Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Jeg er 22 min mand er 33 snart 34

Var 18 da jeg mødte ham -Han var 30 Folk tænkte ikke så meget over det når de mødte os sammen. Det var mere hvis jeg bare fortalte hans alder så så folk tit sådan ud :

Det er så gået over igen

Det er heller ikke ret stor aldersforskel mellem Jer, det er det der har været mellem mine tidligere kærester og jeg..

Men denne forskel er ret voldsom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så længe i passer sammen, så passer i jo sammen, også betyder alder ik noget! 

Der var 20 års forskel på min mor og far. Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg synes det er lige lovlig meget.

Især hvis i har tænkt jer at skulle have børn på længere sigt

Har har 4 børn, og en 5. han ikke ser fordi kvinden tog røven på ham og fortalte ham det da hun var 2½ måned henne.

Har også selv tænkt den med børn, og spurgte ham om han ville have flere, det ville han gerne hvis hun var den rigtige.. Men ÅH jeg har mange tanker

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Du skal gøre det som gør dig glad men måske få snakket alt godt igennem som evt. kunne blive et "problem"senere. Der er en stor aldersforskel og måske er jeres drømme omkring fremtiden ikke ens på længere sigt.

Det er virkelig svært

Prøver jo hele tiden at lægge en dæmper på mig selv, for IKKE at få følelser for ham

Anmeld

1. februar 2013

FogL

Læste dette forleden, og det ændrede lidt mit syn på tingene......

http://www.mamamia.com.au/relationships/why-i-regr et-dating-older-men/

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Så længe i passer sammen, så passer i jo sammen, også betyder alder ik noget! 

Der var 20 års forskel på min mor og far. Vh stine

Ved godt vi skal gøre det hvis VI vil - men er omgivelserne jeg er bange for og ikke ved om jeg er klar til at se i øjnene!

Han spurgte også igår om, hvad det er der holder mig tilbage - om det var omgivelserne og andre folks reaktioner. Og ja, det er det nok

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Læste dette forleden, og det ændrede lidt mit syn på tingene......

http://www.mamamia.com.au/relationships/why-i-regr et-dating-older-men/

Kan du give kort resumé?

Anmeld

1. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Jeg har mødt den her fyr, men han er bare en del ældre end mig.

Jeg har hele tiden sagt at det ikke dur, pga. aldersforskellen, men efter vi har sovet sammen nogle gange, siddet og snakket, haft sex osv., så kan jeg mærke at jeg sgu er ved at falde for ham.

Ved ikke hvad jeg selv syntes - er nok mest bange for omgivelsernes reaktioner, og ved ikke om jeg har rygrad nok til at "kaste det af mig" når der kommer kommentarer, for det ville der uden tvivl hvis vi fik noget sammen.. ARGH!!

Er det ulækkert? For meget aldersforskel osv.? (Jeg er 24 i marts og han er 42)..

Jeg synes i skal gøre hvad I har det bedst med. Jeg har stemt kærlighed har ingen alder, så længe det er lovligt selvfølgelig

Bare hvis det er ret særiøst, så få endelig snakket ordentlig igennem med om han vil have børn osv, hvis det er det du vil.
Min far var 41 da han fik mig og det et jo intet problem for mænd selv i den alder med børn.

Anmeld

1. februar 2013

LinLin

Det er lige på grænsen for mig... Jeg synes det er for meget når den ene kan være den andens forælder og det er jo omkring de der 18 år...

Men altså der er 14 år ml min mand og jeg

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg synes i skal gøre hvad I har det bedst med. Jeg har stemt kærlighed har ingen alder, så længe det er lovligt selvfølgelig

Bare hvis det er ret særiøst, så få endelig snakket ordentlig igennem med om han vil have børn osv, hvis det er det du vil.
Min far var 41 da han fik mig og det et jo intet problem for mænd selv i den alder med børn.

Han har 4, og en 5. med en der tøg røven på ham som han ikke ser.

Han vil gerne have flere hvis hans kæreste gerne vil, og hvis han føler hun er den rette.

Men tænker også bare, at hans ældste er 15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.