D.U.M mor skifter køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

TNBC

1990h skriver:

ja de burde tænke sig mere om.

Helt sikkert.
Men desværre tror jeg aldrig fordomme og mobning forsvinder. Men ville virkelig ønske at man kunne få det til at stoppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

1990h

Yurie skriver:

Helt sikkert.
Men desværre tror jeg aldrig fordomme og mobning forsvinder. Men ville virkelig ønske at man kunne få det til at stoppe.

Ja jeg må da indrømme at jeg til tider også kan være meget fordømmende men det da blevet bedre.

tilgengæld er jeg meget bevidst om at det ikke er noget jeg skal påligge mine kommende børn/barn.

i mine øjne skal børn ikke have fordomme. de skal kunne lege med alle uanset farve og race..

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

1990h skriver:

Ja jeg må da indrømme at jeg til tider også kan være meget fordømmende men det da blevet bedre.

tilgengæld er jeg meget bevidst om at det ikke er noget jeg skal påligge mine kommende børn/barn.

i mine øjne skal børn ikke have fordomme. de skal kunne lege med alle uanset farve og race..

Jeg kan da også have tænker om nogen, når jeg ser folk, men det er ikke noget jeg snakker højt op, for det er deres sag.

Ja, børn skal have lov til at lege med dem de vil, men selvfølgelig skal man guide dem.

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Yurie skriver:

Jeg kan da også have tænker om nogen, når jeg ser folk, men det er ikke noget jeg snakker højt op, for det er deres sag.

Ja, børn skal have lov til at lege med dem de vil, men selvfølgelig skal man guide dem.

ja kunne ikke være mere enig

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

1990h skriver:

ja kunne ikke være mere enig

Anmeld

15. marts 2013

isabellasmor

Yurie skriver:

Sundt??? seriøst.... Hvorfor er det ikke sundt? Jeg ville heller vokse op med en glad "far", en nedtrykt mor. Og hvis nogen havde sagt noget, kunne de r... Mig noget så grusomt.
Forestil dig at hun har det super dårligt, går helt ned og slår sig selv ihjel, så er drengen i stedet for helt alene. Fordi at skifte køn, er ikke sundt for drengen.... O.o
Hvad der er godt for drengen, er at hans mor er glad og har overskud til at give ham en SUPER barndom, og det er som mand eller kvinde. Jeg kan slet ikke forstå at i hellere synes at hun skal have det dårligt eller ikke må få børn.. hvad bilder i jer ind? Skal vi også se på jer, og bedømme jer om i burde have børn?
hvad med dem der propper sig med med silikone og botox, må de heller ikke have børn?

I?? Hvad bilder DU dig ind at pådutte mig en andens svar? Ej så gider jeg slet ikke at debattere med dig.

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

isabellasmor skriver:

I?? Hvad bilder DU dig ind at pådutte mig en andens svar? Ej så gider jeg slet ikke at debattere med dig.

Slap dog af. Hvem siger det kun var til dig, bare fordi jeg lige citerede dig?? De Andre kan jo også læse det og svare tilbage.
Og så gider du ikke svare, hvor voksent er det lige?

Anmeld

15. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det er fint 

Det som børn har brug for er glade forældre som giver børnene masser af kærlighed og omsorg. Det kan godt være barnet vil møde lidt modstand når det bliver ældre, men hvis man har sit bagland i orden kan man næsten klare alt modstand. Og det ser ud til at Esben har tænkt beslutningen godt igennem 

Anmeld

16. marts 2013

Sabsy

mor:) skriver:

Jeg synes det er fint 

Det som børn har brug for er glade forældre som giver børnene masser af kærlighed og omsorg. Det kan godt være barnet vil møde lidt modstand når det bliver ældre, men hvis man har sit bagland i orden kan man næsten klare alt modstand. Og det ser ud til at Esben har tænkt beslutningen godt igennem 

Sad lige og læste alle beskeder igennem, synes det er svært at vende sig til Esben, mener sikker på at Aksel har en kanon barndom og et strækt bagland..

Anmeld

16. marts 2013

hesøth

Sabsy skriver:

Sad lige og læste alle beskeder igennem, synes det er svært at vende sig til Esben, mener sikker på at Aksel har en kanon barndom og et strækt bagland..

Esben/Mor er jo stadig Aksel primær omsorgsperson, som h*n har været det hele Aksels liv, så jeg tror nu ikke Aksel som sådan lider under Esbens transformation...

Og hellere en GLAD primær omsorgsperson end alternativet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.