D.U.M mor skifter køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

FrkZier

Mor1012 skriver:

det tager jeg godt nok afstand fra :/ jeg syntes Ikke det er Ok... jo men man skifter ikke fra et pige til dreng navn ?

Forstår dig ikke helt, man må (i følge dig) gerne skifte køn, men ikke navn?? Så hun skal være en mand der hedder Line?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Michelle88

Så er h*n vel nød til at stoppe i DUM

Anmeld

14. marts 2013

Mor1012

FrkZier skriver:

Forstår dig ikke helt, man må (i følge dig) gerne skifte køn, men ikke navn?? Så hun skal være en mand der hedder Line?

hehe nej nej som jeg os skrev lige over dette indlæg, så er det underligt o det hele taget, fik ik lige det med kønnet med.. kan ik forholde mig til folk som gør sådan noget

Anmeld

14. marts 2013

Sabsy

Mor1012 skriver:

hehe , nej altså jeg mener i det hele taget er det noget underligt noget. kan slet ik forholde mig til det..

Kan godt forstå din mening og holdning og den respektere jeg også - men men men...

.... Hvis ikke hun er glad for den hun er, hvis ikke hun føler sig glad, hvad nu hvis nu hun finder ro i dem hun er nu, så er det vel fair nok.
Midt største ønske for at finde ro er en brystoperation, det vil give mig det boost jeg har brug for, men det er okay, fordi jeg stadigvæk for bliver en kvinde?.. Jeg mener ikke at det ændre noget, Aksel vil jo stadigvæk føle sig elsket og værdsat..

Anmeld

14. marts 2013

Mor1012

Sabsy skriver:

Kan godt forstå din mening og holdning og den respektere jeg også - men men men...

.... Hvis ikke hun er glad for den hun er, hvis ikke hun føler sig glad, hvad nu hvis nu hun finder ro i dem hun er nu, så er det vel fair nok.
Midt største ønske for at finde ro er en brystoperation, det vil give mig det boost jeg har brug for, men det er okay, fordi jeg stadigvæk for bliver en kvinde?.. Jeg mener ikke at det ændre noget, Aksel vil jo stadigvæk føle sig elsket og værdsat..

jeg vil os sige jeg forstår godt hun gør som hun gør, når hun ikke er glad. jeg synter bare det er lidt underligt i min verden, at man går fra kvinde til mand.. det kan jeg slet ikke forholde mig til.

ja selvfølgelig bare den bette er glad og ugeneret af det. men hvad med senere hen, mobning mv ? man ved jo aldrig. men igen så kan man jo moppe med hvad som helst og på hvem som helst, desværre, så det jo ikke sikkert hendes køn får inflydelse i mobningen mv.

Men jeg siger os bare min mening om det at det bare ik er til at fatte i min verden. mand er mand kvinde er kvinde

Anmeld

14. marts 2013

Nixo

Jeg synes det er fedt hun tager det valg, hvis hun ikk er tilfreds med at være kvinde hvorfor så ikke gøre det så hun kan være glad for sig selv

så længe drengen ikke lider under det så ser jeg intet problem i det

Anmeld

14. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Mor1012 skriver:

det tager jeg godt nok afstand fra :/ jeg syntes Ikke det er Ok... jo men man skifter ikke fra et pige til dreng navn ?

Hvis du var vokset op med min bror så ville du forstå det Han blev født som pige og er det stadig fysisk (dvs. ingen operation) men har skiftet navn og bliver kaldt han. Han har aldrig været en pige, altid leget med drrenge, altid nægtet at gå i kjoler, makeup osv. Ligner en dreng. Sprang først ud som lesbisk og gik senere hen skridtet fuldt ud.

Vi er 5 søskene og alle vi andre er de køn vi er født som, han var bare altid anderledes

Anmeld

14. marts 2013

DitteFisk

Det er skisme da i orden  Så længe han er glad som Esben. 

Hehe, og han vil jo altid være mor og ikke far  Mor Esben, hihi.

Anmeld

14. marts 2013

Kofoed.

men han kan vel ikke være med i de unge MØDRE så? hvis han vil betegnes som en mand... ?

Anmeld

14. marts 2013

Loa

Kofoed. skriver:

men han kan vel ikke være med i de unge MØDRE så? hvis han vil betegnes som en mand... ?

Han er vist slet ikke interesseret i at være med mere......

Synes sgu han er cool og er sikker på der ligger rigtig mange tanker og overvejelser bag beslutningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.