Så blev vi endelig udskrevet fra neo (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

det skal jeg d. 3 april når jeg er i uge 20+0

Hmm... ikke rigtigt, men tror det er en dreng, men det var mere fordi jeg synes tappen var rimelig stor til nakkefoldskanningen, men hun sagde at det os kunne være en pige. altså hun vil slet ikke sige noget om Køn til os den dag.

men jeg håber på en dreng men mest fordi jeg vil elske at bruge babytøjet fra vores søn brugte.

men en pige vil gøre os lige så lykkelig

det vigtigste er et sundt og raskt barn

Uha, det bliver spændende!

Jeg tror også I venter en lille dreng.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

M (:

christina92 skriver:

hehe jaae det gør det nemlig

Og ja snotten kan sagtens have drillet ham. De trækker jo mest vejret igennem næsen og der skal jo ikke så meget til at blokere i sådan en lille tud du kan evt. lige give ham et skud mælk i begge næsebor når han spiser alligevel, det skulle løsne

Indtil nu har vi givet ham saltvand, men kan da godt være vi skal bruge MM, for saltvand fra apoteket er jo ikke helt billigt

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Amandas-mor skriver:

Totalt lækker mor og totalt lækker baby  Dejligt for jer at være hjemme igen

Hvor er du sød! 

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Årh, jamen så er det jo ingen sag at blive mor, hvis det er ligesom dig

Hvor er det lækkert, at du har tabt så meget så hurtigt

Og til sidst, hvor er jeres søn bare sød og dejligt I er hjemme og kan få en hverdag.

Ja, det er rigtig skønt at kiloene bare er raslet af - nu mangler kun de sidste 1,8 kg, men tror en god del af den vægt sidder i brysterne (havde jo nærmest ingen før graviditeten)..

Ja, han er så fin, og vi nyder virkelig at være hjemme.. Nu venter vi "bare" på at han bliver tyk nok til at jeg må tage ham med ud i barnevognen

Anmeld

18. marts 2013

christina92

M (: skriver:

Indtil nu har vi givet ham saltvand, men kan da godt være vi skal bruge MM, for saltvand fra apoteket er jo ikke helt billigt

Nej er det nemlig ikke  og man har det jo lige ved hånden

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Åhh han er godt nok lille og fin! Dejligt I er kommet helt hjem

Super flot mave altså!

Tak søde.. 

Anmeld

18. marts 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jamen, hvor er det bare fantastiske nyheder alt sammen  

Og hvor er han bare en lækkerbisken Det samme kan man sige om hans mor - hvor er det sejt at du allerede har tabt dig så meget. Man kan jo nærmest ikke se at du lige har været gravid!!?

Hvor er du bare sød.. Rødmer jo helt over dine søde ord.. 

Anmeld

18. marts 2013

M (:

LMX skriver:

Super lækker update.

Lækker unge.

Lækker Mor.

Ønsker jer alt det bedste fremover.

Tusind tak, hvor er du sød.. 

Anmeld

18. marts 2013

M (:

christina92 skriver:

Nej er det nemlig ikke  og man har det jo lige ved hånden

Haha, ja, det kan vist ikke blive meget nemmere

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

M (: skriver:

Ja, det er rigtig skønt at kiloene bare er raslet af - nu mangler kun de sidste 1,8 kg, men tror en god del af den vægt sidder i brysterne (havde jo nærmest ingen før graviditeten)..

Ja, han er så fin, og vi nyder virkelig at være hjemme.. Nu venter vi "bare" på at han bliver tyk nok til at jeg må tage ham med ud i barnevognen

Ja må være skønt.. Hihi. Så må du nyde størrelsen på brysterne, så længe det varer ;-)  Årh ja jeg x'er for at I snart kan komme ud og trille :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.