Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

isabellasmor

Sabsy skriver:

Jeg kan næsten ikke trække vejret, begynder at ryste og siger sådan en underlig lyd alá "Hhhaaaauuuuøøøhh..." fuldstændig vanvittigt - tror endda ÉN gang at jeg har præsteret at græde.. Haha hvor er dog utroligt..

Haha. ja det er vildt hvad sådan et lille kryb kan gøre ved os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Kongmulle

Muhmi skriver:

Kommer an på hvad str. de bruger i gummistøvler og hvor skarpe tænder de har

Haha godt så

og dem hjemme ved dig går garanteret kun i str 78 og har syle i munden

Anmeld

28. januar 2013

Muhmi

Kongmulle skriver:

Haha godt så

og dem hjemme ved dig går garanteret kun i str 78 og har syle i munden

Nogle af dem kan godt snige sig ned i en str. 46 men dem ser jeg sjældent

Anmeld

28. januar 2013

morethanperfect

NEJ er du rigtig klog man !!

Er ved at begynde at græde af frygt for denne debat ..

Hvis jeg ser en edderkop stormer jeg ud af huset .. 

HADER dem ! 

Anmeld

28. januar 2013

hautecouture

Kæresten tager dem for det meste... Jeg KAN ikke tage dem med papir  FØJ! Bare tanken om, at der kun er papir imellem den og min hånd.... Uhhh. Kan godt tage dem med papir og smide dem i toilettet når de først er døde, men ellers er det fluesmækkeren eller støvsugeren - og NEJ de kan ikke kravle ud igen (har selv forhørt mig hos en 'ekspert' på nettet - altså sådan en filejds der forsker i fluer, edderkopper, biller og alle de der klamme skabninger) - de dør. Hvis ikke den dør på vej ned gennem røret så dør den inde i den tørre pose. Og nej, har ingen dårlig samvittighed. Edderkoppers lille hjerne og mangel på centralnervesystem gør at 'smerte' mere er en reaktion på berøring mere end en decideret oplevelse af ubehag som vi, med vores store, veludviklede hjerne, oplever. Bum. Er rædselsslagen for dem så dø skal de. Sorry 

Anmeld

28. januar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Nej, de bliver fanget smidt udenfor eller for lov til at blive
Havde besøg af en i vinduet idag og den fik lov til at blive, det er jo koldt udenfor og gad ikke til at lege fange.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

28. januar 2013

Filuca

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Nej, slår som princip ikke dyr ihjel, heller ikke selv om der er tale om en edderkop.

Alt hvad der forvilder sig indendøre herhjemme (hvad enten der er tale om edderkopper, hvepse, mus eller frøer), bliver fanget i en lille beholder og sat ud i haven igen

Min kæreste griner ad mig, for kravlene når jo at løbe ind igen hurtigere end jeg kan lukke døren, men jeg har det godt med, at de får lov at leve, og så må jeg jo fange dem igen igen

Anmeld

28. januar 2013

Camilla..

jennah skriver:

er du bange?

Nej da

Anmeld

28. januar 2013

Ayasmor

Det kan du lige tro, at jeg ikke gør. Jeg støvsuger højest stankelben med støvsugeren. Jeg ville virkelig gerne kunne sige, at det er fordi, at jeg er dyreven og alt muligt. Men sandheden er, at jeg er virkelig angst for de bæster. Når jeg med nød og næppe får støvsuget et stankelben op, er jeg fluks inde ved naboen, for at få ham til at smide min pose ud. Edderkopper størrer end stankelben størrelse tager luften fra mig og jeg skal overhovedet ikke i nærheden af den

Anmeld

28. januar 2013

Victoria2013

Hvis det er herhjemme, så foretrækker jeg at tage dem med støvsugeren... eller kalde på kæresten og tale til hans indre ridder om at redde mig fra dragen (edderkoppen). Han er nemlig heller ikke for vild med edderkopper, men jeg ender som regel med at overtale ham til at tage dem alligevel  jeg hader edderkopper i hjemmet...

Hvis jeg er udendørs er jeg dog pænt ligeglad med edderkopper... der er så mange af dem og det er jo "deres hjem", så der gør jeg ikke noget ved dem... medmindre de selvfølgelig kravler på mig, så bliver de knipset af. Men udendørs får de lov at leve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.