At tisse i badet.... offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

pastry26

Frk.S skriver:

Men hvad gør du så med badesandalerne bagefter? Tager dem af og putter dem i din taske? Så har du i stedet (muligvis) andres tis på hænderne i stedet for fødderne. (ej jeg er ond nu). 

Jeg er faktisk enormt ocd med sådan noget, så jeg har en plastpose med til dem og når jeg kommer hjem bliver de gjort rene i gulvspanden. Og jeg bruger dem kun i fitness. Har altid så længe jeg kan huske været sippet med det med at gå med bare tæer fremmede steder og så lider jeg også lidt af "Monica" syndromet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Frk.S

pastry26 skriver:

Jeg er faktisk enormt ocd med sådan noget, så jeg har en plastpose med til dem og når jeg kommer hjem bliver de gjort rene i gulvspanden. Og jeg bruger dem kun i fitness. Har altid så længe jeg kan huske været sippet med det med at gå med bare tæer fremmede steder og så lider jeg også lidt af "Monica" syndromet 

Hi hi, ok.

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

tarkoflen skriver:

Det kan da godt være, at det er fordi de stadig sidder op... Vores synes også det er totalt yndlings stilling at sidde op, og det er moren ikke specielt tilfreds med! Hun skal til at skynde sig lidt, hvis hun ikke skal skubbes til af en læge, eller hvem det er der forsøger at vende dem!

puha, hvor langt er du henne da ??

Anmeld

15. marts 2013

tarkoflen

DKTiha skriver:

puha, hvor langt er du henne da ??

Jeg er 33+3 så det er ved at være tid har fået lovning på, at hvis hun ikke har vendt sig på onsdag, så vil JM sende mig afsted til vendingsforsøg, fordi de har gode erfaringer med at prøve lidt tidlgere, fordi der er mere plads...

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

tarkoflen skriver:

Jeg er 33+3 så det er ved at være tid har fået lovning på, at hvis hun ikke har vendt sig på onsdag, så vil JM sende mig afsted til vendingsforsøg, fordi de har gode erfaringer med at prøve lidt tidlgere, fordi der er mere plads...

uuh så håber jeg det lykkedes og at baby så bliver på pladsen til du skal føde

Anmeld

15. marts 2013

tarkoflen

DKTiha skriver:

uuh så håber jeg det lykkedes og at baby så bliver på pladsen til du skal føde

Tusind tak det håber jeg godt nok også! Vil meget nødig have et kejsersnit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.