D.U.M mor skifter køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

isabellasmor

Yurie skriver:

Det kan da godt være, men jeg tror ikke det skader ham. Hvad med de børn hvor deres forældre der bliver skilt og så finder sammen med en af eget køn? Er det også forkert fordi de har børn? Fordi de er jo vant til mor og far?

Forkert, det har jeg ikke skrevet det var. Det blander jeg mig om ikke i.. men tror ikke det er sundt at mor pludselig bliver en mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

1990h

Sabsy skriver:

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-6574209 4:ung-mor-skifter-k%C3%B8n--hedder-nu-esben.html

Hold da op.

tror bestemt ikke det rart at være "fanget" i den forkerte krop.

men er nu også lidt bange på drengens vegne angående mobning.

nu ved jeg godt det ikke kan samlignes. men min moster blev lesbisk da hendes drenge var ni måneder. mine fætre og især den ene har endt i masive problemer pga. barndommen som kun bød på mobning som voksede og voksede og startede med at hans mor var sammen med en anden kvinde. det har ødelagt hele hans barndom og meget af hans voksen liv. ja jeg kunne blive ved. han er 25 år nu så det nogle år siden snart.

men som tiden er nu med mobning. så frygter jeg nu stadig for hendes dreng når han starter i skole.men håber da ved gud jeg tager fejl

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

isabellasmor skriver:

Forkert, det har jeg ikke skrevet det var. Det blander jeg mig om ikke i.. men tror ikke det er sundt at mor pludselig bliver en mand.

Sundt??? seriøst.... Hvorfor er det ikke sundt? Jeg ville heller vokse op med en glad "far", en nedtrykt mor. Og hvis nogen havde sagt noget, kunne de r... Mig noget så grusomt.
Forestil dig at hun har det super dårligt, går helt ned og slår sig selv ihjel, så er drengen i stedet for helt alene. Fordi at skifte køn, er ikke sundt for drengen.... O.o
Hvad der er godt for drengen, er at hans mor er glad og har overskud til at give ham en SUPER barndom, og det er som mand eller kvinde. Jeg kan slet ikke forstå at i hellere synes at hun skal have det dårligt eller ikke må få børn.. hvad bilder i jer ind? Skal vi også se på jer, og bedømme jer om i burde have børn?
hvad med dem der propper sig med med silikone og botox, må de heller ikke have børn?

Anmeld

15. marts 2013

1990h

1990h skriver:

Hold da op.

tror bestemt ikke det rart at være "fanget" i den forkerte krop.

men er nu også lidt bange på drengens vegne angående mobning.

nu ved jeg godt det ikke kan samlignes. men min moster blev lesbisk da hendes drenge var ni måneder. mine fætre og især den ene har endt i masive problemer pga. barndommen som kun bød på mobning som voksede og voksede og startede med at hans mor var sammen med en anden kvinde. det har ødelagt hele hans barndom og meget af hans voksen liv. ja jeg kunne blive ved. han er 25 år nu så det nogle år siden snart.

men som tiden er nu med mobning. så frygter jeg nu stadig for hendes dreng når han starter i skole.men håber da ved gud jeg tager fejl

der skulle ikke stå da hendes drenge var ni måneder.

men da hendes drenge var små...

(graviditets kuller)

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

1990h skriver:

der skulle ikke stå da hendes drenge var ni måneder.

men da hendes drenge var små...

(graviditets kuller)

Det kan godt sammenlignes, men du siger han er 25 i dag, jeg tror virkelig batman så anderledes på ting som bøsse og lesbiske dengang..(jeg gætter bare)
Men hun har jo allerede fundet nogen til at støtte ham, så hvis der sker noget, kan han få hjælp. Men jeg håber da at forældre lære deres børn, at alle er forskellige. Og at vi skal acceptere hinanden som vi er.

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Yurie skriver:

Det kan godt sammenlignes, men du siger han er 25 i dag, jeg tror virkelig batman så anderledes på ting som bøsse og lesbiske dengang..(jeg gætter bare)
Men hun har jo allerede fundet nogen til at støtte ham, så hvis der sker noget, kan han få hjælp. Men jeg håber da at forældre lære deres børn, at alle er forskellige. Og at vi skal acceptere hinanden som vi er.

Ja han var vel 9 den gang.

Jeg tror bestemt også man så anderledes på det dengang...
og dog.

den dag han kommer i skole og nogle af de andres børn forældre får talt over sig hjemme eller ude omkring at hun engang var kvinde osv osv og børnene hører det så ruller lavinen.

det sker jo også at det børn mobber andre børn med er noget de har hørt komme ud af deres forældres mund.. og allerede i denne debat kan vi jo se at nogle ser negativt på emnet om at skifte køn. hvorfor skulle det ikke smitte af på børnene også hvis de hører noget fra forældrene. og der tror jeg det bliver synd for hendes dreng.

men jeg håber det selvfølgelig ikke.. vi burde være åben overfor alle uanset køn og ønske.

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

1990h skriver:

Ja han var vel 9 den gang.

Jeg tror bestemt også man så anderledes på det dengang...
og dog.

den dag han kommer i skole og nogle af de andres børn forældre får talt over sig hjemme eller ude omkring at hun engang var kvinde osv osv og børnene hører det så ruller lavinen.

det sker jo også at det børn mobber andre børn med er noget de har hørt komme ud af deres forældres mund.. og allerede i denne debat kan vi jo se at nogle ser negativt på emnet om at skifte køn. hvorfor skulle det ikke smitte af på børnene også hvis de hører noget fra forældrene. og der tror jeg det bliver synd for hendes dreng.

men jeg håber det selvfølgelig ikke.. vi burde være åben overfor alle uanset køn og ønske.

Så må børnehave, skole og Sfo bare komme forældre i forkøbet, og forklare børnene det. Jeg ved godt at børnehavebørn måske ikke forstår det så godt, men de har jo også set hende som kvinde.
Men man kan jo blive mobbet med alt i dag. Og man siger jo mobbere bare er jaloux.

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Yurie skriver:

Så må børnehave, skole og Sfo bare komme forældre i forkøbet, og forklare børnene det. Jeg ved godt at børnehavebørn måske ikke forstår det så godt, men de har jo også set hende som kvinde.
Men man kan jo blive mobbet med alt i dag. Og man siger jo mobbere bare er jaloux.

Ja dem der vil mobbe skal nok finde noget.

kan ikke huske om det var en artikel jeg engang læste. men den handlede om at de eneste mobbere der var i personens barns klasse var forældrene til børnene. fordi de udtalte sig om noget børnene hørte også brugte børnene det mod hinanden..

derfor må man netop huske at være åben overfor alle uanset køn og farve og har man en anden mening så må man holde den tæt til kroppen overfor sine børn i hvert fald

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

1990h skriver:

Ja dem der vil mobbe skal nok finde noget.

kan ikke huske om det var en artikel jeg engang læste. men den handlede om at de eneste mobbere der var i personens barns klasse var forældrene til børnene. fordi de udtalte sig om noget børnene hørte også brugte børnene det mod hinanden..

derfor må man netop huske at være åben overfor alle uanset køn og farve og har man en anden mening så må man holde den tæt til kroppen overfor sine børn i hvert fald

Præcis.
Vi har så mange fordomme. Og ja forældrene er helt sikkert de værste, nogen tænker Ikke over at børn lytter, Andre er bare ligeglade.

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Yurie skriver:

Præcis.
Vi har så mange fordomme. Og ja forældrene er helt sikkert de værste, nogen tænker Ikke over at børn lytter, Andre er bare ligeglade.

ja de burde tænke sig mere om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.