Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

o1Mutte

Kongmulle skriver:

Det er ikke rigtigt

deres krop bliver knust pga det store tryk i støvsugeren i forhold til deres lille størrelse. 

Aahh okay. Så bliver den aflivningsmetode taget i brug igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

MorDk

jennah skriver:

Nej... men myggene får slag!!

Anmeld

28. januar 2013

Carina:-)

Jeg støvsuger dem,eller bestikker ungerne til at smadre dem 

Anmeld

28. januar 2013

Carina:-)

Jeg støvsuger dem,eller bestikker ungerne til at smadre dem 

Anmeld

28. januar 2013

Frk. Himmelblå

Camilla.. skriver:

Ja.

- Ellers støvsuger jeg dem op.

...Og en mørk og stormfuld nat gik der hul på støvsugerposen...

Anmeld

28. januar 2013

Fenja09

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Nej, jeg slår ikke edderkopper ihjel. Jeg gjorde det da jeg var yngre, men idag er jeg lidt ligeglad med dem, så længe de ikke sidder lige oven over min seng. Det er levende væsener og det gør altså ondt på dem at blive slået ihjel ved f.eks at blive mast eller blive suget af støvsugeren - der brækker de benene på vej nedad rører og ligger og lider i posen.

Det er faktisk ret sørgeligt så bange folk er for kryb. De var her først  Skal jeg fjerne dem, så ryger de udenfor.

/Fenja

Anmeld

28. januar 2013

jennah

JulieE skriver:

Jeg arbejder i en børnehave  Vi har en Leopardgekko på stuen som elsker edderkopper. Om sommeren fanger børnene edderkopper til den på legepladsen 

Jep... jeg plejer at kvase dem... Væk skal de 

Synes du ikke den maselyden er ulaekker?!

Anmeld

28. januar 2013

Fenja09

FrkZier skriver:

Jeg kunne aldrig i mit liv drømme om at slå et dyr ihjel med vilje og nej jeg ejer ikke en fluesmækker

Fluesmækkere er da også noget af det mest ulækre, adrr!

Anmeld

28. januar 2013

jennah

Fenja09 skriver:

Fluesmækkere er da også noget af det mest ulækre, adrr!

Draeber du ikke fluer?

Anmeld

28. januar 2013

VIPpigen

Kommer an på størrelsen.... Er de bitte små, så fred være med dem. Er det dem med en lille krop, og meget lange ben, så er de en del af mit nye øvelsesprogram...... At fange en edderkop, og smide den ud, enten ud af vinduet, døren... Eller mmm (ikke sødt) toilettet....

Jeg har siden vi fik Lilje virkelig skulle beherske min angst for edderkopper. Jeg har i utrolig mange år været såå bange for dem. Har en eller anden ide om at de hopper på mig (har jeg haft siden en bed mig i benet, og jeg fik blodforgiftning)

præcis samme grund får bier heller ikke lov at leve i mit nærværd (også et stik, og blodforgiftning)

Men Åhh, prøver virkelig med de edderkopper, mest fordi jeg ikke ønsker Lilje skal være ligeså angst som jeg. Og indtil videre er hun det ikke, men syntes det er et fantastisk dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.