Så blev vi endelig udskrevet fra neo (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Ja må være skønt.. Hihi. Så må du nyde størrelsen på brysterne, så længe det varer ;-)  Årh ja jeg x'er for at I snart kan komme ud og trille :-)

Haha, ja, det er med at sætte pris på dem - min kæreste er dog heldigvis numsemand, så det bliver ikke en katastrofe, når de forsvinder igen

Tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Miss-86

M (: skriver:

Haha, ja, det er med at sætte pris på dem - min kæreste er dog heldigvis numsemand, så det bliver ikke en katastrofe, når de forsvinder igen

Tak! 

Hehe, nå det er godt

Når enden er god, er alting godt

Anmeld

18. marts 2013

FrkZier

Mon ikke du kan? Og en stor del af vægten er jo vand - og det er mere end jeg kunne prale med..

det kan kun tiden vise

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Ja, han er dygtig! Glæder mig til SP har vejet ham i dag.. Håber på 2800+.. 

Tusind tak! 

Og held og lykke i dag, hvis der ikke allerede er sket noget! 

Blev sendt hjem efter tjekket igår med ingenting.. Så der kommer ikke rigtig til at ske noget før tidligst i morgen hvor vi skal derind igen..

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Blev sendt hjem efter tjekket igår med ingenting.. Så der kommer ikke rigtig til at ske noget før tidligst i morgen hvor vi skal derind igen..

Ej, hvor er det træls altså kom nu uuuuuud!! 

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Ej, hvor er det træls altså kom nu uuuuuud!! 

Ja det er pisse frustrerende, men jeg kan ikke gøre andet end at se tiden an!

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Ja det er pisse frustrerende, men jeg kan ikke gøre andet end at se tiden an!

Men nu er du også gået så meget over, så vel du alligevel kan begynde at se en ende på det? (:

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Men nu er du også gået så meget over, så vel du alligevel kan begynde at se en ende på det? (:

Ikke rigtigt.. Jeg har jo altid fået af vide MAX 42+0 også var det bare uuuuuud uanset hvad.. MEN MEN MEN.. Så den søde søde søde jm der tjekkede mig igår fortalte, at grunden til, at de anbefaler at man skal have født inden 42+0 er, at hos nogen, nedsættes funktionen i moderkagen når man runder 42+0, men hvis baby stadig har det rigtig godt, så skal han jo ikke tvinges ud..

Der tænkte jeg bare forhelvede altsååååååå Men jeg kan ikke rigtig gøre andet end at følge deres anbefalinger, for det er jo for både min og babys egen skyld de anbefaler de ting de gør!

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Ikke rigtigt.. Jeg har jo altid fået af vide MAX 42+0 også var det bare uuuuuud uanset hvad.. MEN MEN MEN.. Så den søde søde søde jm der tjekkede mig igår fortalte, at grunden til, at de anbefaler at man skal have født inden 42+0 er, at hos nogen, nedsættes funktionen i moderkagen når man runder 42+0, men hvis baby stadig har det rigtig godt, så skal han jo ikke tvinges ud..

Der tænkte jeg bare forhelvede altsååååååå Men jeg kan ikke rigtig gøre andet end at følge deres anbefalinger, for det er jo for både min og babys egen skyld de anbefaler de ting de gør!

OMG, så kom dog ud baby altså!!

Men de vil da sætte dig i gang ikke? 

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

OMG, så kom dog ud baby altså!!

Men de vil da sætte dig i gang ikke? 

Igår ville hun helst vente så længe som muligt, da jeg stadig har 1+ cm LUKKET livmoderhals tilbage.. Tænk 10 dage over tid stadig at være total sammensuret.. Men det hun sagde var, at det kunne blive en frygtelig lang og meget smertefuld og hård fødsel jeg ville gå imøde, hvis det blev sat igang igår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.