Så blev vi endelig udskrevet fra neo (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Mom2

M (: skriver:

Vi blev i onsdags hjemsendt på orlov fra neo, fordi han havde spist rigtig fint fra tirsdag til onsdag og havde ved egen kraft taget 20 gram på. De tog derfor sonden ud, og vi blev "sendt hjem" for at prøve tingene af..

Derfor var vi i fredags til kon
trolvejning, og det gik bare over al forventning. Bassen opførte sig eksemplarisk og lægen var meget tilfreds med ham. 

Også på vægtfronten havde han klaret det rigtig godt herhjemme. Målet for de to dage hjemme var, at han skulle tage ca. 20-25 gram på pr. døgn, dvs. 40-50 gram. MEN men men, bassen har bare spist SÅ flot hjemme, at han var "langt" over fødselsvægt (for første gang!)! 

Da vi gik hjem i onsdags vejede han 2710, og i fredag vejede han 2785 - så en forøgelse på hele 75 gram!!!  Super godt for mors selvtillid, hvad amningen angår! 

Vi er på baggrund af ovenstående blevet udskrevet i fredags, men vi må ringe døgnet rundt ved spørgsmål eller usikkerhed indtil vi har haft SP imorgen.. 

Vi nyder at være hjemme, og Hjalte er bare så mild og god, og der er langt i mellem at han bliver sur og utilpas. Vi har haft én hård nat, hvor han var uforklarligt utilpas i et par timer, men derudover har der intet været - min nemme lille baby! 

Og nu vi snakker om vægt; jeg har her 10 dage efter fødslen tabt 10 kg, og er dermed kun 1,8 kg fra førgraviditetsvægt.. YAY! Det havde jeg ikke turdet drømme om.. 

Til sidst lige lidt billeder af bassen og af maven 10 dage efter fødslen (:

Hold op en bette mand I har jer.. Dejligt hans vægtstigning går godt

Og så lige et stort tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Igår ville hun helst vente så længe som muligt, da jeg stadig har 1+ cm LUKKET livmoderhals tilbage.. Tænk 10 dage over tid stadig at være total sammensuret.. Men det hun sagde var, at det kunne blive en frygtelig lang og meget smertefuld og hård fødsel jeg ville gå imøde, hvis det blev sat igang igår..

Hvor er det strengt af din krop altså

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Hvor er det strengt af din krop altså

Pisse strengt!

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Christina88 skriver:

Hold op en bette mand I har jer.. Dejligt hans vægtstigning går godt

Og så lige et stort tillykke med ham

Ja, det går bare rigtig godt.. Han har over weekenden taget yderligere 75 gram på (ifølge SP's vægt), så han er bare dygtig til at spise.. 

Tusind tak! 

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Pisse strengt!

Nu må den altså lige komme ind i kampen! 

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Nu må den altså lige komme ind i kampen! 

Ja det synes jeg sgu også! Håber der er sket fremskrift i morgen!

Anmeld

18. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Ja det synes jeg sgu også! Håber der er sket fremskrift i morgen!

Jeg krydser fingre, og vil glæde mig til update! 

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Jeg krydser fingre, og vil glæde mig til update! 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.