At tisse i badet.... offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Frk.S

Maja88 skriver:

Undskyld mig.. men 16%

Hvor er i altså bare for ulækre altså... fy for h......

Ej blev bare nød til at ud med det.. gider filme da ikke rende rund i jeres urin

Ad

Jeg havde det lidt på fornemmelsen... at det kunne være mange der kan finde på det. Når jeg læste den debat fra tidligere virkede det til, at nogen tisser i badet som det mest naturlige i verden. 

Derfor jeg tænkte, at nu måtte jeg lige have nogle "tal på"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Miss Kat

FrkHamilton skriver:

Også jeg Har desperat brug for bræksmiley!

Kan sq ikke lade være med at sidde og smile over det bizarre i det... det er da voldklamt at "tvinge" andre til at stå og sobbe i ens p*s... og så kommer jeg til at tænke over, hvor mange mænd der så nok gør det. Der er tallet sikkert en del højere (kald mig bare fordomsfuld). Haha. 

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

jeg kan godt finde på det hjemme i badet hos mig selv, især pt da lillepigen presser på blæren og når først vandet løber så skal jeg pludselig tisse helt vildt (føler jeg).. at der så aldrig er andet end en sjat er så hvad det er... og gider ikke sætte mig på toilettet driv våd da jeg bare glider rundt på sædet :p

men offentligt bvdr, det kunne jeg aldrig finde på, har godt lagt mærke til at der er mange der gør det i fx Køge badeland, og der går jeg os pænt ud af badet og finder et sted hvor der ikke er nogen i bad... synes det ulækkert, men nogen tænker måske slet ikke over det ??

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

En ting er hvad folk gør i deres eget bad- og jo skal da gerne indrømme jeg har pisset i bukserne da jeg var højgravid så jeg er ikke pis'hellig Men offentligt? Mine søde smukke tæer skal simpelthen søles ind i jeres tis fordi i er for dovne til at gå på wc? Det er dælme en ommer!

Anmeld

15. marts 2013

Miss Kat

Frk.S skriver:

Jeg havde det lidt på fornemmelsen... at det kunne være mange der kan finde på det. Når jeg læste den debat fra tidligere virkede det til, at nogen tisser i badet som det mest naturlige i verden. 

Derfor jeg tænkte, at nu måtte jeg lige have nogle "tal på"

Jamen jeg er helt enig med dig i at når det er hjemme i folks eget hjem og de kun tisser på sig selv, er det da fuldstændig ligegyldigt og rager ikke os andre... Kan godt huske snakken og synes faktisk også at argumentet med at man så sparer toiletvandet, hvis man lige multitasker og ordner det hele på samme tid i badet, gav ganske god mening..... meeeen i et offentligt bad?? Arhh vel? 

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Miss Kat skriver:

Kan sq ikke lade være med at sidde og smile over det bizarre i det... det er da voldklamt at "tvinge" andre til at stå og sobbe i ens p*s... og så kommer jeg til at tænke over, hvor mange mænd der så nok gør det. Der er tallet sikkert en del højere (kald mig bare fordomsfuld). Haha. 

Eeeeiw! Fra nu af må vi hjem og koge fodsuppe efter ture i badeland. Magter ikke tanken om andres tis på fødderne. Nooo. Slet ikke mandetis, haha, det må om muligt være endnu mere ulækkert.

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

FrkHamilton skriver:

Eeeeiw! Fra nu af må vi hjem og koge fodsuppe efter ture i badeland. Magter ikke tanken om andres tis på fødderne. Nooo. Slet ikke mandetis, haha, det må om muligt være endnu mere ulækkert.

HA HA HA HA HA!

Ja, mandetis er helt klart mere ulækkert end kvindetis!  

Anmeld

15. marts 2013

Miss Kat

Nu deler vi så heldigvis ikke omklædningsrum med mændene, men ja, det lyder bare endnu mere gustent af en eller anden grund.  Sådan en omgang brunstige, fedladne mænd, der lige hælder vandet fra kartoflerne og "pisser territoriet af" blandt hinanden.

Nå, men det er i hvert fald helt sikkert noget, jeg vil tænke over, næste gang jeg står i et offentligt bad.... p*sse tak for det! Nogle debatter skulle man bare være gået udenom.

Anmeld

15. marts 2013

tarkoflen

DKTiha skriver:

jeg kan godt finde på det hjemme i badet hos mig selv, især pt da lillepigen presser på blæren og når først vandet løber så skal jeg pludselig tisse helt vildt (føler jeg).. at der så aldrig er andet end en sjat er så hvad det er... og gider ikke sætte mig på toilettet driv våd da jeg bare glider rundt på sædet :p

men offentligt bvdr, det kunne jeg aldrig finde på, har godt lagt mærke til at der er mange der gør det i fx Køge badeland, og der går jeg os pænt ud af badet og finder et sted hvor der ikke er nogen i bad... synes det ulækkert, men nogen tænker måske slet ikke over det ??

Det kender jeg alt for godt det der! Her bliver der også hoppet på blæren i stor stil! Og det endte desværre i et uheld i onsdags i svømmehallen! Heldigvis havde jeg mit eget afløb og det var stort set ingenting, men lige p.t. går det altså galt engang imellem

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

tarkoflen skriver:

Det kender jeg alt for godt det der! Her bliver der også hoppet på blæren i stor stil! Og det endte desværre i et uheld i onsdags i svømmehallen! Heldigvis havde jeg mit eget afløb og det var stort set ingenting, men lige p.t. går det altså galt engang imellem

det virkelig træls, hun bruger bare min blære som hoppeborg men det vel os meget normalt når nu hun ikke vender med hovedet nedad endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.