Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

modesty

Jeg har mødt den her fyr, men han er bare en del ældre end mig.

Jeg har hele tiden sagt at det ikke dur, pga. aldersforskellen, men efter vi har sovet sammen nogle gange, siddet og snakket, haft sex osv., så kan jeg mærke at jeg sgu er ved at falde for ham.

Ved ikke hvad jeg selv syntes - er nok mest bange for omgivelsernes reaktioner, og ved ikke om jeg har rygrad nok til at "kaste det af mig" når der kommer kommentarer, for det ville der uden tvivl hvis vi fik noget sammen.. ARGH!!

Er det ulækkert? For meget aldersforskel osv.? (Jeg er 24 i marts og han er 42)..

Jeg er 33, min mand er 51 og vi har en fantastisk søn på 16 mdr.

Det har aldrig været til diskussion - han er mit livs kærlighed og sådan er det bare. Familie og venner har aldrig stillet spørgsmål til det, men accepteret ham med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Har har 4 børn, og en 5. han ikke ser fordi kvinden tog røven på ham og fortalte ham det da hun var 2½ måned henne.

Har også selv tænkt den med børn, og spurgte ham om han ville have flere, det ville han gerne hvis hun var den rigtige.. Men ÅH jeg har mange tanker

Aldersforskellen i sig selv ville ikke være det største problem i mine øjne - men jeg ville ikke få børn med en mand, der har fem styks i forvejen. Jeg synes ikke, det giver indtryk af, at han er stabil nok til, at JEG ville turde lægge mit fremtidige familieliv i hans hænder - jeg synes, han har fået de børn, han skal have og bør koncentrere sig om i stedet for at begynde forfra en gang til med en ung kæreste. 

Groft sagt, så tror jeg ikke, man kan være en god og nærværende far for fire børn "på sidelinjen" og et eller flere, der kommer til, hvis du får børn med ham - og så et, han ikke ser pga. morens handlinger. Det kan godt være, han kan blive superfar for de børn, han evt. får med dig, men så er der fire andre, der efter min bedste overbevisning må blive tilsidesat, og det ville jeg nødigt være den, der afstedkom. 

Jeg synes, det bliver for kompliceret med så mange børn. 

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

I er begge to voksne mennesker, så selvfølgelig kan i være sammen, hvis i føler for det.

Personligt ville jeg ikke selv vælge en der var så meget ældre end mig, mest fordi at han så næsten ville være lige så gammel som mine forældre og så synes jeg det er for meget.

Og så tænker jeg også lidt om man kan have de samme fremtidsdrømme, han kunne have store børn og man selv ville måske gerne have. For mig ville det være for mærkeligt. Men du skal følge dit hjerte.

/Fenja

Ja det er nemlig lige præcis de ting jeg også tænker.

Han kunne være min far, han kunne være min mors kæreste.
Han har et barn der er 15.
Han har 4 børn, og en 5. han ikke ser da moderen tog røven på ham, og først fortalte det da hun var 2½ måned henne.

Han vil gerne have 1-2 mere hvis han føler hun er den rigtige, og hvis hun virkelig ønsker barn.

Havde ALDRIG troet jeg skulle stå i sådan en situation - ALDRIG!

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det har aldrig været til diskussion - han er mit livs kærlighed og sådan er det bare. Familie og venner har aldrig stillet spørgsmål til det, men accepteret ham med det samme.

Men tænker også, at du jo også er lidt ældre end mig, at så ser måske anerledes på det?

Havde han børn i forvejen?

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Aldersforskellen i sig selv ville ikke være det største problem i mine øjne - men jeg ville ikke få børn med en mand, der har fem styks i forvejen. Jeg synes ikke, det giver indtryk af, at han er stabil nok til, at JEG ville turde lægge mit fremtidige familieliv i hans hænder - jeg synes, han har fået de børn, han skal have og bør koncentrere sig om i stedet for at begynde forfra en gang til med en ung kæreste. 

Groft sagt, så tror jeg ikke, man kan være en god og nærværende far for fire børn "på sidelinjen" og et eller flere, der kommer til, hvis du får børn med ham - og så et, han ikke ser pga. morens handlinger. Det kan godt være, han kan blive superfar for de børn, han evt. får med dig, men så er der fire andre, der efter min bedste overbevisning må blive tilsidesat, og det ville jeg nødigt være den, der afstedkom. 

Jeg synes, det bliver for kompliceret med så mange børn. 

Ja jeg syntes også det er lidt "øv" at han har så mange børn i forvejen. Tro mig, den tanke har jeg også tænkt (hvad har jeg efterhånden ikke tænkt på med ham og jeg).

Ville have været helt anerledes hvis der kun var 2 i forvejen eller lign..!

Anmeld

1. februar 2013

B&J

jamen hvis du er ved at falde for ham hvad betyder omverdens meninger så??? ved du skriver du ikke er stærk på det område, men omverden skal da ikke ødelægge hvis du har fundet den eneste ene og det ved du jo ikke for i er jo ikke så langt inu...

dog er der 11år mellem mig og min kæreste, og ved ikke om jeg kunne finde på med en der var ælder men min mor er også rimelig ung så det er nok det der går ind og tæller lidt....

Anmeld

1. februar 2013

Smilehul

Hmm, ved ikke lige helt, hvordan jeg skal formulere mig, så det ikke lyder "forkert" eller "sårende".. Det er da fedt du er forelsket, og det er dejligt at hjertet galloperer igen!

Synes det er et STORT spring mellem jeres alder  det skræmmer mig nok mest, når jeg læser han er 42 og du er 24. Det kan godt ske, at du er mor, hvilken er en flot tittel at bære, men han er 42 - han har været igennem så meget gennem sine år, end du har. Du er først begyndt "voksenlivet", hvis det kan siges sådan. Han er meget mere erfaren end dig. Synes bare, der er meget distance mellem jer.. det tænker man måske ikke meget over, fordi følelserne har taget over hos dig? 

Anmeld

1. februar 2013

Smilehul

Hov, undskyld! Nu ved jeg ikke, om du er mor, men det gik jeg bare ud fra? 

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har mødt den her fyr, men han er bare en del ældre end mig.

Jeg har hele tiden sagt at det ikke dur, pga. aldersforskellen, men efter vi har sovet sammen nogle gange, siddet og snakket, haft sex osv., så kan jeg mærke at jeg sgu er ved at falde for ham.

Ved ikke hvad jeg selv syntes - er nok mest bange for omgivelsernes reaktioner, og ved ikke om jeg har rygrad nok til at "kaste det af mig" når der kommer kommentarer, for det ville der uden tvivl hvis vi fik noget sammen.. ARGH!!

Er det ulækkert? For meget aldersforskel osv.? (Jeg er 24 i marts og han er 42)..

Jeg vil sige go for it! Måske er han bare den eneste ene for dig, og hvis jeg var dig, ville jeg finde ud af det inden jeg gode helt fra

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

modesty skriver:

Smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.