tak for kaffe

hva sker der !!???
her syntes jeg virkelig at trådstarter fuldkommen overreagere!!!

aldrig i mit liv ville jeg skabe mig sådan over for her en ældre dame
de er tit det mest rareste og dejligste vi kan ha på den her jord , de gør virkelig en del og viser små børn hvordan sødhed kan gøre
hvis jeg stod i samme situation som ts og med min søn, og en ældre dame gik hen og rakte ham hånden, så ville han sikkert tage hendes hånd og gå med over til mig

og jeg ville smile sødt og småfnise mens jeg snakkede med min søn om at sikke rar hun var
SELFØLJELIG ved han godt at man ikke taler med fremmede og at man ikke tager en fremmed persons hånd MEDMINDRE mor står lige ved, og det ville jeg jo i den situation gøre
hvad ville i gøre hvis nu at jeres barn forsvandt fra jer i et storcenter, (nu siger i sikkert det sker ALDRIG!! men JO det gør det! ret ofte faktisk
og at fremmede bare blev ved at gå forbi jeres stakkels barn der stod midt i det hele og bare ikke anede hvor mor og far var!???
ville i så ikke gerne have at der var en ældre rar dame der spurgte den lille my og han/hun var blevet væk?? og så helt sikkert ville hjælpe med at finde jer ????
ville i så overfuse hende når i så hende??
vilel i skælde ud og spørge hvad de har gang i???
nej vel?
være søde og rare mod hinanden istedet

det gir en meget mere rar hverdag for alle mennesker

self ved jeg godt der findes børnelokkere og folk der kan finde på at gøre ondt
og jeg kunne nok godt finde på at sige noget til en som ligner en bums eller som nok ik har rent mel i posen, men ældre mennesker nej

de mangler tit noget kærlighed de kan gi ud af da børn/børnebørn ikke er så små mere og det er som at se guld i øjnene på dem, når de lige får lov at sige hej til ens egen guldklump og jeg elsker virkelig at få en lille bemærkning på vejen om at nejjjj nogen dejlige brune øjne eller nejjjjj hvor er han dog kær at se på

ofte er børn bange for mennesker KUN pga forældrenes måde at fare op på
ja jeg ku blive ved kan jeg mærke på fingrene
men bund og grundigt i alt er at rolig
du stod jo der og kunne se hvad der skete
tja

her imødekommer vi ihvertfald fremmede med et smil og et hej når vi møder dem på gaden