Vold og skældsord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Ciss

frkanonym skriver:

ja, det burde der nok.

jeg synes bestemt også, den er forbavsende høj! men desværre er dagens danmark nok sådan. det er "okay" at gøre sådan ved et andet menneske. (nej, det er det  ikke, men mange tror det)

Ja, jeg begyndte jo at spekulere på det efter at have læst så mange tråde om emnet herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

gædde/gitte

Ciss skriver:

JJajjejegs

Mener du, at han både skadet dig og du skadet ham?

Ja... jeg slog sgu da igen . Finder mig sgu ikke i den slags

Anmeld

25. februar 2013

frkanonym

Ciss skriver:

Ja, jeg begyndte jo at spekulere på det efter at have læst så mange tråde om emnet herinde.

ja, der er alt for mange tråde om det herinde. der burde ikke være nogen! 

Anmeld

25. februar 2013

Ciss

gædde/gitte skriver:

Ja... jeg slog sgu da igen . Finder mig sgu ikke i den slags

Ja, så kan man vel ikke kalde det psykisk terror, det er vel nærmere åben krig....

Godt, at du ikke finder dig i det, men jeg håber ikke, I har det sådan hele tiden, for det er da vist ikke godt for nogen af jer.

Anmeld

25. februar 2013

gædde/gitte

Ciss skriver:

Ja, så kan man vel ikke kalde det psykisk terror, det er vel nærmere åben krig....

Godt, at du ikke finder dig i det, men jeg håber ikke, I har det sådan hele tiden, for det er da vist ikke godt for nogen af jer.

Nej selvfølgelig ikke. Han var fuld og gik amok over noget der intet havde med mig at gøre. Det. Er 4 år siden og han drikker ikke mere... men jeg vil til Enhver tid forsvarer mig selv, hvis noget bliver voldsom overfor mig.

Anmeld

25. februar 2013

Isabella_mor

ALDRIG...

HVIS jeg får blå mærker er det ikke med vilje.. (f.eks. forleden tabte han et skærebræt mens han stod og tørrede det af, og jeg stod og ledte efter et fad i skuffen, og det skærebræt (i træ) faldt så på min hofte.. det gjorde nas.. )

og ellers sker det jo at vi sommetider tumler lidt rundt  you know what I mean  og så hænder det da at jeg i ny og næ får mig pådraget nogle skader... 

jeg er typen der næsten får blå mærker bare man puster på mig.. 

Anmeld

25. februar 2013

Ciss

gædde/gitte skriver:

Nej selvfølgelig ikke. Han var fuld og gik amok over noget der intet havde med mig at gøre. Det. Er 4 år siden og han drikker ikke mere... men jeg vil til Enhver tid forsvarer mig selv, hvis noget bliver voldsom overfor mig.

Alkohol kan bringe nogen grimme reaktioner frem nogle gange.

Anmeld

25. februar 2013

Ciss

Isabella_mor skriver:

ALDRIG...

HVIS jeg får blå mærker er det ikke med vilje.. (f.eks. forleden tabte han et skærebræt mens han stod og tørrede det af, og jeg stod og ledte efter et fad i skuffen, og det skærebræt (i træ) faldt så på min hofte.. det gjorde nas.. )

og ellers sker det jo at vi sommetider tumler lidt rundt  you know what I mean  og så hænder det da at jeg i ny og næ får mig pådraget nogle skader... 

jeg er typen der næsten får blå mærker bare man puster på mig.. 

Ja, det er jo noget andet.

Det lyder, som I har det virkelig godt sammen. 

Anmeld

25. februar 2013

Isabella_mor

Ciss skriver:

Ja, det er jo noget andet.

Det lyder, som I har det virkelig godt sammen. 

Det har vi

Anmeld

26. februar 2013

Bølle's moar<3

Ciss skriver:

Jeg ser i afstemningen, at ca 30 % har været udsat for mere eller mindre alvorlige fysiske ting.

Det synes jeg faktisk er meget.

Jeg håber, du er ude af det.

Er ude af volden, men er stadig sammen med ham der gjorde det..

men har det helt fint - lider ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.