg kan jo ikke bare tage mine børn og gå min vej nu. Lad være med at dømme mig for det er svært at skrive noget uden at blive dømt eller misforstået. Han har aldrig lagt hånd på dem og jeg jeg ville aldrig tillade det. aldrig.

Det med vandet skrev du da var "nogle mdr siden"!

Anmeld

25. marts 2013

Hvem?

Jeg mener at han lige så godt ku ha langet ham en - det du skriver er så meget psykisk vold og stakkels dreng og jo du kan nemt ta dine børn og gå - så ku det være "manden" fik tid til at tænke sig bare lidt om..

Børn er små personer der er forsvarsløse og ska ha masser af kærlighed og tryghed og absolut 0 af hvad du beskriver i dit indlæg og det med vandet var det ikke for et par måneder siden?!.

Anmeld

25. marts 2013

Nadia&Daniel

VIPpigen skriver:

Åhh, stakkels du og børn.

om det er vold vil jeg ikke kalde det, men nærmest psykisk terror. Og det syntes jeg er meget meget værrere

Samme tanke ramt mig, da jeg læste denne tråd

Anmeld

25. marts 2013

Faith

Anonym skriver:

Lige sket? Du skriver at noget af det skete for et par måneder siden

Anmeld

25. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Så du vil først gå den dag han slår dem??? Ej jeg ville pakke hans taske eller børnene og min egen og så afsted..for dette er psykisk vold

Anmeld

25. marts 2013

jydeinden

du spørg om det ER vold, og svaret på det er nej, men hvad det ikke er kan det blive, dermed mener jeg at hvis ikke DU markerer din grænse så bliver han tilsydeladende med at undersøge hvor den går.. og dit barn fortjener ikke og gå og være bange for hvad far kan finde på.. og at du kan tillade at din mand smider vand i hovedet på jeres barn bare fordi.. dét forstår jeg absolut ikke.

Anmeld

25. marts 2013

Laulund87

Det er psykisk vold og du er ikke bedre når du lader stå til og tillader at han gør det! Hvis det blev meldt ville du nok også få en straf..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.