Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Fenja09

jennah skriver:

Draeber du ikke fluer?

Nej det gør jeg ikke - men nu har vi heller ikke voldsomt mange fluer.

Jeg slog hvepse ihjel forrige år, men kun fordi de angreb mig ude i haven og jeg fik 26 stik som gjorde at jeg røg direkte til vagtlægen og fik modgift samt stivkramp vacc. Jeg hader ikke hvepse, men idag er jeg ekstremt bange for dem. Derudover skal jeg være 100 % sikker på at det er en hveps og ikke en bi, hvis jeg skulle slå dem ihjel. Havde bikube i vores have i år og ringede og fik en biavler herud for at hente boet. Meget bedre end at slå dem ihjel.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

jennah

Fenja09 skriver:

Nej det gør jeg ikke - men nu har vi heller ikke voldsomt mange fluer.

Jeg slog hvepse ihjel forrige år, men kun fordi de angreb mig ude i haven og jeg fik 26 stik som gjorde at jeg røg direkte til vagtlægen og fik modgift samt stivkramp vacc. Jeg hader ikke hvepse, men idag er jeg ekstremt bange for dem. Derudover skal jeg være 100 % sikker på at det er en hveps og ikke en bi, hvis jeg skulle slå dem ihjel. Havde bikube i vores have i år og ringede og fik en biavler herud for at hente boet. Meget bedre end at slå dem ihjel.

/Fenja

:-)

Anmeld

28. januar 2013

Frk. Himmelblå

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Jeg aer dem.

Og ser til at de er klædt varmt nok på.

Anmeld

28. januar 2013

Tullepoder

Da jeg boede hjemme, reddede jeg dem, ved at tage et glas og et stykke papir under. Og derefter lukke dem ud i det fri

Nu har manden så fået tjansen, og han kvaser dem med toiletpapir, og så bliver de skyllet ud i toilettet

Anmeld

29. januar 2013

jennah

Tullepoder skriver:

Da jeg boede hjemme, reddede jeg dem, ved at tage et glas og et stykke papir under. Og derefter lukke dem ud i det fri

Nu har manden så fået tjansen, og han kvaser dem med toiletpapir, og så bliver de skyllet ud i toilettet

Vill du ikke lukke dem ud?

Anmeld

29. januar 2013

Tullepoder

jennah skriver:

Vill du ikke lukke dem ud?

Da jeg var yngre jo. Men det er ligesom om dem, vi har her i huset er mega store. Og den slår vi ihjel

Anmeld

29. januar 2013

jennah

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg aer dem.

Og ser til at de er klædt varmt nok på.

klædt varmt nok på?

Anmeld

29. januar 2013

Frk. Himmelblå

jennah skriver:

klædt varmt nok på?

Ja, og hvis ikke, så giver jeg dem en kop varm mælk med honning.

(Eller også klasker jeg dem bare til splat fra starten, - kan ikke lige huske det)

Anmeld

29. januar 2013

Isabella_mor

JEG er RÆDSELSSLAGEN for edderkopper.. men jeg kan godt mande mig op til at tage et glas og en avis eller lign og fange den og så sætter vi den ud...

Anmeld

29. januar 2013

Ciss

Bier, som kommer ind på vinduet, bliver hjulpet ud igen med et glas og et stykke papir.

Humlebier ligeså.

Hvepse, som kommer ind, bliver kvast.

Fluer bliver viftet væk - men hvis der er en irriterende en plejer min mand at jagte på den med fluesmækkeren.

Edderkopper som vover at vise sig bliver kvast på første og bedste og hurtigste måde. Jeg er totalt angst for de kryb og klarer slet ikke at slappe af, før jeg ved, at bæstet 100% sikkert er aflivet og fjernet.

Jeg er egentlig dyreven, men edderkopper hører på en måde ikke rigtig med i den kategori.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.