Graviditet er altså en lovlig undtagelse.
Og generel inkontinens også. (I mine øjne i hvert fald.)
Faktisk ER det jo heller ikke så klamt, rent bakteriemæssigt, som vi alle får det til at lyde. Urinen bliver jo voldsomt fortyndet i badevandet, samt der er sæbe i vandet og jeg tvivler på, nogen af os sidder og sutter på vores fødder efterfølgende. Alligevel er det altså en voldklam tanke at andre "tisser på os".
Personligt tror jeg mere, det er dér hunden ligger begravet for mig, at det rent psykisk er tanken om at det er voldsomt respektløst at andre kan være så ligeglade at de bare udsætter mig for deres vandladning... ad bad.
Og her mener jeg altså, hvis nogen står lige ved siden af mig og tisser, og ikke som Muhmi, der pænt venter til hun er alene.
haha. 
Jeg er helt enig med dig i at det nok mere er tanken om det, og at det er rimeligt respektløst.
Det er skam ikke bakterier jeg er bange for. Såfremt pigebarnet er rask, så er der ikke bange bakterier der.
Og så bliver jeg udsat for mange flere bakterier alle mulige andre steder.
Jeg synes generelt ikke jeg er sart eller sippet. Men jeg gider da ikke have at folk pisser på mine fødder. IKKE fordi jeg tror der sker mig noget... men bare FORDI (....det er klamt).
Anmeld