At tisse i badet.... offentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Laulund87

PT skriver:

Men jeg gider ikke at rejse mig - sidder/ligger lige så godt

Det gør jeg også - dejlig dyne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Frk.S

Nu kan jeg ikke spise min aftensnack fordi jeg har et billede i hovedet af døde hudflager der sejler rundt i vandoverfladen i svømmehallen

HA HA HA HA! EJ, det er også bare ulækkert.

Hvad er din aftensnack? Noget der minder om hudflager?  

Anmeld

15. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Det gør jeg også - dejlig dyne

Snyd - jeg har kun et tæppe (bruger dynen som hovedpude

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Frk.S skriver:

HA HA HA HA! EJ, det er også bare ulækkert.

Hvad er din aftensnack? Noget der minder om hudflager?  

Det kunne måske godt minde om hudflager, nachos Gud hvor er det egentlig en klam sammenligning!

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

PT skriver:

Snyd - jeg har kun et tæppe (bruger dynen som hovedpude

Min dyne kommer altid med ind i stuen

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

Laulund87 skriver:

Det kunne måske godt minde om hudflager, nachos Gud hvor er det egentlig en klam sammenligning!

Ha ha ha.

Heldigvis er jeg ikke sart nok til at tanken om hudflager kunne holde mig fra nachos. Selvom jeg synes det er så klamt, at jeg får gåsehud og brækfornemmelse ved tanken. 

Anmeld

15. marts 2013

pastry26

Frk.S skriver:

For noget tid siden var der en debat angående, om man tissede i badet.
Det var der flere der gjorde, og jeg kan huske der var én der skrev at badet ikke var fuldendt før hun havde tisset. 

Da kom jeg til at tænke på, hvor mange der mon tisser i badet i fx svømmehallen eller fitnesscentre.

Så den anden dag, da jeg selv havde været nede og træne, stod jeg i badet. Pludselig lugtede der ret kraftigt af tis. Efter et øjeblik var det væk igen. Jeg er ret sikker på at én af dem ved siden af mig må have tisset (indsæt selv bræk-smileyen).

Jeg synes det er SÅ klamt. Én ting er hvad folk gør i deres egen brusekabine - men hvis de gør det offentligt - FØJ.

Da jeg ikke kan tillade folk at skrive anonymt (og det ikke er sikkert bad-tissere vil stå frem), har jeg oprettet en afstemning, for at få en idé om, om folk gør den slags. Jeg må jo have stillet min nysgerrighed.
Man må selvfølgelig også gerne skrive om man gør eller ej, og hvad man mener om det.

Er det bare mig der er sippet, at jeg synes det er klamt? Jeg gider da ikke stå og bade mine fødder i andres tis.  

Lige præcis derfor har jeg altid badesandaler/flip-flops på i fitness når jeg er i bad. Lige pt tisser jeg lidt i bruseren herhjemme, men det er fordi jeg er blevet syet efter min fødsel og vil derfor gerne føle mig helt ren.. 

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Frk.S skriver:

Ha ha ha.

Heldigvis er jeg ikke sart nok til at tanken om hudflager kunne holde mig fra nachos. Selvom jeg synes det er så klamt, at jeg får gåsehud og brækfornemmelse ved tanken. 

Jeg kan heller ikke holde mig fra dem alligevel De smager for godt

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

pastry26 skriver:

Lige præcis derfor har jeg altid badesandaler/flip-flops på i fitness når jeg er i bad. Lige pt tisser jeg lidt i bruseren herhjemme, men det er fordi jeg er blevet syet efter min fødsel og vil derfor gerne føle mig helt ren.. 

Men hvad gør du så med badesandalerne bagefter? Tager dem af og putter dem i din taske? Så har du i stedet (muligvis) andres tis på hænderne i stedet for fødderne. (ej jeg er ond nu). 

Anmeld

15. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.