Vold og skældsord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

7 år er godt nok lang tid. Får jeg lov til at spørge, hvad som gjorde at du til sidst klarede at komme ud af det igen?

Ja det må du. 

Vi fandt sammen da ja var 16. Efter 1 år startede den fysisk vold. Jeg begyndte at blive enorm bange for ham for han begyndte også at true mig dagligt med hvis jeg prøvede at forlade ham hvad der vil ske med mig og mine to søstre. Efter nogle år blev han involveret i kriminelle sager og tog stoffer, hvilket gjorde at han blev meget mere voldelig. Men han havde et stort netværk som jeg var meget bange for, især hvis der skulle ske mine søstre noget, derfor så jeg det dengang som den eneste udvej at tage en masse piller. Jeg endte på hospitalet og her valgte jeg at skrive til mine søstre at de skulle tage en taxa til hospitalet og ikke måtte skrive til min ex. Jeg fortalte så min store hemmelighed og skam. De hjalp mig så til at komme ud af det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Musen5

Faith skriver:

Alle 3 dele desværre. Af en exkæreste for en del år siden.

Lyder ligsom mig

Anmeld

14. marts 2013

Camilla <3

Desværre, har jeg været ude for alle tre dele med en eks.

Jeg blev kaldt både klam, uduelig, møgso, sæk, kælling, osv.

Han både slog, skubbede og truede mig, samt flere gange tog han så hårdt fat i mig, at det gav mærker og kastede ting efter mig og ødelagde generelt mange dyre ting. 

Derudover styrede han hele mit liv, jeg måtte ingenting uden hans opsyn eller at han vidste hvor jeg var, og hvor lang tid jeg var væk. 

Havde næsten mistet troen på mig selv, efter 4 år sammen med ham, men det var kun takket være mine nærmeste venner, at jeg kom videre og kom ud af forholdet. 

Nu er jeg heldigvis videre, og har ikke været så glad længe! Men det sætter sine spor ...

Anmeld

14. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chancen skriver:

Han både slog, skubbede og truede mig, samt flere gange tog han så hårdt fat i mig, at det gav mærker og kastede ting efter mig og ødelagde generelt mange dyre ting. 

Derudover styrede han hele mit liv, jeg måtte ingenting uden hans opsyn eller at han vidste hvor jeg var, og hvor lang tid jeg var væk. 

Havde næsten mistet troen på mig selv, efter 4 år sammen med ham, men det var kun takket være mine nærmeste venner, at jeg kom videre og kom ud af forholdet. 

Nu er jeg heldigvis videre, og har ikke været så glad længe! Men det sætter sine spor ...

Er ked af at læse din historie. Den minder meget om min og det ønsker jeg ikke for nogen. Jeg ved hvor hårdt du må have haft det. Dejligt du trods alt ikke blev helt isoleret og havde dine venner 

Det er fantastisk at have sin frihed tilbage 

Anmeld

14. marts 2013

Camilla <3

mor:) skriver:

Er ked af at læse din historie. Den minder meget om min og det ønsker jeg ikke for nogen. Jeg ved hvor hårdt du må have haft det. Dejligt du trods alt ikke blev helt isoleret og havde dine venner 

Det er fantastisk at have sin frihed tilbage 

Tak er ked af at høre, at du har været det samme igennem. 

Ja, jeg priser mig bare lykkelig for, at de valgte at hjælpe mig. 

Det var nemlig et fælles vennepar, som virkelig fik sat gang i tingene mht. at han skulle flytte ud. 

Det kan ikke beskrives, hvor dejligt det er! 

Anmeld

15. marts 2013

Ciss

Chancen skriver:

Det, jeg virkelig ikke fatter, er, at nogle mennesker åbenbart synes, at det er helt berettiget, at de behandler sin partner på den måde....

Rigtig godt at høre, at du klarede at komme dig du af det!

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

been there, done that... jeg har desværre os prøvet det...

Anmeld

15. marts 2013

Ciss

DKTiha skriver:

been there, done that... jeg har desværre os prøvet det...

Det er egentlig utrolig trist, at så mange har oplevet dette.

Der er jo ingen, som fortjener det!

Jeg håber, du er kommet dig ud af det.

Anmeld

16. marts 2013

Camilla <3

Ciss skriver:

Det, jeg virkelig ikke fatter, er, at nogle mennesker åbenbart synes, at det er helt berettiget, at de behandler sin partner på den måde....

Rigtig godt at høre, at du klarede at komme dig du af det!

Nej, det er en ting, som jeg heller ALDRIG kommer til at forstå. 

Tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.