Det er psykisk vold og din fornemste opgave er at skærme dine børn og gøre alt hvad der er bedst for dem.
Min egen erfaring kort fortalt: Da min søn var ca 1½år gammel mødte jeg en super sød fyr (troede jeg). Han havde selv et barn fra tidligere forhold som var 2½år gammel.
Langsomt udviklede han sig til det her magtsyge monster som totalt dominerede min søn. Her blev der smidt pasta i hovedet på min søn som først ikke ville ha mere mad og så pludselig ville ha mere mad. (Som børn jo så ofte gør - skifter mening).
Min søn fik dagligt at vide hvor dum han var....
Han blev irettesat dagligt på en magtagtig måde.
Han blev hevet i armen og smidt i seng for et godt ord.
JEG lod det stå på ALT for længe. Ca 6mdr.
Min såkaldte kæreste behandlede sin egen søn endnu værre når han var på besøg hos os.
Resultatet: Min store dreng, som nu er 14år, har i mange år døjet med lavt selvværd og lav selvtillid.
Han er en sindssygt skøn dreng som alle virkelig elsker at holde af. Han er meget behagesyg overfor sine medmennesker, men han tror bare ikke nok på sig selv.
Nu er han så småt ved at blive mere selvstændig og tror mere på sig selv. Men det har altså taget 10år og han er langt fra i mål endnu.
Jeg burde ha sagt STOP allerede første gang han blev udsat for magtangreb.
Flere år efter jeg gik fra eks-kæresten fortalte min mor mig at min bror havde været vidne til at idioten havde klappet min søn en på hovedet en dag jeg ikke var tilstede.
Der er KUN dig til at beskytte dine børn.
Jeg ønsker alt det bedste for dig og dine børn. 
Anmeld