D.U.M mor skifter køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Kofoed.

Loa skriver:

Han er vist slet ikke interesseret i at være med mere......

Synes sgu han er cool og er sikker på der ligger rigtig mange tanker og overvejelser bag beslutningen!

Tror jeg også. Han skal nok klare det godt og synes det er sejt gjort, som en fuld offentlig person.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

HopinWishin

Jeg er sikkert alt for konservativ.. Men hold op hvor synes jeg bare det er noget virkelig mærkeligt noget.. åh hvor ville jeg dog blive forfærdelig ulykkelig hvis min datter kom hjem og sagde hun ville være en mand..

Anmeld

14. marts 2013

HopinWishin

Desuden nægter jeg at tro på at sønnen ikke bliver mærket af det på een eller anden måde.... 

Anmeld

14. marts 2013

tarkoflen

Jeg havde nok valgt et andet navn end Esben

Men når det er sagt, så synes jeg det er fint, at hun gør noget ved, at hun ikke føler sig som en kvinde!

Jeg er bare ærgerlig over, at hun nok ikke kan blive ved med at være med i de unge mødre, fordi jeg faktisk synes at h*n gør det super godt med sønnen!

Anmeld

14. marts 2013

baby012

SEJT !!  

Anmeld

14. marts 2013

Rose<3

Jeg har ærlig talt ondt af hendes søn Det kan da umuligt være sjovt for ham

Anmeld

14. marts 2013

DitteFisk

Rose<3 skriver:

Jeg kan ikke rigtig se hvor det vil gå ud over sønnike  For ham er det jo bare sådan det er.. den virkelighed han vokser op i. Det er vel først når han vokser op og måske (men forhåbentlig ikke) møder andres kritiske øjne på sin mors valg, at han kommer til at tænke sin situation som anderledes. 

Anmeld

14. marts 2013

isabellasmor

Rose<3 skriver:

Enig. Synes det er synd at gøre noget i den stil, når man har børn i en alder hvor de er små, men alligevel store nok til at forstå.. hvis det var forståeligt 

Anmeld

14. marts 2013

Rose<3

isabellasmor skriver:

Enig. Synes det er synd at gøre noget i den stil, når man har børn i en alder hvor de er små, men alligevel store nok til at forstå.. hvis det var forståeligt 

Lige præcis. Det er da helt klart sønnen der er taberen i det her!

Anmeld

15. marts 2013

TNBC

isabellasmor skriver:

Så heller at drengen har en mor der er ked af det og har det dårligt, fordi hun lever i den forkerte krop, end en mor der er glad, og kan være sig selv sammen med sin søn?
aksel kalder hende mor eller esben. Jeg tror ikke at han lider overlast.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.