Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvis du er ved at falde for ham hvad betyder omverdens meninger så??? ved du skriver du ikke er stærk på det område, men omverden skal da ikke ødelægge hvis du har fundet den eneste ene og det ved du jo ikke for i er jo ikke så langt inu...

dog er der 11år mellem mig og min kæreste, og ved ikke om jeg kunne finde på med en der var ælder men min mor er også rimelig ung så det er nok det der går ind og tæller lidt....

Min mor bliver 47 i år, og han bliver 43 
Det kunne i princippet være hendes kæreste!!!

Prøver bare at sætte en dæmper på mig selv, for ikke at falde endnu mere i.
Men ligeså snart jeg ser ham, så kan jeg ikke kramme og kysse ham nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Min mor bliver 47 i år, og han bliver 43 
Det kunne i princippet være hendes kæreste!!!

Prøver bare at sætte en dæmper på mig selv, for ikke at falde endnu mere i.
Men ligeså snart jeg ser ham, så kan jeg ikke kramme og kysse ham nok

jamen hvad er problemet så??? har i snakket omkring det??? for det syntes jeg i skal også skid på omverden hvis det skal være jer du lever kun engang og tænk hvis han er ham du skal dele resten af dit liv med du finder aldrig ud af det hvis du ikke prøver

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Hmm, ved ikke lige helt, hvordan jeg skal formulere mig, så det ikke lyder "forkert" eller "sårende".. Det er da fedt du er forelsket, og det er dejligt at hjertet galloperer igen!

Synes det er et STORT spring mellem jeres alder  det skræmmer mig nok mest, når jeg læser han er 42 og du er 24. Det kan godt ske, at du er mor, hvilken er en flot tittel at bære, men han er 42 - han har været igennem så meget gennem sine år, end du har. Du er først begyndt "voksenlivet", hvis det kan siges sådan. Han er meget mere erfaren end dig. Synes bare, der er meget distance mellem jer.. det tænker man måske ikke meget over, fordi følelserne har taget over hos dig? 

Vil ikke sige jeg er forelsket.
Er blot faldet lidt for ham.

Jeg er ikke selv mor endnu.

På trods af vores store aldersforskel, så taler vi ufatteligt godt sammen om alt og intet, der er intet vi ikke kan tale om. Det er så rart - men også lidt "skræmmende" når han  er så meget ældre.

Anmeld

1. februar 2013

Smilehul

Okay, det lyder i mine øre underligt, at du har haft sex med denne mand, men er ikke forelsket. Måske du skulle tage den med ro?

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg vil sige go for it! Måske er han bare den eneste ene for dig, og hvis jeg var dig, ville jeg finde ud af det inden jeg gode helt fra

Du ville ikke "tænke dit" hvis en du kendte på snart 24, fandt sammen med en på 42?

Min søster synes det er ulækkert (min svogers søster bliver 25 i år, og er sammen med en på 42) - og det skræmmer mig jo også lidt hvad folk ikke ville tænke om mig
Nogle gange hader jeg at folk er så dømmende

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvad er problemet så??? har i snakket omkring det??? for det syntes jeg i skal også skid på omverden hvis det skal være jer du lever kun engang og tænk hvis han er ham du skal dele resten af dit liv med du finder aldrig ud af det hvis du ikke prøver

Vi har talt meget om det, han vil rigtig gerne - men han ved også godt hvad jeg tænker om det hele. Og han siger flere gange han ville ønske han var lidt yngre - så vi kunne få hinanden!

Det er bare svært!

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Okay, det lyder i mine øre underligt, at du har haft sex med denne mand, men er ikke forelsket. Måske du skulle tage den med ro?

Jeg har kun været forelsket 1 gang i mit liv - mine ekser udover har jeg haft følelser for, men ikke forelsket.
Ikke alle forelsker sig let

Jeg er faldet for ham her/blevet glad for ham/vild med ham/fået lidt følelser for ham!

Anmeld

2. februar 2013

Lusi

Anonym skriver:

Vi snakker overraskende godt sammen om alt muligt og intet

Havde heller aldrig drømt om at jeg ville blive glad for en der er så meget ældre

Så kan du jo være ligeglad med, hvad andre tænker

Anmeld

2. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Vi har talt meget om det, han vil rigtig gerne - men han ved også godt hvad jeg tænker om det hele. Og han siger flere gange han ville ønske han var lidt yngre - så vi kunne få hinanden!

Det er bare svært!

ja kærligheden er ikke nemt, men syntes bestemt ikke ander skal stoppe jer

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Så kan du jo være ligeglad med, hvad andre tænker

Ja måske - men er jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.