Så blev vi endelig udskrevet fra neo (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

M (:

B&J skriver:

jamen den lille seje dreng skal nok komme over 2800g det bliver så dejligt  

jaaa 10kg på så kort tid jamen det er for dejligt og jeg kan godt forstå det, det må være skrækkeligt at komme så højt op når man aldrig har vejet så meget. men heldigvis er det væk

Det håber jeg, for så tager han på som han skal! 

Ja, også selvom man ved, at det gerne må gå den vej! En ting er ens viden en anden er ens følelser

Hihi, rødmer da helt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Dejligt at høre, det bare går som det skal med Hjalte!

Og så håber jeg dælme at min krop følger dit eksempel, som den jo i hvert fald gjorde i graviditeten med en lille mave, og så igen hurtigt bliver en lille mave efter fødslen! Du ser jo brandgodt ud!  

Ja, det er rigtig skønt!

Hahaha, det håber jeg da for dig - at os der må nøjes med pizza-bulen i lang tid også får den flade mave tilbage hurtigt efter.. Det er kun fair, at man ikke skal se kage-tyk ud både under og efter graviditeten

Hvor er du sød! Jeg rødmer da helt.. 

Anmeld

17. marts 2013

M (:

FrkZier skriver:

han er simpelthen bare så god den lille tykke charmetrold

- ja og dig hader jeg bare lige en anelse indtil jeg selv har født og kan tabe mig igen

Haha, du må gerne hade mig lidt - men jeg er sikker på, at du taber dig lige så kvikt, når supermanden kommer til verden (:

Anmeld

17. marts 2013

FrkZier

M (: skriver:

Haha, du må gerne hade mig lidt - men jeg er sikker på, at du taber dig lige så kvikt, når supermanden kommer til verden (:

det HÅBER jeg!! - andreas er overbevist om at jeg taber 10+ kg ved fødslen, men det siger han måske kun for at gøre mig glad så jeg har lidt håb

Anmeld

17. marts 2013

M (:

FrkZier skriver:

det HÅBER jeg!! - andreas er overbevist om at jeg taber 10+ kg ved fødslen, men det siger han måske kun for at gøre mig glad så jeg har lidt håb

Det tror jeg også du gør! 

Anmeld

17. marts 2013

FrkZier

Det tror jeg også du gør! 

one can only hope - ooog hold nu hvor jeg håber, jeg ber en lille bøn hver aften om hvorvidt jeg ikke please kan få lov at tabe mig hurtigt

Anmeld

17. marts 2013

Nemesis

Hvad mener du, når du siger, at "jeg vil opleve at have baby længe"? (:

Tak for info! Har fået en blanket med fra neo så jeg kan få forlænget med de seks dage, vi var indlagt - lækkert, når nu lillemanden snød mig for en måneds barsel Nåede kun at være på barsel i tre dage! 

Ja, jeg kan vist ikke ønske mig mere! 

jeg mener bare at når de andre i mødregruppen sidder med nogle store basser så har du stadig baby :-D

Ikke at han ikke kan det samme..han kan faktisk være hurtigere motorisk fordi der ikke er så meget der skal flyttes rundt på. Du har bare ikke 12 kg at slæbe rundt på..men måske kun 10 :-)

Det er lidt svært at forklare, men de bliver så hurtigt store..og der har du fordelen ved at du har følelsen af baby længere.

Anmeld

17. marts 2013

AnthonsMor

Vi blev i onsdags hjemsendt på orlov fra neo, fordi han havde spist rigtig fint fra tirsdag til onsdag og havde ved egen kraft taget 20 gram på. De tog derfor sonden ud, og vi blev "sendt hjem" for at prøve tingene af..

Derfor var vi i fredags til kon
trolvejning, og det gik bare over al forventning. Bassen opførte sig eksemplarisk og lægen var meget tilfreds med ham. 

Også på vægtfronten havde han klaret det rigtig godt herhjemme. Målet for de to dage hjemme var, at han skulle tage ca. 20-25 gram på pr. døgn, dvs. 40-50 gram. MEN men men, bassen har bare spist SÅ flot hjemme, at han var "langt" over fødselsvægt (for første gang!)! 

Da vi gik hjem i onsdags vejede han 2710, og i fredag vejede han 2785 - så en forøgelse på hele 75 gram!!!  Super godt for mors selvtillid, hvad amningen angår! 

Vi er på baggrund af ovenstående blevet udskrevet i fredags, men vi må ringe døgnet rundt ved spørgsmål eller usikkerhed indtil vi har haft SP imorgen.. 

Vi nyder at være hjemme, og Hjalte er bare så mild og god, og der er langt i mellem at han bliver sur og utilpas. Vi har haft én hård nat, hvor han var uforklarligt utilpas i et par timer, men derudover har der intet været - min nemme lille baby! 

Og nu vi snakker om vægt; jeg har her 10 dage efter fødslen tabt 10 kg, og er dermed kun 1,8 kg fra førgraviditetsvægt.. YAY! Det havde jeg ikke turdet drømme om.. 

Til sidst lige lidt billeder af bassen og af maven 10 dage efter fødslen (:

Dejlig update!

Og sikke dygtig han er til at få spist når han kan tage så meget på så hurtigt! Skønt skønt skønt!

Og igen.. Han er bare SÅ lækker og du stråler bare!

Man kan slet ikke se du lige har været gravid

Anmeld

17. marts 2013

HeidiØ

Vi blev i onsdags hjemsendt på orlov fra neo, fordi han havde spist rigtig fint fra tirsdag til onsdag og havde ved egen kraft taget 20 gram på. De tog derfor sonden ud, og vi blev "sendt hjem" for at prøve tingene af..

Derfor var vi i fredags til kon
trolvejning, og det gik bare over al forventning. Bassen opførte sig eksemplarisk og lægen var meget tilfreds med ham. 

Også på vægtfronten havde han klaret det rigtig godt herhjemme. Målet for de to dage hjemme var, at han skulle tage ca. 20-25 gram på pr. døgn, dvs. 40-50 gram. MEN men men, bassen har bare spist SÅ flot hjemme, at han var "langt" over fødselsvægt (for første gang!)! 

Da vi gik hjem i onsdags vejede han 2710, og i fredag vejede han 2785 - så en forøgelse på hele 75 gram!!!  Super godt for mors selvtillid, hvad amningen angår! 

Vi er på baggrund af ovenstående blevet udskrevet i fredags, men vi må ringe døgnet rundt ved spørgsmål eller usikkerhed indtil vi har haft SP imorgen.. 

Vi nyder at være hjemme, og Hjalte er bare så mild og god, og der er langt i mellem at han bliver sur og utilpas. Vi har haft én hård nat, hvor han var uforklarligt utilpas i et par timer, men derudover har der intet været - min nemme lille baby! 

Og nu vi snakker om vægt; jeg har her 10 dage efter fødslen tabt 10 kg, og er dermed kun 1,8 kg fra førgraviditetsvægt.. YAY! Det havde jeg ikke turdet drømme om.. 

Til sidst lige lidt billeder af bassen og af maven 10 dage efter fødslen (:

Hvor er du flot! Og Hjalte er da bare så skøn!! Hvor er det super alt går godt!

Anmeld

17. marts 2013

MariaKyedDK

Jeg synes det er i perioder, at tiden flyver.. Uha, det bliver da spændende! Hvornår skal I til MD? Har du selv en fornemmelse?

det skal jeg d. 3 april når jeg er i uge 20+0

Hmm... ikke rigtigt, men tror det er en dreng, men det var mere fordi jeg synes tappen var rimelig stor til nakkefoldskanningen, men hun sagde at det os kunne være en pige. altså hun vil slet ikke sige noget om Køn til os den dag.

men jeg håber på en dreng men mest fordi jeg vil elske at bruge babytøjet fra vores søn brugte.

men en pige vil gøre os lige så lykkelig

det vigtigste er et sundt og raskt barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.