At tisse i badet.... offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Kløver

Miss Kat skriver:

Graviditet er altså en lovlig undtagelse. Og generel inkontinens også. (I mine øjne i hvert fald.)

Faktisk ER det jo heller ikke så klamt, rent bakteriemæssigt, som vi alle får det til at lyde. Urinen bliver jo voldsomt fortyndet i badevandet, samt der er sæbe i vandet og jeg tvivler på, nogen af os sidder og sutter på vores fødder efterfølgende. Alligevel er det altså en voldklam tanke at andre "tisser på os". Personligt tror jeg mere, det er dér hunden ligger begravet for mig, at det rent psykisk er tanken om at det er voldsomt respektløst at andre kan være så ligeglade at de bare udsætter mig for deres vandladning... ad bad.  

Og her mener jeg altså, hvis nogen står lige ved siden af mig og tisser, og ikke som Muhmi, der pænt venter til hun er alene. haha. 

Ved godt det ikke er med vilje, men stadig rigtig trels

Jeg er enig, et sted er jeg nok også ligeglad hvis folk gjorde det mens de var alene, så er det jo også længe væk inden den næste kommer til og man er uvidende, det er nok mere det du siger hvis de står lige ved siden af en. Synes dog det er mere ulækkert når folk står og barberer sig forneden, og efterlader deres hår ud over det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Frk.S

Graviditet er altså en lovlig undtagelse. Og generel inkontinens også. (I mine øjne i hvert fald.)

Faktisk ER det jo heller ikke så klamt, rent bakteriemæssigt, som vi alle får det til at lyde. Urinen bliver jo voldsomt fortyndet i badevandet, samt der er sæbe i vandet og jeg tvivler på, nogen af os sidder og sutter på vores fødder efterfølgende. Alligevel er det altså en voldklam tanke at andre "tisser på os". Personligt tror jeg mere, det er dér hunden ligger begravet for mig, at det rent psykisk er tanken om at det er voldsomt respektløst at andre kan være så ligeglade at de bare udsætter mig for deres vandladning... ad bad.  

Og her mener jeg altså, hvis nogen står lige ved siden af mig og tisser, og ikke som Muhmi, der pænt venter til hun er alene. haha. 

Jeg er helt enig med dig i at det nok mere er tanken om det, og at det er rimeligt respektløst.

Det er skam ikke bakterier jeg er bange for. Såfremt pigebarnet er rask, så er der ikke bange bakterier der.
Og så bliver jeg udsat for mange flere bakterier alle mulige andre steder.

Jeg synes generelt ikke jeg er sart eller sippet. Men jeg gider da ikke have at folk pisser på mine fødder. IKKE fordi jeg tror der sker mig noget... men bare FORDI (....det er klamt). 

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Ej  hehehe

Ja og det var ikke bare en fil, det var virkelig en høvl

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Frk.S skriver:

Nej nej nej nej, nu mangler jeg igen bræk-smileyen. Det synes jeg faktisk, af en eller anden grund, er endnu mere ulækkert. 

Nede i Fitnessworld er der også et opslag, hvor der bl.a. står at man ikke må barbere sig i badet. Men for pokker, det kan folk vel heller ikke finde på, tænker jeg jo  (Men det kan de jo nok, siden de bliver nødt til at skrive det).

Når man ser offentlige toiletter og bade undres man over om folk sviner så meget hjemme også, jeg er da mere omhyggelig med ikke at svine osv fordi man ved man deler, og skal tage hensyn

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Nu kan jeg ikke spise min aftensnack fordi jeg har et billede i hovedet af døde hudflager der sejler rundt i vandoverfladen i svømmehallen

Anmeld

15. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Nu kan jeg ikke spise min aftensnack fordi jeg har et billede i hovedet af døde hudflager der sejler rundt i vandoverfladen i svømmehallen

Så kom og giv den til mig - jeg er mere hårdfør

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

PT skriver:

Så kom og giv den til mig - jeg er mere hårdfør

Næ! Du kan komme og hente den her

Anmeld

15. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej det gør man da bare ik! Det er så klamt. Og nej jeg ku aldrig finde på at gøre det her hjemme heller. 

På lige det punkt er jeg total sippet! Vh stine

Anmeld

15. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Næ! Du kan komme og hente den her

Men jeg gider ikke at rejse mig - sidder/ligger lige så godt

Anmeld

15. marts 2013

Clisolka

Frk.S skriver:

For noget tid siden var der en debat angående, om man tissede i badet.
Det var der flere der gjorde, og jeg kan huske der var én der skrev at badet ikke var fuldendt før hun havde tisset. 

Da kom jeg til at tænke på, hvor mange der mon tisser i badet i fx svømmehallen eller fitnesscentre.

Så den anden dag, da jeg selv havde været nede og træne, stod jeg i badet. Pludselig lugtede der ret kraftigt af tis. Efter et øjeblik var det væk igen. Jeg er ret sikker på at én af dem ved siden af mig må have tisset (indsæt selv bræk-smileyen).

Jeg synes det er SÅ klamt. Én ting er hvad folk gør i deres egen brusekabine - men hvis de gør det offentligt - FØJ.

Da jeg ikke kan tillade folk at skrive anonymt (og det ikke er sikkert bad-tissere vil stå frem), har jeg oprettet en afstemning, for at få en idé om, om folk gør den slags. Jeg må jo have stillet min nysgerrighed.
Man må selvfølgelig også gerne skrive om man gør eller ej, og hvad man mener om det.

Er det bare mig der er sippet, at jeg synes det er klamt? Jeg gider da ikke stå og bade mine fødder i andres tis.  

Du er i hvert fald ikke sippet, for så er jeg også!  Ej, det er for ulækkert offentligt. Jeg tror ikke jeg har prøvet at tisse i badet siden jeg var barn, ikke noget jeg praktiserer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.