At tisse i badet.... offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Muhmi

Frk.S skriver:

Jeg synes det er fedt at du tør stå frem som én af de "skyldige"

Og når du så skriver at du ikke kunne finde på det hvis der står andre sammen med dig - så er du ikke helt så ulækker!

Meh, jeg synes ikke det er så pinligt, desuden, så er det næppe jeres svømmehal jeg står og pisser i, så i kan jo være ligeglade hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

Tænkte faktisk det samme ang mændende

Synes nu også det er ulækkert at stå og lade vandet sammen med andre, har dog selv få gange, ved uheld spildt et par dråber, under og efter graviditet, pga min bækkenbund sørger dog altid for at få tisset af inden, for er selv sippet med den slags, men synes også det er ulækkert når folk ikke vasker hår, inden de går ind i hallen

Det skal man da også gøre! Men jeg kan godt se, at hvis folk har vasket hår om morgenen i badet og de så tager i svømmehallen om formiddagen, hvorfor de ikke gør det... Men det er nu ikke den tanke der flyver igennem mit hovede når det er jeg ser folk gå ud med tørt hår

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Bwahaha! Ja det ER pisse klamt, men jeg ville heller aldrig stå og tisse ved siden af dig i badet... Tisser kun hvis jeg er alene

Nå jamen det er jeg da glad for haha

Jeg håber heller ikke der er andre der tisser mens der står folk ved siden af

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Det skal man da også gøre! Men jeg kan godt se, at hvis folk har vasket hår om morgenen i badet og de så tager i svømmehallen om formiddagen, hvorfor de ikke gør det... Men det er nu ikke den tanke der flyver igennem mit hovede når det er jeg ser folk gå ud med tørt hår

Forstår ikke man så ikke lige skylder håret eller venter hvis man ved, man skal i vandet få timer efter er nok også bare sippet efter jeg gik til vandgymnastik med gamle damer, som ikke vaskede hår, gik i vandet med fuld make up, inkl læbestift osv, og som bagefter stod og høvlede fødder, for det var jo nemt når de var blevet bløde

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Nå jamen det er jeg da glad for haha

Jeg håber heller ikke der er andre der tisser mens der står folk ved siden af

Hehe, det er der sikkert...  Men jeg kan ikke forstå at man kan få sig selv til at stå og pisse mens der står andre ved siden af og sobber rundt i det... Det er altså lige en anelse for klamt...  

Anmeld

15. marts 2013

Miss Kat

Maja84 skriver:

Tænkte faktisk det samme ang mændende

Synes nu også det er ulækkert at stå og lade vandet sammen med andre, har dog selv få gange, ved uheld spildt et par dråber, under og efter graviditet, pga min bækkenbund sørger dog altid for at få tisset af inden, for er selv sippet med den slags, men synes også det er ulækkert når folk ikke vasker hår, inden de går ind i hallen

Graviditet er altså en lovlig undtagelse. Og generel inkontinens også. (I mine øjne i hvert fald.)

Faktisk ER det jo heller ikke så klamt, rent bakteriemæssigt, som vi alle får det til at lyde. Urinen bliver jo voldsomt fortyndet i badevandet, samt der er sæbe i vandet og jeg tvivler på, nogen af os sidder og sutter på vores fødder efterfølgende. Alligevel er det altså en voldklam tanke at andre "tisser på os". Personligt tror jeg mere, det er dér hunden ligger begravet for mig, at det rent psykisk er tanken om at det er voldsomt respektløst at andre kan være så ligeglade at de bare udsætter mig for deres vandladning... ad bad.  

Og her mener jeg altså, hvis nogen står lige ved siden af mig og tisser, og ikke som Muhmi, der pænt venter til hun er alene. haha. 

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

Forstår ikke man så ikke lige skylder håret eller venter hvis man ved, man skal i vandet få timer efter er nok også bare sippet efter jeg gik til vandgymnastik med gamle damer, som ikke vaskede hår, gik i vandet med fuld make up, inkl læbestift osv, og som bagefter stod og høvlede fødder, for det var jo nemt når de var blevet bløde

Ej  hehehe

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Hehe, det er der sikkert...  Men jeg kan ikke forstå at man kan få sig selv til at stå og pisse mens der står andre ved siden af og sobber rundt i det... Det er altså lige en anelse for klamt...  

Ja så står jeg altså af

Anmeld

15. marts 2013

Trouble

Frk.S skriver:

For noget tid siden var der en debat angående, om man tissede i badet.
Det var der flere der gjorde, og jeg kan huske der var én der skrev at badet ikke var fuldendt før hun havde tisset. 

Da kom jeg til at tænke på, hvor mange der mon tisser i badet i fx svømmehallen eller fitnesscentre.

Så den anden dag, da jeg selv havde været nede og træne, stod jeg i badet. Pludselig lugtede der ret kraftigt af tis. Efter et øjeblik var det væk igen. Jeg er ret sikker på at én af dem ved siden af mig må have tisset (indsæt selv bræk-smileyen).

Jeg synes det er SÅ klamt. Én ting er hvad folk gør i deres egen brusekabine - men hvis de gør det offentligt - FØJ.

Da jeg ikke kan tillade folk at skrive anonymt (og det ikke er sikkert bad-tissere vil stå frem), har jeg oprettet en afstemning, for at få en idé om, om folk gør den slags. Jeg må jo have stillet min nysgerrighed.
Man må selvfølgelig også gerne skrive om man gør eller ej, og hvad man mener om det.

Er det bare mig der er sippet, at jeg synes det er klamt? Jeg gider da ikke stå og bade mine fødder i andres tis.  

Jeg synes det er mega sippet holdning. Jeg tisser altid i badet, uanset om jeg bader hjemme, hos andre eller offentligt.

Jeg kan ikke se problemet i det, der går jo vand på og skylder tisset væk med det samme igen.

Når jeg tænker 'er det egentlig ulækkert at andre tisser i samme bad som jeg bader i?', så kommer tanken også 'men kvinder har jo også mandens tissegøj inde i munden, og selvom den er ren kan den godt smage af tis.' (ved i hvert fald nogle af mine veninder synes den smager af tis)

Så hvis man har den holdning må man vel være meget bange for bakterier..

Tis er tis, og det er flydende. Det ville være voldsommer hvis der var en der lavede diarré i badet.

Så ja, jeg tisser i badet, uanset hvor jeg er

bad = slappe af

tisse = slappe af

bad + tisse = mig afslappet

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

Maja84 skriver:

og som bagefter stod og høvlede fødder, for det var jo nemt når de var blevet bløde

Nej nej nej nej, nu mangler jeg igen bræk-smileyen. Det synes jeg faktisk, af en eller anden grund, er endnu mere ulækkert. 

Nede i Fitnessworld er der også et opslag, hvor der bl.a. står at man ikke må barbere sig i badet. Men for pokker, det kan folk vel heller ikke finde på, tænker jeg jo  (Men det kan de jo nok, siden de bliver nødt til at skrive det).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.