Fenja09 skriver:
Nej heldigvis ikke, men er da blevet kaldt en idiot. Det har jeg dog aldrig set som noget nedværdigende eller som psykisk misbrug. Det har været en del af et skænderi og det er fint nok med mig. Ville aldrig finde mig i at blive kælling, luder og andre grimme ord i den retning.
Jeg er klar over at det måske ikke er så udbredt og så alligevel - der mangler måske en nuance over dette her, tænker at nogle kvinder også snakker grimt, slår og skubber. Ikke at det retfærdiggøre at en mand så gør det igen, men hvis jeg altid råber " fede svin" i et skænderi efter min kæreste, så kunne det godt være at jeg fik et lignende ord smidt tilbage - og så ville jeg blive nødt til at stemme nr her i afstemningen.
/Fenja 
Jeg har med vilje prøvet at formulere det, så det ikke skulle være kønsbestemt - men der mangler måske en rubrik med "Har selv gjort det mod en anden" eller noget lignende.
Nej, det er ikke nødvendigvis et overgreb at blive kaldt idiot en enkelt gang ud fra sammenhængen, men hvis det siges (og menes) med foragt gentagne gange, så er det i hvert fald for min del over grænsen.
Anmeld