Anonym skriver:
Har har 4 børn, og en 5. han ikke ser fordi kvinden tog røven på ham og fortalte ham det da hun var 2½ måned henne.
Har også selv tænkt den med børn, og spurgte ham om han ville have flere, det ville han gerne hvis hun var den rigtige.. Men ÅH jeg har mange tanker 
Aldersforskellen i sig selv ville ikke være det største problem i mine øjne - men jeg ville ikke få børn med en mand, der har fem styks i forvejen. Jeg synes ikke, det giver indtryk af, at han er stabil nok til, at JEG ville turde lægge mit fremtidige familieliv i hans hænder - jeg synes, han har fået de børn, han skal have og bør koncentrere sig om i stedet for at begynde forfra en gang til med en ung kæreste.
Groft sagt, så tror jeg ikke, man kan være en god og nærværende far for fire børn "på sidelinjen" og et eller flere, der kommer til, hvis du får børn med ham - og så et, han ikke ser pga. morens handlinger. Det kan godt være, han kan blive superfar for de børn, han evt. får med dig, men så er der fire andre, der efter min bedste overbevisning må blive tilsidesat, og det ville jeg nødigt være den, der afstedkom.
Jeg synes, det bliver for kompliceret med så mange børn.
Anmeld