At tisse i badet.... offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Laulund87

Det er godt nok for vammelt der er så mange af jer der tisser i offentlige bade, føj altså! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Maja88

Ja helt seriøst.. tag jer sammen altså...

Føj

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Jeg vil da gerne være den første der melder mig som én af dem der kunne finde på det i badet offentligt... 

MEN, det er dog ikke noget jeg sidder og laver komplot om herhjemme fra eller noget jeg bliver nødt til at gøre... Nogle gange finder man først ud af at man skal tisse når man står under bruseren og ja, så gider jeg altså ikke skulle slukke vandet tørre mig af, tisse og gå i bad igen bagefter... MEN jeg ville dog ALDRIG tisse offentligt hvis der stod andre i badet med mig, så ville jeg holde det inde.. Men ja, hvis jeg står alene i svømmehallens bruser og jeg skal tisse, så gør jeg det sgu Og hey, jeg gør det jo FØR jeg sæber mig ind, så jeg vasker det af mig igen og det bliver jo også vasket af gulvet fordi sæben jo også rammer dernede

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Det er godt nok for vammelt der er så mange af jer der tisser i offentlige bade, føj altså! 

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Nå det er DIG

Ej det er sgu da klamt

Anmeld

15. marts 2013

tarkoflen

DKTiha skriver:

det virkelig træls, hun bruger bare min blære som hoppeborg men det vel os meget normalt når nu hun ikke vender med hovedet nedad endnu

Det kan da godt være, at det er fordi de stadig sidder op... Vores synes også det er totalt yndlings stilling at sidde op, og det er moren ikke specielt tilfreds med! Hun skal til at skynde sig lidt, hvis hun ikke skal skubbes til af en læge, eller hvem det er der forsøger at vende dem!

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

Muhmi skriver:

Jeg vil da gerne være den første der melder mig som én af dem der kunne finde på det i badet offentligt... 

MEN, det er dog ikke noget jeg sidder og laver komplot om herhjemme fra eller noget jeg bliver nødt til at gøre... Nogle gange finder man først ud af at man skal tisse når man står under bruseren og ja, så gider jeg altså ikke skulle slukke vandet tørre mig af, tisse og gå i bad igen bagefter... MEN jeg ville dog ALDRIG tisse offentligt hvis der stod andre i badet med mig, så ville jeg holde det inde.. Men ja, hvis jeg står alene i svømmehallens bruser og jeg skal tisse, så gør jeg det sgu Og hey, jeg gør det jo FØR jeg sæber mig ind, så jeg vasker det af mig igen og det bliver jo også vasket af gulvet fordi sæben jo også rammer dernede

Jeg synes det er fedt at du tør stå frem som én af de "skyldige"

Og når du så skriver at du ikke kunne finde på det hvis der står andre sammen med dig - så er du ikke helt så ulækker!

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Nå det er DIG

Ej det er sgu da klamt

Bwahaha! Ja det ER pisse klamt, men jeg ville heller aldrig stå og tisse ved siden af dig i badet... Tisser kun hvis jeg er alene

Anmeld

15. marts 2013

MorDk

ALDRIG om jeg kunne finde på at tisse offentlige steder (altså andre steder en toilettet) ...jo i skoven

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Miss Kat skriver:

Kan sq ikke lade være med at sidde og smile over det bizarre i det... det er da voldklamt at "tvinge" andre til at stå og sobbe i ens p*s... og så kommer jeg til at tænke over, hvor mange mænd der så nok gør det. Der er tallet sikkert en del højere (kald mig bare fordomsfuld). Haha. 

Tænkte faktisk det samme ang mændende

Synes nu også det er ulækkert at stå og lade vandet sammen med andre, har dog selv få gange, ved uheld spildt et par dråber, under og efter graviditet, pga min bækkenbund sørger dog altid for at få tisset af inden, for er selv sippet med den slags, men synes også det er ulækkert når folk ikke vasker hår, inden de går ind i hallen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.