Vold og skældsord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Ciss

wamse skriver:

Ja jeg har prøvet det hele af min eksmand.

Godt at han er x! 

Kom det gradvis eller var det der hele tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Ciss

morethanperfect skriver:

Nope ! Og hvis han nogensinde gør det , ryger han direkte ud .. 
Vold tolorerer jeg ikke ! 

Anmeld

24. februar 2013

Ciss

L83 skriver:

Blev udsat for alle 3 dele . En af de mange til at jeg ikke er sammen med børnenes far mere.

Godt at du er ude af det!

Nej, det er heller ikke godt for børnene at være vidner til den slags...

Anmeld

24. februar 2013

Ciss

helle85 skriver:

jeg var en gang ammen med en der kørte psykisk på mig dog har han aldrig slået eller nået men det andet kan være lige så slemt, det holdte dog kun 3 mdr da jeg havde en bror der støttede mig da jeg forlod ham ellers tror jeg ikke jeg havde kunne gå fra ham allerede der

men nu er jeg sammen med min dejlige man som aldrig kunne finde på sådan noget

Det kan se så enkelt ud ude fra, at det bare er at pakke sin taske og gå, men det opleves ikke sådan, hvis man står midt i det. Rigtig godt, at din bror kunne støtte dig, så du kom ud af det forhold i begyndelsen. Det var helt sikkert ikke blevet bedre med tiden.

Anmeld

24. februar 2013

L83

Ciss skriver:

Godt at du er ude af det!

Nej, det er heller ikke godt for børnene at være vidner til den slags...

Nej netop, man bliver heldigvis klogere af og få barn/børn.

Anmeld

24. februar 2013

Ciss

L83 skriver:

Nej netop, man bliver heldigvis klogere af og få barn/børn.

Det sætter tingene i perspektiv, når det pludselig ikke kun er en selv det går ud over.

Nogle gange er det utrolig, hvad man accepterer for sig selv, som man aldrig i livet ville acceptere at ens børn blev udsat for.

Anmeld

24. februar 2013

wamse

Ciss skriver:

Godt at han er x! 

Kom det gradvis eller var det der hele tiden?

Det startede med at han stod og prikkede hans finger ind i min brystkasse unde en diskussion, og det blev bare stille og roligt til mere ekstreme ting. Det endte med at han forsøgte at kvæle mig en gang, og holdt en stor kokke kniv for min strube en anden gang. Jeg har utallige gange skjult blå mærker på mit arbejde, og undladt at bade efter arbejdet med de andre, fordi jeg havde store blå mærker. Men synes den psykiske vold var værre

Han har siden vores skilsmisse været fængslet flere gange, så jeg slap heldigvis ud af vores forhold med livet i behold.

Anmeld

24. februar 2013

Krussedulle

Ciss skriver:

Inspireret af utallige tråde er jeg begyndt at spekulere på, hvor udbredt det er, at man bliver udsat for foragt, fysisk magtanvendelse og vold i et forhold.

Jeg har prøvet at indrette afstemningen, så man kan give flere svar.

I mine øjne er det totalt uakseptabelt både at blive kaldt ting som kælling eller hjernedød, at blive rusket eller kylet rundt med eller direkte at blive banket.

Hvor mange er det egentlig, som har oplevet noget eller alt af dette?

Det er desværre ikke muligt at skrive anonyme svar.

- jeg tænker ikke i denne forbindelse på situationer, hvor det har været del af en fælles og frivillig sexleg, men på situationer, hvor det er oplevet som et overgreb.

Ikke i mit nuværende forhold!!

Men har været udsat for alle 3 ting, da jeg var sammen med min ex (før jeg fik børn) én gang! Og det var min billet ud af det forhold!!

Aldrig om jeg nogensinde vil finde mig i det!

Anmeld

24. februar 2013

Laulund87

Heldigvis aldrig!

Anmeld

24. februar 2013

Ciss

wamse skriver:

Det startede med at han stod og prikkede hans finger ind i min brystkasse unde en diskussion, og det blev bare stille og roligt til mere ekstreme ting. Det endte med at han forsøgte at kvæle mig en gang, og holdt en stor kokke kniv for min strube en anden gang. Jeg har utallige gange skjult blå mærker på mit arbejde, og undladt at bade efter arbejdet med de andre, fordi jeg havde store blå mærker. Men synes den psykiske vold var værre

Han har siden vores skilsmisse været fængslet flere gange, så jeg slap heldigvis ud af vores forhold med livet i behold.

Det lyder jo også helt galt! Godt at du slap væk.

Jeg har indtryk af, at det er meget normalt, at det starter i det små, og så bliver grænserne for det normale bare gradvis udvidet til det ekstreme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.