Min mand har forladt mig. (lang) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

1990h

Aisha skriver:

Det er samme metode de bruger. Du vil ikke udsætte din søn for det men det er ikke dig diskussionen handler om. Jeg siger bare at det ikke er så STOR emne som i gør det til. Læs lidt om det så vil i måske forstå det lidt bedre. Skriver fra iPad så godnat 

Metoden er muligvis den samme. So what.

Det er grunden til det tilgengæld ikke. En nødvendig operation pga forhuds snævring er overhovedet ikke det samme som omskæring pga tro og stolthed. så kan du læse ligeså tosset du ville men det simpelthen ikke det samme selv om indgrebet er det samme.

Mine børn kom da absolut kun i narkose og under kniven fordi det er nødvendigt for deres helbred og livs kvalitet og bestemt ikke fordi nogen skal føle sig stolte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

isabellasmor

Aisha skriver:

Det er samme metode de bruger. Du vil ikke udsætte din søn for det men det er ikke dig diskussionen handler om. Jeg siger bare at det ikke er så STOR emne som i gør det til. Læs lidt om det så vil i måske forstå det lidt bedre. Skriver fra iPad så godnat 

Det er jo netop en stor ting for ts. Så det er da en mærkelig ting at skrive 

Og ts, jeg ville aldrig gå på kompromis med sådan noget, hvis du ikke føler for det, så HOLD FAST. Ellers vil du aldrig tilgive dig selv, og på den måde kan det jo så også være enden på din mands og dit forhold... via din skyldfølelse.. 

Anmeld

8. marts 2013

esioul

Jeg håber i finder en løsning, der er god for jer begge

Vi, som ikke er muslimer, kan nok ikke sætte os 100% ind i situationen. - Dog vil jeg hverken tale for eller imod - da jeg inderst inde godt kan forstå din kærestes ønske, hvis det er en del af hans tro.

Men jeg forstår også dig. - den er svær

Anmeld

8. marts 2013

A&F

Jeg tror, at din mand er i et dilemma, mellem sin familie og dig og sønnen. Jeg har forstået, at han ikke er troende muslim, og i og med han ikke er det, vidste han jo hvad han gik ind til, da han mødte dig, og fik et barn med dig. Kunne det tænkes, at han vil blive mere troende nu?  Og derfor pludselig vil følge islams regler? Ikke at det retfærdiggøre omskæringen, men mere for at forstå hvor han er nu. Har I siddet ned sammen og talt ud om jeres forventninger til hinanden hvor I har et barn sammen? Håber at I finder ud af det

Anmeld

8. marts 2013

VIPpigen

Aisha skriver:

Nogen gange må man vel bukke og neje. Det har vi vel lle gjort muslim eller kristen. Men hvis hun ikke har det godt med det så skal hun snakke med sin mand og blive enige om et andet tidspunkt. Jeg er heller ikke klar endnu og min søn et 2,5år.  Jeg ved godt at Ts er dansker men hun vidste nok godt hvad hun gik indtil da hun datede ham. 

Ej, undskyld nu... Skal man bare bukke og neje for sin mand......

Her i hjemmet er vi heller ikke enig om alt... Men jeg ville ikke give mig på et punkt som dette TS snakker om...

hun skriver selv at hun gerne ville vente til han er gammel nok til selv at bestemme, men det acceptere han ikke, alt tyder på HAN VIL have det gennemtriumferet... 

Anmeld

8. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
VIPpigen skriver:

Ej, undskyld nu... Skal man bare bukke og neje for sin mand......

Her i hjemmet er vi heller ikke enig om alt... Men jeg ville ikke give mig på et punkt som dette TS snakker om...

hun skriver selv at hun gerne ville vente til han er gammel nok til selv at bestemme, men det acceptere han ikke, alt tyder på HAN VIL have det gennemtriumferet... 

Omg du er virklig od til at gøre en myg om til en elefant. Læs hvad jeg skriver, istedet for at misforstå. Jeg siger ikke at hun bare skal bukke og neje, men nogen gange må man altså stop op og se hvor vigtigt detegentlig er for sin mand. Jeg er enig i at de behøver en samtale. 

Anmeld

8. marts 2013

1990h

Aisha skriver:

Nogen gange må man vel bukke og neje. Det har vi vel lle gjort muslim eller kristen. Men hvis hun ikke har det godt med det så skal hun snakke med sin mand og blive enige om et andet tidspunkt. Jeg er heller ikke klar endnu og min søn et 2,5år.  Jeg ved godt at Ts er dansker men hun vidste nok godt hvad hun gik indtil da hun datede ham. 

Nej man skal ikke bare bukke og neje. Man skal blive enige og komme frem til enighed som begge parter har det godt med. Den der med at ts skal snakke men sin mand og blive enig om et andet tidspunkt? Hvorfor skal hun dog det når ts ikke ønsker sin dreng omskåret men ønsker at drengen selv vælger når han bliver ældre. Så det eneste at gøre er jo at vente til drengen bliver gammel nok til selv at læse om det som.du skriver flere gange og selv danne sig en mening omkring det og træffe valget over sin egen penis.

Muligvis ts godt vidste hvad hun gik indtil. Men ts har ikke relateret over til muslim så hendes mand ved jo også godt hvad han gik indtil og som ts har nævnt en gang så havde de en aftale om at han ikke.skulle omskæres. En aftale de lavede SAMMEN. Nu ved jeg ikke hvordan det.er hos jer men hos os er vi fælles om beslutningerne og her bestemmer manden ikke mere end jer gør og slet ikke når det kommer til vores kommende fælles barn

Anmeld

8. marts 2013

VIPpigen

Aisha skriver:

Omg du er virklig od til at gøre en myg om til en elefant. Læs hvad jeg skriver, istedet for at misforstå. Jeg siger ikke at hun bare skal bukke og neje, men nogen gange må man altså stop op og se hvor vigtigt detegentlig er for sin mand. Jeg er enig i at de behøver en samtale. 

Men er vi ikke også enige om at det er utrolig vigtigt for TS at deres søn selv får lov at vælge når han bliver større... Tro eller ej, så tror TS på hendes søn har bedst af selv at vælge...

Anmeld

8. marts 2013

1990h

Aisha skriver:

Men helt ærligt.

Ts mand er smuttet og truer med at ville skilles?

hvorfor skal han ikke stoppe op og se hvor vigtigt det er for ts at.drengen selv må vælge senere hen om han ville omskæres?

Jeg håber ts og manden får en lang snak og kommer til enighed uden at den ene skal bukke mere end den anden. For deres ægteskab og families skyld.

Anmeld

8. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
VIPpigen skriver:

Men er vi ikke også enige om at det er utrolig vigtigt for TS at deres søn selv får lov at vælge når han bliver større... Tro eller ej, så tror TS på hendes søn har bedst af selv at vælge...

Det er vi enige om. Jeg har også skrevet flere gange at hun skal snakke med hendes mand. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.