HopinWishin skriver:
Jeg tænker som skrevet heller ikke kun på drengen nu.. men også i fremtiden..
Og jeg kommenterede også indlægget i går lige da jeg havde læst artiklen... og jeg har stadig samme holdning... Jeg synes det er meget unaturligt.. at operere sig om til noget ''andet''! ....
Jeg har intet imod homoseksuelle... og mene at de kan være lige så gode forældre som så mange andre.. helt sikkert
- jeg synes bare at fysisk at lave sig om.. det er bare så langt fra min verden... og også væk fra den ''alm'' homoseksuelle verden..
men hvad er det du frygter der vil ske med drengen i fremtiden?
unaturligt.. hmm.. altså - det kan jo godt være vi ikke lægger det samme i ordet unaturligt, fordi på sin vis har du jo ret i det er unaturligt, det er jo at gå imod det naturen har lavet - men derfra og så til at synes det er forkert, der synes jeg er langt.
det er også noget der ligger langt fra min verden, jeg har ingen transseksuelle venner (hvad jeg ved af) men derfor synes jeg da stadig det er pisse fedt at muligheden er der og har dyb dyb respekt for dem der tør stå ved hvem de er og springe ud i sådan noget..
men det at være homoseksuel er vel på sin vis lige så unaturligt? - det er jo groft sagt ikke 'meningen' folk skal være homoseksuelle.. men der er (heldigvis) efterhånden kun få mennesker der direkte har noget imod homoseksuelle..
jeg har virkelig virkelig svært ved at sætte mig ind i din tanke gang, jeg prøver virkelig, og kan da godt forstå du synes det lidt mærkeligt - fordi det ER det da også, men det jo også fordi det er så ukendt og ikke noget man høre om så ofte.. - jeg synes dog bare at det er ukendt og pisse spændende, hvor du synes det er ukendt og forkert??
Anmeld