Er dette "vold"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Det med vandet skrev du da var "nogle mdr siden"!

Ja men det er bare vand men har jo tænkt over det nu og det gør man ikke mod sit barn. Jeg ville ikke kunne finde på sådan noget selvom jeg er presset. Er bare så ked af det men ved ikke hvordan jeg kommer videre. Føler ikke engang at min kæreste angre. Han siger bare sket er sket og jeg blev sur. Og så er det hele "normalt igen" Jeg ønsker ikke at nogle skal røre mine børn men er bare bange. Når vi diskutere og jeg siger jeg kan klare børnene selv så siger han bare at jeg ikke får begge børn og at jeg vil ikke miste  mine børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

hesøth

Anonym skriver:

Hvad mener du? Lade stå til? Det er lige sket og jeg er virkelig vred og ked af det. Men hvad havde du tænkt? Jeg kan jo ikke bare tage mine børn og gå min vej nu. Lad være med at dømme mig for det er svært at skrive noget uden at blive dømt eller misforstået. Han har aldrig lagt hånd på dem og jeg jeg ville aldrig tillade det. aldrig.

Men du tillader denne opførsel? Det er en glidebane - og pludesligt er dine grænser flyttet. Måske derfor du ikke syntes det var så slemt at smide et glas i hovedet af et forsvarsløst barn???

Hvis manden ikke kan indse at han har et problem, der skal behandles, så er der kun en vej - og det er væk hurtigst muligt!

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det er psykisk vold og du er ikke bedre når du lader stå til og tillader at han gør det! Hvis det blev meldt ville du nok også få en straf..

Fordi jeg ikke flytter med det samme fordi han smider vand i hovedet på vores dreng?

Anmeld

25. marts 2013

wamse

Prøv lige at sæt dig i dit barns sted, og så blive udsat for samme behandling, så tror jeg ikke du var i tvivl. I mine øjne er det uden tvivl vold. Vold er meget mere end "bare" slag.........

Jeg har prøvet at få smidt noget i hovedet, og jeg har prøvet at få rykket en skjorte i stykker af en aggressiv mand, og jeg var ikke i tvivl.

Beskyt dine børn nu, inden det bliver til mere eller endnu værre, for det her vil påvirke dem resten af livet, hvis ikke du vælger et andet liv for dem nu.

Der er slet ingen grund til, at det her skal bekræftes om det er vold eller ej, for det er en adfærd, som man ikke udsætter andre for, uanset hvad man kalder det.
Håber du kan finde vejen ud af det forhold

Anmeld

25. marts 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Ja men det er bare vand men har jo tænkt over det nu og det gør man ikke mod sit barn. Jeg ville ikke kunne finde på sådan noget selvom jeg er presset. Er bare så ked af det men ved ikke hvordan jeg kommer videre. Føler ikke engang at min kæreste angre. Han siger bare sket er sket og jeg blev sur. Og så er det hele "normalt igen" Jeg ønsker ikke at nogle skal røre mine børn men er bare bange. Når vi diskutere og jeg siger jeg kan klare børnene selv så siger han bare at jeg ikke får begge børn og at jeg vil ikke miste  mine børn.

Seriøst????!!!!

Jeg håber ved gud du snart kommer til at se tingene fra et andet perspektiv - wtf

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Men du tillader denne opførsel? Det er en glidebane - og pludesligt er dine grænser flyttet. Måske derfor du ikke syntes det var så slemt at smide et glas i hovedet af et forsvarsløst barn???

Hvis manden ikke kan indse at han har et problem, der skal behandles, så er der kun en vej - og det er væk hurtigst muligt!

Nej det gør jeg  ikke men jo det gør jeg jo ved ikke at handle. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Seriøst????!!!!

Jeg håber ved gud du snart kommer til at se tingene fra et andet perspektiv - wtf

Stop nu lige. Jeg har svært at ved at skrive alt det her på en ordenltig og forstålig måde. Jeg er så ked af det og jeg ønsker kun det bedste for mine børn. Men jeg forstår jo heller ikke hvorfor han gør som han gør og jeg er så vred og ked af det og det ved min kæreste godt. Jeg prøver at søge hjælp. men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Lad venligst være med at dømme mig.

Anmeld

25. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Stop nu lige. Jeg har svært at ved at skrive alt det her på en ordenltig og forstålig måde. Jeg er så ked af det og jeg ønsker kun det bedste for mine børn. Men jeg forstår jo heller ikke hvorfor han gør som han gør og jeg er så vred og ked af det og det ved min kæreste godt. Jeg prøver at søge hjælp. men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Lad venligst være med at dømme mig.

Pak jeres tasker og flyt

Anmeld

25. marts 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke flytter med det samme fordi han smider vand i hovedet på vores dreng?

Du havde vist regnet med at folk ville skrive at neeeej det er da ikke så slemt osv. Men det er jo så langt ude og helt ufatteligt at du stadig er sammen med ham! Jeg er helt i chok. Du forsvarer ham endda

Anmeld

25. marts 2013

Hvem?

Stop?! Jeg stopper ikke, bare fordi er IKKE er enig med dig i hvordan din kæreste behandler dit barn!

Du har vel skrevet hvad der er sket, og ja så kan jeg da godt forstå at du ikke kan skrive det på en ordentlig måde, for der er ingen -

"ja, det er bare vand" den hænger godt nok fast!!! 

Phu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.