At tisse i badet.... offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

tarkoflen

Jeg kom til det sidst jeg var til svømning det var faktisk ikke med vilje for jeg havde lige været ude og tisse, men åbenbart ikke godt nok... Har en baby der synes det skønt at hoppe på sin mors blære... Der er dog afløb ved hver bruser dernede, så det var ikke andre end mig, det gik ud over, og det var meget lidt...

Men det er bestemt ikke noget jeg gør normalt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Frk.S

Jeg kom til det sidst jeg var til svømning det var faktisk ikke med vilje for jeg havde lige været ude og tisse, men åbenbart ikke godt nok... Har en baby der synes det skønt at hoppe på sin mors blære... Der er dog afløb ved hver bruser dernede, så det var ikke andre end mig, det gik ud over, og det var meget lidt...

Men det er bestemt ikke noget jeg gør normalt!

Ok, så er du jo lovligt undskyldt, hvis du ikke selv kan styre det.
Men at gøre det bevidst.... hvorfor? Der er da et toilet lige i nærheden.  

Som afstemningen ser ud, så kunne det godt se ud som om, at det ikke er helt ved siden af, når jeg tror der var en der tissede.

Pludselig kan jeg godt forstå, at der er mange der går hjem og går i bad efter træning. 

Anmeld

15. marts 2013

tarkoflen

Frk.S skriver:

Ok, så er du jo lovligt undskyldt, hvis du ikke selv kan styre det.
Men at gøre det bevidst.... hvorfor? Der er da et toilet lige i nærheden.  

Som afstemningen ser ud, så kunne det godt se ud som om, at det ikke er helt ved siden af, når jeg tror der var en der tissede.

Pludselig kan jeg godt forstå, at der er mange der går hjem og går i bad efter træning. 

Tjah det var jeg vel, men er nu ikke super begejstret for det

Men det hverken lugtede eller var ret meget, og jeg havde mit eget afløb, det trøster jeg mig med selvom det er en ringe trøst...

Anmeld

15. marts 2013

Swerg

Jeg tisser i badet herhjemme

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

Elias2010<3 skriver:

Jeg tisser i badet herhjemme

Men ikke offentligt??

Som sagt er jeg helt ligeglad med hvad folk gør i deres egen brusekabine, men offenligt synes jeg det er ulækkert.

Anmeld

15. marts 2013

Swerg

Frk.S skriver:

Men ikke offentligt??

Som sagt er jeg helt ligeglad med hvad folk gør i deres egen brusekabine, men offenligt synes jeg det er ulækkert.

Nej aldrig offentligt. 

Kunne jeg aldrig finde på..

Anmeld

15. marts 2013

Aagaard

Jeg kan godt finde på at tisse i badet hjemme - det sker ikke ofte men hvis jeg tilfældigvis skal tisse, MEN det kunne ALDRIG falde mig ind at gøre det offentligt! ALDRIG! Andre skal sgu da ikke risikerer at stå og sobbe i mit - eller nogens andres tis! AD!

Anmeld

15. marts 2013

Maja88

Undskyld mig.. men 16%

Hvor er i altså bare for ulækre altså... fy for h......

Ej blev bare nød til at ud med det.. gider filme da ikke rende rund i jeres urin

Ad

Anmeld

15. marts 2013

Miss Kat

16% tisser i badet offentligt....  Dér udviklede jeg sq lige en fobi mod offentlige bad! Super!  

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Miss Kat skriver:

16% tisser i badet offentligt....  Dér udviklede jeg sq lige en fobi mod offentlige bad! Super!  

Også jeg Har desperat brug for bræksmiley!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.