Frk.S skriver:
For noget tid siden var der en debat angående, om man tissede i badet.
Det var der flere der gjorde, og jeg kan huske der var én der skrev at badet ikke var fuldendt før hun havde tisset.
Da kom jeg til at tænke på, hvor mange der mon tisser i badet i fx svømmehallen eller fitnesscentre.
Så den anden dag, da jeg selv havde været nede og træne, stod jeg i badet. Pludselig lugtede der ret kraftigt af tis. Efter et øjeblik var det væk igen. Jeg er ret sikker på at én af dem ved siden af mig må have tisset (indsæt selv bræk-smileyen).
Jeg synes det er SÅ klamt. Én ting er hvad folk gør i deres egen brusekabine - men hvis de gør det offentligt - FØJ.
Da jeg ikke kan tillade folk at skrive anonymt (og det ikke er sikkert bad-tissere vil stå frem), har jeg oprettet en afstemning, for at få en idé om, om folk gør den slags. Jeg må jo have stillet min nysgerrighed.
Man må selvfølgelig også gerne skrive om man gør eller ej, og hvad man mener om det.
Er det bare mig der er sippet, at jeg synes det er klamt? Jeg gider da ikke stå og bade mine fødder i andres tis.
Jeg synes det er mega sippet holdning. Jeg tisser altid i badet, uanset om jeg bader hjemme, hos andre eller offentligt.
Jeg kan ikke se problemet i det, der går jo vand på og skylder tisset væk med det samme igen.
Når jeg tænker 'er det egentlig ulækkert at andre tisser i samme bad som jeg bader i?', så kommer tanken også 'men kvinder har jo også mandens tissegøj inde i munden, og selvom den er ren kan den godt smage af tis.' (ved i hvert fald nogle af mine veninder synes den smager af tis)
Så hvis man har den holdning må man vel være meget bange for bakterier..
Tis er tis, og det er flydende. Det ville være voldsommer hvis der var en der lavede diarré i badet.
Så ja, jeg tisser i badet, uanset hvor jeg er 
bad = slappe af
tisse = slappe af
bad + tisse = mig afslappet