Så blev vi endelig udskrevet fra neo (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

BigHope13

M (: skriver:

Ja, det er så rart at få bekræftet, at det man gør er "godt nok", og det endda selvom amningen endnu ikke kører 100% på skinner..

Ih, hvor er du sød.. Rødmer da helt..

Ja det må bare være total fedt, og bliver nok også komplimenteret når SP kommer

Ihhh tak jeg siger blot min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Lene Unik

Hvor tidligt er dine børn født?

Men ja, det er super skønt endelig at være hjemme, selvom vi "kun" var indlagt en lille uge.. Og det er bare SÅ rart og giver en kæmpe tryghed, at man ikke bare bliver sluppet, men at man har en livline indtil SP overtager kontrollerne af lillemanden..

Tusind tak, vi er også helt forelskede i den lille fyr!

Stine (der er 17 år) er født i uge 31+3 og det var med hende vi havde besøg af sygeplejerske, vi var "kun" indlagt i en måned, og kom hjem da hun vejede 2300 g

Simon (der er 11 år) er født i uge 35+3 og der kom vi hjem efter at have været indlagt i 11 dage.

Uanset om det har været et langt eller et kort forløb, så er det hårdt når tingene ikke lige går som man havde forventet, tiden på sygehuset var ikke mindre hård for mig anden gang, selvom han var noget større og det ikke var så lang tid.

Anmeld

17. marts 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

åh det kan jeg virkelig godt forstå at du er

han er da os bare fantastisk, og skønt han er upåvirket det er så dejligt for jer at det går den rigtige vej og i kan hygge jer stille og roligt nu og nyde hinanden

Og forstår godt du er glad for dit vægttab og det har du sikkert ret i med dine bryster, de vejer jo altså en del

kan huske da jeg havde født min søn, jeg kunne ikke være nogen steder for mine bryster, og jeg havde så meget mælk at lige meget hvasd løb der bare mælk ud! og de gjorde NAS

men super dejlig opdatering fra dig

Ja, han er så mild og god, og sover bare fra larm og andre forstyrrelser.. Der skal meget til at gøre ham sur! Og tror kun det er et spg. om tid, før han sover igennem om natten - på nuværende tidspunkt vækker jeg har hver fjerde time, og han er næsten ikke til at få liv i..

Haha, ja, de gør lige pludselig vældig opmærksom på sig selv

Anmeld

17. marts 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Ja det må bare være total fedt, og bliver nok også komplimenteret når SP kommer

Ihhh tak jeg siger blot min mening

Håber da at han fortsat tager på, når SP kommer.. (:

Anmeld

17. marts 2013

MariaKyedDK

Ja, han er så mild og god, og sover bare fra larm og andre forstyrrelser.. Der skal meget til at gøre ham sur! Og tror kun det er et spg. om tid, før han sover igennem om natten - på nuværende tidspunkt vækker jeg har hver fjerde time, og han er næsten ikke til at få liv i..

Haha, ja, de gør lige pludselig vældig opmærksom på sig selv

iih det er så perfekt, dejligt med nemme baby'er, havde selv en super nem baby for 6 år siden

han græd nærmest heller aldrig, så sådan håber jeg også det bliver her til august når lillebror eller lillesøster kommer til verden ud til os

jeg glæder mig rigtig meget lige nu, hvor jeg ser din lille Guldklump

Anmeld

17. marts 2013

M (:

Lene Unik skriver:

Stine (der er 17 år) er født i uge 31+3 og det var med hende vi havde besøg af sygeplejerske, vi var "kun" indlagt i en måned, og kom hjem da hun vejede 2300 g

Simon (der er 11 år) er født i uge 35+3 og der kom vi hjem efter at have været indlagt i 11 dage.

Uanset om det har været et langt eller et kort forløb, så er det hårdt når tingene ikke lige går som man havde forventet, tiden på sygehuset var ikke mindre hård for mig anden gang, selvom han var noget større og det ikke var så lang tid.

Ja, det er det der med de bristede forventninger, der var hårdt. For jeg har egentlig aldrig været rigtig bekymret for ham, og jeg følte mig tryg ved at være der.. Men det der "gjorde ondt" var, at vi ikke fik den der stille start som forældre, at vi ikke "bare" fødte og tog vores baby med hjem, at vi skulle "overvåges" og have hjælp til at passe vores barn - og pyha, hvor kan man føle sig som en dårlig mor, når man på den ene side helst vil klare alting selv, og på den anden kan blive så træt, at man gerne tager imod hjælp fra sygeplejerskerne..

Anmeld

17. marts 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

iih det er så perfekt, dejligt med nemme baby'er, havde selv en super nem baby for 6 år siden

han græd nærmest heller aldrig, så sådan håber jeg også det bliver her til august når lillebror eller lillesøster kommer til verden ud til os

jeg glæder mig rigtig meget lige nu, hvor jeg ser din lille Guldklump

Ja, man kunne ikke bede om mere! (:

Åha, h*n kommer snarere end du aner - det er vildt at du allerede er knapt halvvejs! Vil I kende kønnet?

Anmeld

17. marts 2013

MariaKyedDK

Ja, man kunne ikke bede om mere! (:

Åha, h*n kommer snarere end du aner - det er vildt at du allerede er knapt halvvejs! Vil I kende kønnet?

hehe ja, tiden går stærkt, men alligevel siden jeg var til nakkefoldskanning i uge 13+0, synes jeg bare det går SÅ langsomt, Men håber de sidste 2½ uge går stærkt så vi kan komme til MD Skanning, Og ja vi vil meget gerne vide Kønnet, så håber de kan vise os det til MD skanning.

Anmeld

17. marts 2013

Lene Unik

Ja, det er det der med de bristede forventninger, der var hårdt. For jeg har egentlig aldrig været rigtig bekymret for ham, og jeg følte mig tryg ved at være der.. Men det der "gjorde ondt" var, at vi ikke fik den der stille start som forældre, at vi ikke "bare" fødte og tog vores baby med hjem, at vi skulle "overvåges" og have hjælp til at passe vores barn - og pyha, hvor kan man føle sig som en dårlig mor, når man på den ene side helst vil klare alting selv, og på den anden kan blive så træt, at man gerne tager imod hjælp fra sygeplejerskerne..

Lige præcis. Og det hjælper ikke en at sammenligne med alle dem der har det meget værre, for det er ok at føle at det er rigtig hårdt. Da jeg fik Simon lå han på neonatal i en uge inden jeg fik ham med på barselsgangen, og han lå ved siden af nogle bitte små tvillinger der havde det dårligt (Skejby sygehus) og jeg følte næsten ikke der var "plads" til mig og mine følelse, syntes næsten ikke jeg kunne være bekendt at være så ked af det når jeg havde så stor en dreng.

Men rigtig dejligt at det går så godt for jer nu - det er jo det aller vigtigste

Anmeld

17. marts 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

hehe ja, tiden går stærkt, men alligevel siden jeg var til nakkefoldskanning i uge 13+0, synes jeg bare det går SÅ langsomt, Men håber de sidste 2½ uge går stærkt så vi kan komme til MD Skanning, Og ja vi vil meget gerne vide Kønnet, så håber de kan vise os det til MD skanning.

Jeg synes det er i perioder, at tiden flyver.. Uha, det bliver da spændende! Hvornår skal I til MD? Har du selv en fornemmelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.