Min mand har forladt mig. (lang) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Og... Er det ikke meget forkert at jeg bare bankede løs på ham? Er i chok over mig selv. 

NEJ!!! du er ked af det og hele dit hovede går i stå nej dit hjerte går istå fordi du troede aldrig dette ville ske og du banker ham ind i brystet fordi du er afmagtet og ikke ved hvad du skal gøre ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Og... Er det ikke meget forkert at jeg bare bankede løs på ham? Er i chok over mig selv. 

Vi har alle forskellige måder at reagere på og nogle gange hvis vi føler os forsvars løse kan vi blive udreagerende.

Det selvfølgelig aldrig i orden at slå nogen. Men syntes ikke du skal sidde og have dårlig samvittighed over det og jeg forstår godt du bliver sur når han sådan vælger jeres forhold fra på noget så tamt.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Jeg havde gjort præcist som dig.

uden at være dømmende overfor muslimer på nogen måde så kunne jeg aldrig se mig selv i forhold med en af sådan en tro. Simpelthen fordi jeg er kristen og det ligger så langt fra. Netop sådan noget med omskæring, ikke at må spise svin osv osv har jeg svært ved at forstå og relatere til.. men ærligt talt så tror jeg jeg havde gjort som dig. At lytte til dit moderhjerte og at du ikke ønsker din dreng skal omskæres men at han selv må vælge når den tid kommer. At han ville forlade dig pga det fortæller mere om ham end det gør om dig . Jeg syntes du skal følge dit hjerte og træffe de valg du kan leve med.. din mand kan leve med at omskære jeres dreng men nu er du af en anden holdning og lige netop med sådan noget skal man være 100.% enige og er i ikke det får du nok svært ved at leve med valget.

Jeg håber du fangede budskabet i det jeg skrev. Det er svært at sætte sig ind i din situation når man ingen relation har til omskæring og den muslimske tro. Men ærligt talt så lyder det til du har truffet dit valg.
Og håber ikk noget af det jeg har skrevet kan vendes til det negative.

Knus

Tusind tak for dit GODE svar. Jeg føler bare jeg mister mig selv, hvis jeg skal lademin dreng omskære. Ting at han vil miste mig, vores søn + vores søn stadig ikke bliver omskåret. Ved ikke om det bare er tomme trusler, men det finder jeg mig bare ikke i. Jegelsker min mand så højt, derfor at det er så svært. 

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nemlig og det syntes jeg ikke du skal det lyder som om i køre 50/50 og det er sådan det skal være når han har en tro og du en anden og det er jo det perfekte, jeg må nok erkende han tænker for meget på sin tro og sin mås for at sige det mildt, stedet for at tænke på JER!!!

og selv om det hele ikke er til at overskue lige nu så kommer det for lige meget hvad din mand skal ikke have sin vilje fordi så bliver det lige som et lille barn der skal have sin vilje og jeres dreng er jo også rimelig gammel

sender dig en krammer

Tak for krammeren 

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

tror du ikke at I begge har overreageret lidt? I kommer fra 2 forskellige kulturer og har derfor 2 forskellige synspunkter på det. I elsker hinanden højt og bliver derfor ked af det, når den anden ikke deler/forstår den andes synspunkt.

Få jer en snak med hinanden. Undskyld at du smed ham ud, for det var ikke rimeligt, men fortæl, hvorfor du gjorde det. Fordi du elsker ham, og derfor blev ked af de sårene ord, han sagde til dig.

Sig at du bare ønsker at kunne snakke stille og roligt om tingene. Du er ked af, hvis han føler at du truffede noget ned over ham (det med omskæringen), for 2 år siden, men at han gik med på den og at han derfor ikke skal bære nag til dig.

I har sikkert en masse i fremtiden I ikke er enige om, og det er selvfølgelig bedst for alle parter, hvis I kan snakke stille og roligt om det, uden at have "følelserne uden på tøjet".

Det er i hvert fald mit råd til dig.

Jo, du har sikkert ret og lige nu kan jeg heller ikke forestille mig at vi ikke skal være sammen mere, pga det. Jeg tror både ham og jeg harbrug for at tænke tingene igennem og så må vi se tiden an. 

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Vi har alle forskellige måder at reagere på og nogle gange hvis vi føler os forsvars løse kan vi blive udreagerende.

Det selvfølgelig aldrig i orden at slå nogen. Men syntes ikke du skal sidde og have dårlig samvittighed over det og jeg forstår godt du bliver sur når han sådan vælger jeres forhold fra på noget så tamt.

Det er også sådan jeg har det. Han vælger sin familie fra, frem for en omskæring! Men han mener det er mig der vælger ham fra, fordi jeg ikke bare siger ja. 

Anmeld

8. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Tusind tak for dit GODE svar. Jeg føler bare jeg mister mig selv, hvis jeg skal lademin dreng omskære. Ting at han vil miste mig, vores søn + vores søn stadig ikke bliver omskåret. Ved ikke om det bare er tomme trusler, men det finder jeg mig bare ikke i. Jegelsker min mand så højt, derfor at det er så svært. 

Jeg synes du skal stå fast ved dit valg og vise at bare fordi man måske kommer med tomme truslermom at ville skilles jamen så giver du dig ikke alligevel. . Det ligeså meget din dreng og det er jeres fælles barn og derfor skal i være enige om de beslutninger der skal træffes omkring ham og det må du stå ved.

jeg håber din mand bliver god igen og indser at det ikke løser noget at stille sig på højkant og ville skilles pga noget som dette. Nu ved.jeg.ikke.hvordan i er gift men ellers er det jo i medgang og modgang også burde noget som dette ikke gøre at i skal skilles og det håber jeg din mand indser for jeres families skyld

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Jeg synes du skal stå fast ved dit valg og vise at bare fordi man måske kommer med tomme truslermom at ville skilles jamen så giver du dig ikke alligevel. . Det ligeså meget din dreng og det er jeres fælles barn og derfor skal i være enige om de beslutninger der skal træffes omkring ham og det må du stå ved.

jeg håber din mand bliver god igen og indser at det ikke løser noget at stille sig på højkant og ville skilles pga noget som dette. Nu ved.jeg.ikke.hvordan i er gift men ellers er det jo i medgang og modgang også burde noget som dette ikke gøre at i skal skilles og det håber jeg din mand indser for jeres families skyld

Det er i medgang og i modgang. Håber at du har ret og han indser det i tide. Tak for dit svar 

Anmeld

8. marts 2013

VIPpigen

Er han meget troende, som i meget meget muslim, eller??

ellers forstår jeg ikke helt hvorfor det pludselig er blevet så vigtigt for ham

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Er han meget troende, som i meget meget muslim, eller??

ellers forstår jeg ikke helt hvorfor det pludselig er blevet så vigtigt for ham

Det er hanoverhovedet ikke. Drikker, ryger, beder ikke, sex førægteskab osv osv. Tror simpelthen det er for han Far's skyld, ellers kan jeg ikke se nogen logiskforklaring. Han er selv omskåret og vil gerne at hans søn ligner ham. Muslimer bliver jo heller ikke omskåret pga religion, men pga tro - derfor er det jo også helt ude i hampen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.